Cav A8M Super "tilbud" hos komplett.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer HFidelity sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cav A8M Super "tilbud" hos komplett.no

Halloen

Idag var jeg innom broren til kamerat for å se på den nye forsterkeren han hadde kjøpt, det er en Cav A8M. Hadde såvidt lest litt om den før og fått inntrykket av at det er en god forsterker til prisklassen den lå i, som da var hele 15000kr! Nå ser jeg den ligger på komplett.no til ca 5000 og jeg kan ikke se noe forskjell på den og den som ble solgt der tidligere. Men så står det også veldig lite info om den. Da jeg hørte på den idag var det ingen tvil om at det er en bra forsterker, spillte også vanvittig høyt med et sinnsykt trykk både i bass og mellomtone. Og den dro to store høyttalere med doble 15" lett! Spillte i stereo når jeg hørte på den og det hørtes utrolig bra ut til å være en surroundforsterker til 5000.

Finnishen er heller ikke til å klage på, eneste forsterkeren jeg kan komme på i farta som har samme macho designet må være den store integrerte til mcintosh.

Derfor lurer jeg på om det er noen av dere som har mer erfaring med forsterkeren enn det jeg har? Det virker jo som et kjempekupp til 5000 og jeg er ganske sikker på at den spiller fletta av min integrerte forsterker til samme prisen, men har ikke fått testet høyttalerene mine på den.

Kan det være en av de mange kinaforsterkerene som har brukt tegninger tilhørende et annet merke? Hvis ikke vil det være utrolig at de skal klare å selge en slik forsterker så billig og allikevel tjene penger etter å ha utviklet den.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Se CAV A8M link vedlagt

http://avforum.no/forum/tester-audio...orsterker.html

Billigste pris er vel forresten hos Meeter.no.

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke værst, fikk nesten lyst på en

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får vel først si at jeg aldri har hørt den, og tviler ikke på dens musikalske kvaliteter, men denne er vel ikke akkurat kliss ny. Og som surroundforsterker i dagens hd-tider så lider den vel kanskje av å mangle feks hdmi.
    Kanskje et stort parti som er kjøpt opp, og derfor den lave prisen?

Newcomer HFidelity sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte ihvertfall noe om at komplett hadde tatt in ca 1000! av dem. Men nå står det bare at de har 30 på lager og jeg ser at også andre nettbutikker selger dem like billig. Mens andre i f.eks sverige selger dem fortsatt for 17k.

Men er fortsatt ute etter diverse erfaring og annen info, om det ikke er så mange som har kjennskap til den så får jeg dra med meg høyttalerene mine ned og høre selv

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Får vel først si at jeg aldri har hørt den, og tviler ikke på dens musikalske kvaliteter, men denne er vel ikke akkurat kliss ny. Og som surroundforsterker i dagens hd-tider så lider den vel kanskje av å mangle feks hdmi.
    Kanskje et stort parti som er kjøpt opp, og derfor den lave prisen?
    Dette er vel ikke akkurat en forsterker som er produsert med surround som viktigste prioritet heller vil jeg tro. Den beviser det med hvordan effekten er delt opp, ingen sub utgang, en fjernkontroll enklere enn de fleste stereo forsterkere etc.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •