Dynavoice M-65 surround pakkepris - surround.no svindyr nettbutikk(?) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Shpongle
    Synes du det er for dyrt på surround.no?! Skal du ha det billigere enn dette i norge må du på netthandelen og lignende.

Pris på forsterkere varierer i alle norske butikker og du som kjøper står fritt til å velge den billigste. At høyttalerene er billigere i hjemlandet er vel heller ingen bombe? Norske Seas selges mye dyrere i utlandet enn her hjemme.

Det er mye som er billigere å kjøpe i utlandet, og om du velger å smugle billig-høyttalere over svenskegrensa så får du gjøre det.

Dette syns jeg blir for dumt. Ha en fin dag.
    Hvem har snakket noe om smugling? Slo opp i tollreglene og såvidt jeg klarer å lese så er det tollfritt å innføre anlegg fra Sverige. Man må betale norsk mva, men samtidig forsvinner jo den svenske... Så mao er det overhode ikke snakk om å bryte noen regler her. Jeg kan ikke skjønner ikke at noen blir skadelidende av dette i det hele tatt... Jeg sparer penger, Fynda får litt ekstra omsetning, mens Surround går glipp av litt. Punktum. Vi er i et produkt og prisjakt forum her... Ha en fin dag du også

Hei igjen ja Joakim. Jo jeg jobber til daglig og skjønner selvfølgelig at man må tjene penger. Det har aldri vært meningen å sverte surround.no på noen som helst måte bare så det er sagt. For alt jeg vet så er det produsenten av Dynavoice som vil at det kun skal være en leverandør i Norge (som de kontrollerer). Jeg bare konstaterer at jeg liker konkurranse også på produktnivå. Dette er en tråd som ligger under produkt og prisjakt så jeg synes det er positivt å diskutere alle ulike steder hvor det går an å få tak i et produkt slik at man ser hvilke valgmuligheter man har. Hadde det ikke vært for dette forumet hadde jeg aldri funnet fynda.se eller fyndborsen.se... Hvorfor betale mer enn man må? Kan jeg spare 2-3 tusenlapper så synes jeg det er helt topp

Jeg startet i grunn denne tråden ene og alene fordi et innlegg jeg skrev i en annen tråd ble slettet (antageligvis fordi det var kritisk til prisene til sponsoren til denne siden). Ja, innlegget var malplassert i en teknisk tråd, men det var snakk om en meget begrenset tråd med et fåtall innlegg og ikke en tråd som kom til å bli lest av veldig mange i fremtiden. Derfor var det etter min mening ingen grunn til at innlegget skulle fjernes. Da ble jeg småirritert og ville vise administrator at dette ikke lønner seg :twisted: Oooohh the devil in me

Active Reksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er hva fynda.se tilbyr søta bror for 6500 kroner:

Valda produkter:
    Fronthögtalare: Dynavoice Dynamite 10(Black Piano Finish)
    Centerhögtalare: Dynavoice Dynamite C-62(Black Piano Finish)
    Surroundhögtalare: Dynavoice Dynamite S-61(Black Piano Finish)
    Frontkablar: Supra Classic 6,0 mm2 (Ice blue) (5 m)
    Surroundkablar: Supra Classic 2,5 mm2 (15 m)
    Extra Audio/Video kabel 1: Ohmega HDMI-kabel (1 meter)
    Extra Audio/Video kabel 2: Proson TV Coaxial Kabel 1,5 m(Crystal Smoke)
    Frontstativ: Proson Stabilizers 4-Pack(4 st per högtalare)
    Bakstativ: JWS Väggfästen
    Bonus 1: Qln Lanyard(Grön)
    Bonus 2: Dynavoice Miniräknare

-------------------------------------------------------------------------Ordinarie Pris: 7331 kr
    Paketpris: 6408 kr
    (Allt skickas fraktfritt!)
    (Vikt: cirka 97 kg)

Dette er hva surround.no tilbyr oss vikingene... :/

Dynavoice Dynamite 10(Black Piano Finish)
    Dynavoice Dynamite C-62(Black Piano Finish)
    Dynavoice Dynamite S-61(Black Piano Finish)

5990,- eksl. frakt....

Vurderer sterkt å dra til sverige ja... kjøper jeg bare høyttalerpakken i sverige så får jeg meg jo gratis sverigetur å greier også!!

Newcomer MJV sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett på denne surroundsystem fra XTZ:

XTZ 99 Surroundsystem

Akkurat denne settet har de ikke på fyndbörsen i Sverige. Du får plukke høyttalene en og en fra listen. Det blir dyrere en hva surround.no vil ha.

Så alt er ikke billigere. Man får helt enkelt se på akkurat det spesifike du vil ha.

Ellers har jeg bestilt varer fra Fyndbörsen - Hemelektronik pÃ¥ Internet sedan 1997 og PiPro - die Beamerspezialisten im Internet når jeg har funnet ut at det blir billigere. Spesielt frakt til nærmeste svenske post ved grensen. Pipro har billige pojektorer bl.a

Så hva er problemet? Det er vel bare og handle der det er billigst. Men, det jeg har sett på av høyttalare er billigst på Surround.no - Høyttaler spesialisten og da selv om mange som arbeider på fyndbörsen er deleier i XTZ | Sound in Balance

Takk for tipset om Högtalare, Hifi och Hemmabio på Fynda.se forresten. Det hadde jeg ikke fått med meg. :-D

Gå for der det er billigst.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •