Hi-Fi klubben i Stavanger har rare ansatte - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 182
    Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    En kompis av meg sin onkel hadde en slik eppisode. Han skrev et laaangt innlegg om ett eller annet så i løpet av dagen så skrev hun et svar på samme brukerkontoen i den posten tilbake med Hilsen "Din Kjære"

Linda?
    Visst JA - det var den tråden jeg tenkte på...
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne er en klassiker!

Hifisentralen - God DVD/CD spiller

:-D

(så veldig langt var det da ikke...)

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    Denne er en klassiker!

Der er'n ja, utrolig bra! Tenk at det ble "hjemme hos" repotasje i Fidelity p.g.a dette...
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mteinum
    Denne er en klassiker!

(så veldig langt var det da ikke...)
    Drit bra

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp det var den. Mener å huske at det var onkelen til kompissen min som opplevde dette.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HAHA! flirte så tårene trillet nå,:-D

OT er skøy!8)

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp det var den. Mener å huske at det var onkelen til kompissen min som opplevde dette.
    Eh.. er du sikker at det var han, han er jo ikke så veldig gammel han her da, men så kan jo du og din kompis være meget unge da..

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oj oj oj, snakker om og bli tatt på fersken da :-D
    Ny cd spiller he he he :-D

Tenker den dama fikk kjøpe seg Prada sko ja he he he

Newcomer JLmorten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av R&R
    Ikke enig, bor du i Stavangerområdet, så kan du ta turen til Apis på Gausel. Der får du både kjøleskap, hifi og hifh-end til gode priser, og knallservice med på kjøpet. Elac, Marantz, AudioVector, Arcam etc.etc. Han har også en del som han har tatt i innbytte, bl.a McIntosh rørutstyr , System Audio Ranger

Men du bør sankke med rett person da, og fikk ikke intrykk av at de hadde så fryktelig mye peiling der, men kan hende at det er pga at eg kom rett ifra Resonans, og etter mine meininger er de et forbilde på "hvordan en Hi-FI butikk skal drives"

Eg handler det eg handler(ikke så mye enda) hos resonans, tross til at eg får innkjøpspris på Apis. Bedre og bruke noen kroner eksta hos Resonans enn bestille via nett osv for og tjene kroner. Eg vil gjøre mitt for at Resonans sine hjul skal være i snurr i lange tider, vi trenger slike som dem.

PS, oplever ikke Resonans som dyre da.... men dere fatta ka eg meinte..

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hi-fi klubben i dette distriktet er latterlige. (sandnes , stavanger) kundeservice er like fremmedord som snø er fremmedord i sahara..
    eg måtte faktisk kjøre 25 mil eg til Hi-fi klubben i bergen for å få noe informasjon og ikkje minst innkjøp av noen van den hul kabler som eg synes har vore spennende i 10 år eller noe.

Servicen er faktisk så dårlig at man går inn der blid og glad og ut igjen drit sur og forbannet..

Men vill påstå at service er generelt fremmedord i denne delen av regionen..
    der man finner ungdommer på 15år røyker og drikker cola i steden for å få hjelp på ein kles butikk.

Til trådstarter så har eg en xlo refference recordings test and burn in cd som han kan få.. da den ikkje blir brukt her i gården.

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Hele kjeden kunne trengt entusiaster igjen!
    Alle de gangene jeg har vært innom Marcus Thranes-gate (i oslo asså) har de da vært imøtekommende, syns det virker som om det jobber endel entusiaster der.

Men til trådstarter, kom ikke som noe sjokk at han oppførte seg sånn, de fleste selgere er sånn "Kjøp det her, detta er jævelig bra assa"

Synd, men det er nesten lagt opp til at man må undersøke selv FØR man rådfører seg med de i butikken. (Jeg har blitt brent på det sjøl, stolte blindt på selgeren da han sa "3 HDMI, 2 scart, VGA", kom hjem det var 2 hdmi(1 bak 1 forran ) 3!! scart og ingen VGA, det han trodde var VGA så jo jeg at var sørvisport, sånn RS232 sak.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tiden hvor vi kan forvente å finne en entusiast på jobb i Klubben er vel desverre forbi. I allefall på sørvest-landet.

Har vært kunde hos klubben sånn ca siden det starta , og det er nesten rart at firmaet har samme navn , så forandra konseptet er blitt.
    Har hatt et par tilnærmet lignende episoder som trådstarter de siste årene , og spikeren i kista hva trivselfaktor angår var vel når jeg så han elkjøp-fyren var blitt butikksjef i stavanger. Sikkert knakende grei , kanskje tilogmed flink , fyr, men har tilgode å ha en god samtale med en selger etter det.

Til sammenligning forøvrig kan jeg nevne en histore fra 10-12 år tilbake.
    2 sommere med jobbing og sparing gikk med for å anskaffe et par Snell C3(eller4?). Ble hinnsides skuffa når jeg fikk det i hus , det var helt dødt i bunn.
    Tok kontakt med selger , han fatta ingenting. Resultatet var at de kom hjem en lørdag ettermiddag etter de hadde jaga ut de siste kundene , og hjalp meg med plassering. 3 Timer med ommøbelering hadde jeg drømmehøyttalerene som de SKULLE spille...(måtte male vinduskarmene til kjellerstua noen ganger før de var ute av hus)

Probabiliteten for den servicen i dag er lik å bli konge, statsminister OG president i Norge samtidig...

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av halvnakke
    Tiden hvor vi kan forvente å finne en entusiast på jobb i Klubben er vel desverre forbi. I allefall på sørvest-landet.

Har vært kunde hos klubben sånn ca siden det starta , og det er nesten rart at firmaet har samme navn , så forandra konseptet er blitt.
    Har hatt et par tilnærmet lignende episoder som trådstarter de siste årene , og spikeren i kista hva trivselfaktor angår var vel når jeg så han elkjøp-fyren var blitt butikksjef i stavanger. Sikkert knakende grei , kanskje tilogmed flink , fyr, men har tilgode å ha en god samtale med en selger etter det.

Til sammenligning forøvrig kan jeg nevne en histore fra 10-12 år tilbake.
    2 sommere med jobbing og sparing gikk med for å anskaffe et par Snell C3(eller4?). Ble hinnsides skuffa når jeg fikk det i hus , det var helt dødt i bunn.
    Tok kontakt med selger , han fatta ingenting. Resultatet var at de kom hjem en lørdag ettermiddag etter de hadde jaga ut de siste kundene , og hjalp meg med plassering. 3 Timer med ommøbelering hadde jeg drømmehøyttalerene som de SKULLE spille...(måtte male vinduskarmene til kjellerstua noen ganger før de var ute av hus)

Probabiliteten for den servicen i dag er lik å bli konge, statsminister OG president i Norge samtidig...
    Er enig med deg der. var en på Akersmic i bergen når det levde som virkelig kunne service og handlet tilsvarende hadde eg probleme var ikkje han sein med å løse det.

Såg han forøvrig seinere både i hi-fi center Bergen og Hi-fi klubben der.

Men det er få av det slaget som kan gi slik service og tror nok alle meir eller mindre har flyktet fra Sørvest landet..

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Eh.. er du sikker at det var han, han er jo ikke så veldig gammel han her da, men så kan jo du og din kompis være meget unge da..
    Vell, er nå 16år til tross for signaturen min.

EDIT: Signaturen er nå endret.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Forsel
    Er enig med deg der. var en på Akersmic i bergen når det levde som virkelig kunne service og handlet tilsvarende hadde eg probleme var ikkje han sein med å løse det.

Såg han forøvrig seinere både i hi-fi center Bergen og Hi-fi klubben der.

Men det er få av det slaget som kan gi slik service og tror nok alle meir eller mindre har flyktet fra Sørvest landet..
    Husker vi fikk Acersmic i Sandnes før Stavanger , da var det mange snurt'e Siddiser
    Men det er snedig det du sier , samme skjedde med de 2 som var hjemme hos meg , ca 1 år etterpå var de ute av hifi-klubben og starta i kvartalet nedenfor hos HiFiCenteret som det het da. Virker som bransjen har undervurdert kompetanse hos selgerene sine siden den gang , klart jeg er farget av mine opplevelser som alle i en konstant sosialiseringsprosess...

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av halvnakke
    Husker vi fikk Acersmic i Sandnes før Stavanger , da var det mange snurt'e Siddiser
    Men det er snedig det du sier , samme skjedde med de 2 som var hjemme hos meg , ca 1 år etterpå var de ute av hifi-klubben og starta i kvartalet nedenfor hos HiFiCenteret som det het da. Virker som bransjen har undervurdert kompetanse hos selgerene sine siden den gang , klart jeg er farget av mine opplevelser som alle i en konstant sosialiseringsprosess...
    Tror problemet er at det er underbetalt, og de som har interesse for anlegg ikke har interesse for å jobbe for slikk og ingenting, ergo er det lettere å snappe opp studenter som kan jobbe for seg.. Dessverre:-?

Newcomer K.Larsen sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes Hifiklubben i sandnes og stavanger har hatt både god og dårlig kundeservice. Resonans HiFi har ALTID god service.
    Helt enig! Kjempefornøyd med servicen hos Resonans!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg høres dette ut som ett stk kundebehandler som ikke ville erkjenne ovenfor verken seg selv eller kunden at det han skulle hjelpe med var over hans forstand.
    Det han burde gjort var å spille kunden over til en kundebehandler som hadde begreper om det det ble spurt om.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R
    Tror problemet er at det er underbetalt, og de som har interesse for anlegg ikke har interesse for å jobbe for slikk og ingenting, ergo er det lettere å snappe opp studenter som kan jobbe for seg.. Dessverre:-?
    Det er nok så ja. Husker at jeg klarte å komme til bunn's i noen av de tidligste selgerenes motivasjon for å jobbe i klubben , da var det ordninger som var verdt å jobbe der for. Tex aprox halv utsalgspris på enkelte highend-produkter for employes only. Faktisk på den tiden i Stavanger var mitt inntrykk at dette var viktigere enn timelønna. Når det er sagt vet jeg at det var provisjon på salg også , derfor gikk jeg alltid til en av de 3 selgerene jeg likte best hver gang jeg skulle handle , og han jeg tolket som flinkest/mest serviceinnstilt når jeg skulle handle 'tungt'.

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Underbetaling er nok eit avgjørende emne her ja..

Side 3 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •