Hvem selger Marantz?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hvem selger Marantz?

Lurte på om folk kan tipse om butikker som selger Marantz i oslo/drammens-området ? Spesielt surround-recievere jeg tenker på.

Vet at jfssoundsystems i drammen selger Marantz i alle fall.
    Må vel være noen butikker i oslo som selger også?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bigdipper som holder til i samme bygg som Rockefeller selger Marantz, vet ikke hva de har av surround eller ikke men har sett noe der og masse brosjyrer, det er oprinnelig en platebutikk (les vinyl) men har også litt HiFi saker..

Edit: Skriveleif..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikker på at Stereofil har surroundrecievere fra Marantz? Kan bare se Yamaha på hjemmesidene deres skjønner du.

Var innom Soundgarden i drammen for en tid tilbake, og der sa de at de bare hadde Marantz på bestilling. At de ikke lenger tok inn produkter til demo og lager.

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik84
    Sikker på at Stereofil har surroundrecievere fra Marantz? Kan bare se Yamaha på hjemmesidene deres skjønner du.

Var innom Soundgarden i drammen for en tid tilbake, og der sa de at de bare hadde Marantz på bestilling. At de ikke lenger tok inn produkter til demo og lager.

Neby har ihvertfall det meste av Marantz.
    Jeg så bare at Stereofil hadde Marantz AV8003/MM8003, derfor antok jeg også at de hadde flere modeller.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok det samme med Stereofil. Man kan få dem på bestilling.

Disse "mindre" butikkene kan ikke ha alt på lager og til demo, det blir for dyrt for dem.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringte soundgarden drammen nå, og de har ingenting Marantz inne. Og de trodde på bestilling snart var over også.
    Ringte så soundgarden centrum i oslo, dem sa at de kunne skaffe kun på bestilling.

Skulle tro at den gamle Hifi-Center Kjeden var såpass stor at dem tok inn litt da men..

Har Neby et eget utsalg ?
    Trodde de bare var importør inn til butikkene som ville selge Marantz jeg..men helt sikkert jeg som tar feil..

Takker for respons

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stereofil leverer vertfall stereo produkter fra marantz og da skaffer de nok kringlydforsterkere oxo.

Ellers så har du en butikk som heter BM Audio som ligger sentralt i Lørenskog på Skårer ca1 mil nord for Oslo. De har Marantz produkter, men ikke sikker på hva de har så du må ringe: 67902004 /maile: kontakt@bmaudio.no og spørre.
    Har handlet rotel produkter av en trivelig fyr der som det er mulig og prute litt av :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Stereofil leverer vertfall stereo produkter fra marantz og da skaffer de nok kringlydforsterkere oxo.

Ellers så har du en butikk som heter BM Audio som ligger sentralt i Lørenskog på Skårer ca1 mil nord for Oslo. De har Marantz produkter, men ikke sikker på hva de har så du må ringe: 67902004 /maile: kontakt@bmaudio.no og spørre.
    Har handlet rotel produkter av en trivelig fyr der som det er mulig og prute litt av :-)
    Takk for forslag

Dere gutta som har den største forsterk-komben AV/MM8003, kjøpte dere uten å ha hørt, eller hvor fikk dere tak i/hørt på disse?

Newcomer Runem sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Eltek selger også Marantz

Takk for forslag

Dere gutta som har den største forsterk-komben AV/MM8003, kjøpte dere uten å ha hørt, eller hvor fikk dere tak i/hørt på disse?
    Jeg kjøpte AV8003/MM8003 av Eltek i Oslo

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for forslag

Jeg tok en sjanse og kjøpte uten å ha hørt først. Ble heldigvis meget fornøyd til mitt bruk. Jeg bor i utlandet og kjøpte der.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Jeg tok en sjanse og kjøpte uten å ha hørt først. Ble heldigvis meget fornøyd til mitt bruk. Jeg bor i utlandet og kjøpte der.
    Ok

Var inne og så på hjemmekinoen din, veldig bra

Klarer AV/MM8003 å drive de store høyttalerne dine til det fulle?
    Fungerer like bra/bedre enn det gamle oppsettet ditt?

- Eirik -

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok

Var inne og så på hjemmekinoen din, veldig bra

Klarer AV/MM8003 å drive de store høyttalerne dine til det fulle?
    Fungerer like bra/bedre enn det gamle oppsettet ditt?

- Eirik -
    Takk, takk.:grin:
    Skal få tatt nye bilder snart.
    Jeg bruker Marantz MM8003 kun til å drive surround-høyttalerne.
    Frontene og senter driver jeg med Krell KAV-3250.
    Prosessoren er jeg veldig fornøyd med, den tegner opp et meget bra lydbilde. Dynamisk og detaljert.
    På musikk er jeg enda ikke ikke i helt i mål med Marantz, foreløpig synes jeg Krell låt litt bedre. Men nå er jeg enda ikke helt ferdig med å justere og har ikke langt igjen før jeg er i mål. Til film synes jeg Krell og Marantz ikke er allverdens forskjellige, men Marantz drar jo godt ifra da den dekoder HD-lyd, pluss at den er litt bedre på å separere kanalene. Den er også mere praktisk da den har HDMI og auto-setup.
    Planen med mitt bytte var å få de nye HD-lydformatene og HDMI uten å miste lydkvaliteten til Krell. Jeg føler jeg har lykkes, eller ihvertfall er godt på vei.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •