Hi-Fi klubben i Stavanger har rare ansatte - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 10 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 182
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ivar Brath Lien
    Hei alle sammen,

Til slutt vil jeg bare oppfordre dere alle til å søke på ledige stillinger hos oss, dersom dette er interessant for dere. Hi-Fi entusiaster som dere er en stadig minkende gruppe, og derfor høyt verdsatt som søkere hos oss. Musikkelskere finnes det derimot mange av, og vi tror på at også disse kan bli entusiaster gjennom opplæring, fantastiske lydopplevelser og inspirasjon fra sånne som dere! Om ikke alle som jobber hos oss er entusiaster ennå, så er de i alle fall musikkelskere, som vi tror og håper kan "konverteres" til sikkelig entusiaster! Men det fortsatt utrolig viktig for oss med påfyll av hardcore entusiaster, så dere er alle hjertlig velkommen til å søke. Akkurat nå har vi ledige stillinger i Drammen, Kristiansand, Oslo Grensen, Oslo Sandvika, Tønsberg og Ålesund. Mer info om stillingene finner dere her: Ledige stillinger i Hi-Fi Klubben

Med vennlig hilsen,

Ivar Brath Lien, Salgsjef Hi-Fi Klubben Norge.

Jeg søkte på jobb i Ski engang og de har enda ikke gitt meg svar, så jeg ser ingen grunn til å søke på plasser der ikke de kan gi beskjed at stillingen er besatt engang. De har ikke så mye å gjøre at de ikke kan sende et standard "mal" formet brev at stillingen er besatt. Ellers er jeg veldig fornøyd med servicen jeg har fått i Moss, Øyvind og Dennis er kjempe karer som hjelper deg med alt uten å presse på deg noe. Du kan trygt gå inn å få hjelp og få kjempe service, bare positive ting å si om "klubben" i Moss.

Det de ikke har inne av varer skaffer de til deg med å kjøre til en annen "klubb" for å hente det til deg, så dette er den beste butikken jeg har opplevd på slike ting. Om du trenger å låne produkter for hjemtesting så er det ikke noe problem heller, så dette er bare god reklame for klubben i Moss. Er det noen her inne som har vært der egentlig?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

For det første er det selvfølgelig svært urovekkende for oss at en slik tråd dukker opp på AVforum. Vi ønsker at alle som kommer innom våre butikker får en utmerket service og en opplevelse som gjør at man får lyst til å komme igjen. Det at flere av dere har hatt opplevelser som dere syns er så dårlige at dere går til det skritt å legge ut et innlegg om det ser vi svært alvorlig på, og ønsker selvfølgelig at det ikke skal skje igjen.

Veldig bra at tråder som dette blir lest av noen lengre opp i systemet hos Klubben. Det hjelper nok ikke så mye på kompetansenivået hos yngre selgere, men kan likevel føre til at servicenivået generelt blir hevet så alle kan gå ut av lokalene med en positiv opplevelse bak seg.
    Et forslag til alle avdelingene er at de til enhver tid har en i lokalet som har erfaring på det dyrere utstyret, og at den selgerns prioritet er high-end kunder. (Hverfall i de største butikkene) Disse kundene vil kreve endel mer av salgsrepresentanten enn en gjennomsnittelig receiver kjøper, men det er ikke fristende å legge igjen en årslønn i nytt utstyr om man møtes av en som ikke kan noen ting om det han skal selge.
    OHFC kjører denne linjen, og det gir et veldig profft inntrykk.
    Etter å ha fortalt den som sitter bak disken hva du er på utkikk etter blir du henvist til den som har ansvaret for salg i denne prisklassen. Selv om det kan føre til litt ventetid føler du at du blir tatt seriøst, og får en selger med god erfaring.

Det viktigste for kundene er å føle at de blir tatt alvorlig uansett hva de skal kjøpe, og man ønsker ikke å bli fortalt at dette har ingen andre enn selgerene i akkurat denne butikken greie på. Da snur jeg for min del i døra å handler et annet sted
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    så dette er bare god reklame for klubben i Moss. Er det noen her inne som har vært der egentlig?
    Jeg har kjørt forbi der et par ganger, og etter å ha lest alle dine gode tilbakemeldinger tenkte jeg å stoppe innom der ved neste anledning. Som "MrMyagi" nevnte tidligere i denne tråden er det gøy å lese om de positive opplevelsene brukerene på avforum har rundt om i landet da det ofte er de negative som kommer ut :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg har kjørt forbi der et par ganger, og etter å ha lest alle dine gode tilbakemeldinger tenkte jeg å stoppe innom der ved neste anledning. Som "MrMyagi" nevnte tidligere i denne tråden er det gøy å lese om de positive opplevelsene brukerene på avforum har rundt om i landet da det ofte er de negative som kommer ut :-D
    Jeg har bare hatt gode opplevelser derfra, prata om alt der oppe og ikke noe klaging selvom jeg går tomhent ut døren. Det har jo blitt litt rekruttering fra min side, har fått bror, kamerater av kamerater igjen til å handle der så det har jo blitt ca 100k i kassa da. Det er godt med positiv reklame synes jeg, seff er det trist at folk ikke blir sett mens de kommer i en butikk. Da er det like greit å snu i døra mener jeg, er så mange andre som sikkert ville tatt kunden litt mer på alvor. Jeg ser så mange sure ansikter bak diskene i alle slags butikker, og da lurer jeg litt på åssen de klarte å bli ansatt i et serviceyrke.

Selv jeg som rørlegger kan da ikke akkurat søke jobb som elektriker, så da mener jeg at de burde plukke folk som har litt greie på det de driver med. Se på Flageborg feks, det er den perfekte mannen bak disk. Og han sitter med så mye kunnskap, dessuten er han veldig flink til å snakke for seg og er ivrig entusiast. Har selv hatt besøk av han og RoKo, kjempe karer begge to. Litt synd at slike folk ikke kan hjelpe deg når du trenger en slik person i butikk.

De som har konto på Facebook kan jo joine HifiKlubben Moss her, kan spørre og grave så legge igjen en hyggelig beskjed etter en vellykket handel eller slikt.

Login | Facebook

Håper de kan ansette entusiaster istedenfor overlegne tullinger som tror alt dreier seg om penger, livet er litt mer enn penger for å si det sånn.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pga ett nær familie medlem har havnet på sykehuset. Blir ikke ett besøk til daglig leder på HFK i Stavanger priotert av meg. Og siden jeg kommer til å være mye på sykehuset fremover, sender jeg ballen videre til de andre her inne.

Håper at dere skjønner, og at det er andre som tar utfordringen og snakker med daglig leder på HKF i Stavanger.

God kveld videre.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michaelsand
    Pga ett nær familie medlem har havnet på sykehuset. Blir ikke ett besøk til daglig leder på HFK i Stavanger priotert av meg. Og siden jeg kommer til å være mye på sykehuset fremover, sender jeg ballen videre til de andre her inne.

Håper at dere skjønner, og at det er andre som tar utfordringen og snakker med daglig leder på HKF i Stavanger.

God kveld videre.

Håper det går godt med familiemedlemmet og dere andre som får dette så nært inn på dere...

Jeg tenker som så at hvis jeg tar en tur på HFK - og blir møtt dårlig så kommer jeg til å snakke med den daglige lederen, men jeg har ikke noe behov for å dra ditt nå bare for å "klage"..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Håper det går godt med familiemedlemmet og dere andre som får dette så nært inn på dere...

Jeg tenker som så at hvis jeg tar en tur på HFK - og blir møtt dårlig så kommer jeg til å snakke med den daglige lederen, men jeg har ikke noe behov for å dra ditt nå bare for å "klage"..

Takk, takk.

Siden det kommer til å bli ei stund til jeg tar turen innom HFK, så blir det nok til at jeg ønsker å snakke med daglig leder den dagen jeg blir behandlet dårligt av HFK ansatte.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, får skryte litt av klubben i Moss igjen da, tok med min Denon 1940 dvdspiller opp dit i dag for sonemodifisering. Det var gjort på 5 mins, så de satt på en cdplate jeg hadde gitt til dem før og spelte litt på Dali Eufonia MS5, kan si det var en flott høytaler og minuttene gikk. Modifiseringen ble ferdig og skulle dem ha betalt da for den lille jobben ? Neida, ble nok gratis dette gitt. Jeg kommer nok til å handle mer der med tiden, blir ikke siste gang jeg stikker hue inn der.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, får skryte litt av klubben i Moss igjen da, tok med min Denon 1940 dvdspiller opp dit i dag for sonemodifisering. Det var gjort på 5 mins, så de satt på en cdplate jeg hadde gitt til dem før og spelte litt på Dali Eufonia MS5, kan si det var en flott høytaler og minuttene gikk. Modifiseringen ble ferdig og skulle dem ha betalt da for den lille jobben ? Neida, ble nok gratis dette gitt. Jeg kommer nok til å handle mer der med tiden, blir ikke siste gang jeg stikker hue inn der.
    Flott at det også kommer noen positive erfaringer fra den kanten så det ikke blir bare fokus på dårlig service! Nok negativitet på forumet her om dagen en stund!

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, får skryte litt av klubben i Moss igjen da, tok med min Denon 1940 dvdspiller opp dit i dag for sonemodifisering. Det var gjort på 5 mins...Modifiseringen ble ferdig og skulle dem ha betalt da for den lille jobben ? Neida, ble nok gratis dette gitt. Jeg kommer nok til å handle mer der med tiden, blir ikke siste gang jeg stikker hue inn der.
    Skulle bare mangle, den kan jo lastes ned GRATIS fra nettet også, bare legge den på en cd - og vips etter et minutt så er den ferdig..

DENON Download&Support

For mere info les her
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle bare mangle, den kan jo lastes ned GRATIS fra nettet også, bare legge den på en cd - og vips etter et minutt så er den ferdig..

DENON Download&Support

For mere info les her
    Det er mulig men om man legger inn oppgraderingen selv så mister man garantien, så da er det greit at de kan gjøre det gratis om det skulle skje noe.

Viktig og fokusere på litt god service, er så kjedelig å lese om alle som er så uheldig med disse butikkene. Da er det bra jeg omgås rett folk i denne byen, det de ikke har der og da skaffer dem.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp derfor er det jo positivt at de tok seg tid til å hjelpe, de kunne jo ha sagt at; det tar bare ett minutt, gjør det selv..

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Nettopp derfor er det jo positivt at de tok seg tid til å hjelpe, de kunne jo ha sagt at; det tar bare ett minutt, gjør det selv..

Jo'a slik kan en også tenke, men hvis jeg skulle ha fått HFK til å oppgradere min, så ville jeg ikke ha betalt noe - da alt kan gjøres gratis..

Er heller ikke så sikker på at garantien forsvinner - da det er Denon selv som legger ut oppgraderingene..

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg kjøpte min gamle Denon 1930 i Sarpsborg, da betalte jeg 198,- kr for sonemodifisering. Så det er ikke alle som gjør det gratis i hvertfall, setter pris på sånt jeg i hvertfall. Alle butikker tenker bare penger men noen yter litt for å få penger, mens jeg var der så var det en som bestilte B/W 805 høytalere der. Så kroner tjener de uansett.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg kjøpte min gamle Denon 1930 i Sarpsborg, da betalte jeg 198,- kr for sonemodifisering. Så det er ikke alle som gjør det gratis i hvertfall, setter pris på sånt jeg i hvertfall. Alle butikker tenker bare penger men noen yter litt for å få penger, mens jeg var der så var det en som bestilte B/W 805 høytalere der. Så kroner tjener de uansett.

Særpinger er gniene vet du..

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier noe der gitt, er sikkert preget av stanken som herjer over byen der. Og dem klager på denne Mosselukta, så jeg vil ikke akkurat si det lukter bedre der nede gitt. Det ligger nok noe i det at dem er kjiipe...

