Vincent SV-234 til Klipsch Rf 82??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Spoxie sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vincent SV-234 til Klipsch Rf 82??

Hei

Har tenkt å kjøpe meg høytalere, Klipsch Rf 82 og lurer på hvilken forsterker som passer best til disse høytalerne? Har sett en del på Vincent SV-234 og har også hørt at denne skal passe bra til Klipsch.. Men det var en selger som hadde både høytalerne og forsterkern som sa dette til meg, så er det noen her som vet om dette stemmer eller ikke??

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Spoxie
    Hei

Har tenkt å kjøpe meg høytalere, Klipsch Rf 82 og lurer på hvilken forsterker som passer best til disse høytalerne? Har sett en del på Vincent SV-234 og har også hørt at denne skal passe bra til Klipsch.. Men det var en selger som hadde både høytalerne og forsterkern som sa dette til meg, så er det noen her som vet om dette stemmer eller ikke??
    Stemmer nok det. Vincent spiller varmt og fint på klipsch. Ganske så strømsterk er den også.

Newcomer Spoxie sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Takk for svar! Men er det evt en annen forsterker som passer bedre, i samme prisklasse? (13 000) Og er det noen som vet hvor mange ampere Vincent forsterkeren leverer? Kan ikke finne det noe sted på nettet.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på åssen den ville klart seg på RF-83 også jeg, som effekt. Har ellers en Denon 4306, men det skjærer i ørene når volumen går litt høyt og det er jeg ikke interresert i.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •