Hvor kan man få Rotel til under veiledende priser?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor kan man få Rotel til under veiledende priser?

Er på utkikk etter Rotel RMB 1075 og RSB 1098 men finner veldig lite av dette. Noen som vet hvor de har "tilbud" på dette?

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Roger.

Du kan sende meg et pm spørsmål.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg bestillte mitt via eltek og ba om en pakkepris. fikk god rabatt! de gjør jo ikke noe annet å bestille det og gi det videre til deg
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer PeGG sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg skal også kjøpe rotel på eltek, billigste stedet jeg fant, 2k under hifi centeret eller hva det het, skal ha rb1090, 95% sikkert at jeg kjøper i slutten av juni når skattepengene kommer

Active tco sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :PeGG
    Så du fikk RB-1090 for 17995,- :?:

Jeg skal ha noen varer fra Rotel i slutten av juni jeg og.. så jeg driver å leter etter der jeg kan få det beste tilbudet.
    Antagelig blir det en RSP-1068, RMB-1075 og en RB-1070 (evt. RB-1080).
    Alt i sølv finish.
    Mulig jeg kjøper effektrinnene brukt hvis det er noen å oppdrive.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tco
    :PeGG
    Så du fikk RB-1090 for 17995,- :?:

Jeg skal ha noen varer fra Rotel i slutten av juni jeg og.. så jeg driver å leter etter der jeg kan få det beste tilbudet.
    Antagelig blir det en RSP-1068, RMB-1075 og en RB-1070 (evt. RB-1080).
    Alt i sølv finish.
    Mulig jeg kjøper effektrinnene brukt hvis det er noen å oppdrive.
    Han skal l kjøpa 1090.

tco: Skal du supplere med 1075, so ville eg ha samkjøyrt med 1080. Litt ekstra til frontkanalane skader ikkje. :wink:

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er som en usikker unge. Skifter mening fra Sony sin 9000 receiver til Rotel og videre til H/K's 2005. Hva skal kjøpes inn for å få et knall Rotel hjemmekino-utstyr? Er det forforsterker, effektforsterker som skal til?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Roger.

1068 og ein 1095 til starten. So kan du i tillegg kjøpa ein 1090. Sjå etter ein brukt ein. :wink:

Eller:

1068, 1080 og ein 1075. Her ha du eit kjempe anlegg, som ville ha "rævkjøyrt" dei fleste recievarane som er og oppfinne på markedet per dags dato.

Rsp 1098 er jo heilt konge og da.

Spørst kva du vil ha av effekt. :wink:

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1068 og ein 1095 til starten. So kan du i tillegg kjøpa ein 1090. Sjå etter ein brukt ein.

Eller:

1068, 1080 og ein 1075. Her ha du eit kjempe anlegg, som ville ha "rævkjøyrt" dei fleste recievarane som er og oppfinne på markedet per dags dato.

Spørst kva du vil ha av effekt.
    Som alltid setter jeg pris på det meste du sender inn her. Du virker som en ok kar. Nå kan jo det ha noe med all den vinen jeg har innabors . Svigers er på besøk og ungen er hos ex, så da måtte jeg brekke noen flasker. Mellom oss to så er ikke svigers NOE enkel. Over til topic. Jeg har i dag H/K 8500 som selges om en stund for 12500,-. Jeg har fått et tilbud fra "søta bror" på den nye receiveren fra H/K, type 2005, en digital receiver på 7x120w. Prisen ble på 12500,- NOK levert på posten her. Samtidig har jeg også lyst på Rotel sitt system, der 1098 er med. Hvis jeg går på bruktmarkedet, hvor mye må jeg spare inn i kronarser for å få råd til dette? Husk at jeg kanskje har 12500,- i startkapital. Hvis jeg ser at det blir med drømmen å skaffe seg Rotel denne gangen, er H/K et bra alternativ? Det er litt vanskelig å svare på selvfølgelig, da denne (2005) ikke kommer før juni/juli. Jeg har som høytalere Audio Pro Bravo FX10 med center i samme serie.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    over til topic skrev du :wink:
    les topic og les etterpå hva du har skrevet.. ser du noen som helst sammenheng mellom topic og det du skrev
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå drikker jeg hjemmelaget vin, og den er sterk! Ser at det er LANGT unna topic! ops: Beklager det. Får klippe ut mitt innlegg med modifikasjoner og plassere den på et nytt topic. Beklager nok en gang!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    1068 og ein 1095 til starten. So kan du i tillegg kjøpa ein 1090. Sjå etter ein brukt ein.

Eller:

Spørst kva du vil ha av effekt.
    Som alltid setter jeg pris på det meste du sender inn her. Du virker som en ok kar. Nå kan jo det ha noe med all den vinen jeg har innabors . Svigers er på besøk og ungen er hos ex, så da måtte jeg brekke noen flasker. Mellom oss to så er ikke svigers NOE enkel. Over til topic. Jeg har i dag H/K 8500 som selges om en stund for 12500,-. Jeg har fått et tilbud fra "søta bror" på den nye receiveren fra H/K, type 2005, en digital receiver på 7x120w. Prisen ble på 12500,- NOK levert på posten her. Samtidig har jeg også lyst på Rotel sitt system, der 1098 er med. Hvis jeg går på bruktmarkedet, hvor mye må jeg spare inn i kronarser for å få råd til dette? Husk at jeg kanskje har 12500,- i startkapital. Hvis jeg ser at det blir med drømmen å skaffe seg Rotel denne gangen, er H/K et bra alternativ? Det er litt vanskelig å svare på selvfølgelig, da denne (2005) ikke kommer før juni/juli. Jeg har som høytalere Audio Pro Bravo FX10 med center i samme serie.

Svigers kan vera kjekt og ha til tider og. Vinen er god? Prøvde å skaffe meg ei flaske i stad eg og, men fekk ikkje ta i. :cry:

Den nye H/K receivaren høyrest spennande ut.

Skal du ha eit Rotel oppsett, så kan det fort bli dyrt med tanke på RSP 1098. Det er jo den som kostar "flesk".
    1098 er jo vanskeleg og oppdriva på bruktmarkedet. Dei som eg har sett har vore overprisa og. Du får jo nesten dei samma eigenskapane som 1098 har i 1068. Hadde ikke eg fått den prise eg fekk på (snart) min 1098, så hadde det nokk blitt 1068 på meg..

Det beste er vell og ringa eltek, og be om ein pakkpris. Er sikkert nokon 1000 og spare på det. Eg skal høyre med kompissen min om prisar, så skal eg senda deg eit pm med prisoverslag.

Angåande H/K receivarane, så kan eg ikkje utala meg om dei. Har ikkje høyrt dei..

Eg trur du vil få eit heilt anna lydbilde i Audio Pro høgtalarane din, visst du velge Rotel som maskineri. 8)

Får håpa det at du ikkje blir "Fyllasjuk" no da. :wink:

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fyllesyk blir jeg helt sikkert. Husk at dette er HJEMMELAGET VIN!!!!! Kun alkiser og folk med svigers som drikker sånt (Hun er forferdelig) Kjerringa og svigers har lagt seg så jeg spiller musikk i rolige omgivelser med dere som "tilskuere". Vel, jeg skal selge litt div utstyr. Feks en halvak. gitar, Ibanez. Håper på 2500-3000. Selger også Sony DVD 900 + Panasonic dvd opptager E-30 + minidisc-spiller Sony 940. Dette har en veil på ca 20.000,- kronarser. Hadde håpet på rundt 5000- 6000,- for dette. Kanskje får jeg råd. Dessuten gleder jeg meg til de første kritikkene av H/K sin dig. receiver

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sterke saker altso. Svigers skulle ha lest innlegga dine.
    Nokon 1000 må jo du få for alt det utstyret ja..
    Lykke til i framtiden. Håpar du får det AV ustyret du sikklar etter. :wink:

Newcomer PeGG sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0