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier noe der gitt, er sikkert preget av stanken som herjer over byen der. Og dem klager på denne Mosselukta, så jeg vil ikke akkurat si det lukter bedre der nede gitt. Det ligger nok noe i det at dem er kjiipe...
    Ang. lukta så var det ille i Moss før, men ikke så mye nå lenger. Særp lukter som eh, komla (raspeball med dott i), som vi sier her borte
    Gniene.. ikke kjipe - det skal vi ikke ha på oss!

Over til tården igjen, jeg fikk låne gratis utstyr til testing når jeg bodde i Fredrikstad - men ikke i Stavanger.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen,

Angående utlån av produkter. Det vil alltid være opp til selger eller butikksjef i hver enkelt butikk hvem de vil låne ut produkter til. Det er alltid en viss risiko for at produktet ikke kommer tilbake fra utlån, noe som dessverre har skjedd noen ganger. Butikksjefene er ansvarlig for sin egen lagerbeholdning, og vi vil derfor ikke overstyre butikksjefene når det gjelder dette. Et depositum er vanlig ved utlån, spesiellt ved utlån av dyrere produkter. Når det er sagt er det selvfølgelig meget god kundeservice å gi utlån, og vi oppfordrer butikksjefene til å gjøre dette. Hvilket produkt var det du ønsket å låne?

Når det gjelder high-end produkter og kompetanse til å demonstrere dette er det noe som skal finnes i alle butikkene. Som devilej påpeker, er high-end demoer noe som tar lenger tid enn "vanlige" salg, og det krever også høy kompetanse. Jeg anbefaler dere på det sterkeste å gå inn på våre hjemmesider og booke tid til en slik demo dersom dere er interessert. Dermed får den aktuelle butikken tid til å sette opp utstyret som skal prøves, og selgeren får mulighet til å sette av tid til demoen, slik at man ikke blir forstyrret. Dessuten kan man allerede før demoen få i gang en dialog med kunden om valg av musikk, preferanser rundt kombinasjoner av utstyr osv. Booking av demo kan gjøres her: Book en demo i Hi-Fi Klubben

RogerWaters:
    Det er selvfølgelig ikke godt nok at du ikke fikk noen respons på søknaden din hos Hi-Fi Klubben Ski. Vi forsøker alltid å svare alle søkere, så her er det noe som dessverre har gått galt. Beklager det. Utrolig hyggelig å høre om dine positive opplevelser i Moss! Øyvind og Dennis er supre karer, og jeg skal sørge for å bringe dine kommentarer videre til de.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    STOR kred til Lien i HFK for at de gidder å lese igjennom en tråd med positive og negative kommentarer!

Jeg personlig har KUN positiv erfaring med Hi-Fi Klubben. Hvis jeg går forbi en HFK butikk må jeg alltid gå en tur innom, og der er som regel servicen på topp. Koselig er det også. Handlet der nettopp, og kommer definitvt til å handle der igjen.

Ønsker også å jobbe der ved en senere anledning...:-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen,

RogerWaters:
    Det er selvfølgelig ikke godt nok at du ikke fikk noen respons på søknaden din hos Hi-Fi Klubben Ski. Vi forsøker alltid å svare alle søkere, så her er det noe som dessverre har gått galt. Beklager det. Utrolig hyggelig å høre om dine positive opplevelser i Moss! Øyvind og Dennis er supre karer, og jeg skal sørge for å bringe dine kommentarer videre til de.
    Det er godt for jeg har bare positive ting å si om den butikken, kan og nevne den tidligere butikksjefen som var Marius. Han har jeg gjort noen deals med og var kjempe behjelpelig og ordnet det jeg ville ha. Jeg er glad til at jeg har blitt kjent med gutta der oppe, og de er alltid like hyggelige. Dette er bare bra og håper flere vil ta sjansen og prøve denne butikken, om de da skulle være misfornøyd med den lokale butikken de har i nærheten.

Side 9 av 10 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •