Rune "Anfield" Åsenden utvider Soundplanet fra Cinema Anfield til 150 kvm butikk :o) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 51 av 51
    Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Og da var det snart slutt på den flotte butikken. Blir det salg kun over internet framover nå da?

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, samt fra sjokoladebunkeren og eventuelle samarbeidspartnere.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det varte ikke lenge..... Trodde det var bare lageret som skulle flyttes jeg...
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For at ikke konspirasjonsteoriene skal bli for mange kommer jeg gjerne med en liten utdyping av vårt valg om å avslutte butikkdriften.

Avviklingen av selve butikken er et resultat av flere ting. Det ene er naturlig nok av økonomisk karakter, for finanskrisen påvirket tidlig en av våre finansielle samarbeidspartnere, slik at de gikk dukken rett før åpning av butikken. Det betydde at vi måtte ta en enda større del av oppstartskostnadene over drift enn planlagt og det er selvfølgelig ikke ideelt.

En annen ting er at det å drive slikt, og skal gjøre "alt selv", så fyker timene fort. Det betyr i praksis av arbeidsdagene ofte ble 16-18 timer i døgnet, og i lengden er ikke dette sunt. Det endte da også med at undertegnede fikk føling med gamle hjerteproblemer. Etter en kjapp diskusjon med helsepersonell, familie og venner ble da konklusjonen at dette er det ikke verdt, og vi tok derfor grep med tanke på selve driften. av butikken. Vi har nå solgt lokalene våre til en bransjeaktør i byen, og får dermed igjen en del av den investerte kapitalen vår.

Firmaet Sound Planet skal fortsette videre, men vi går tilbake til å operere som dedikert importør og distributør av merkene Ayon, YBA, Gemme, Kudos, Stockfisch og DaVision Screens.

"Det er i motbakke det går oppover" er det noe som heter, så vi ser fremover mot et nytt kapittel i livet. Enkelt og greit...

Hilsen Rune "Anfield".

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SoundPlanet
    For at ikke konspirasjonsteoriene skal bli for mange kommer jeg gjerne med en liten utdyping av vårt valg om å avslutte butikkdriften.

Avviklingen av selve butikken er et resultat av flere ting. Det ene er naturlig nok av økonomisk karakter, for finanskrisen påvirket tidlig en av våre finansielle samarbeidspartnere, slik at de gikk dukken rett før åpning av butikken. Det betydde at vi måtte ta en enda større del av oppstartskostnadene over drift enn planlagt og det er selvfølgelig ikke ideelt.

En annen ting er at det å drive slikt, og skal gjøre "alt selv", så fyker timene fort. Det betyr i praksis av arbeidsdagene ofte ble 16-18 timer i døgnet, og i lengden er ikke dette sunt. Det endte da også med at undertegnede fikk føling med gamle hjerteproblemer. Etter en kjapp diskusjon med helsepersonell, familie og venner ble da konklusjonen at dette er det ikke verdt, og vi tok derfor grep med tanke på selve driften. av butikken. Vi har nå solgt lokalene våre til en bransjeaktør i byen, og får dermed igjen en del av den investerte kapitalen vår.

Firmaet Sound Planet skal fortsette videre, men vi går tilbake til å operere som dedikert importør og distributør av merkene Ayon, YBA, Gemme, Kudos, Stockfisch og DaVision Screens.

"Det er i motbakke det går oppover" er det noe som heter, så vi ser fremover mot et nytt kapittel i livet. Enkelt og greit...

Hilsen Rune "Anfield".

Veldig vemodig valg av deg Rune, fikk dog aldri sett denne butikken din i levende live. Det er kjedelig at helsen skal ta knekken på det man har bygget opp, du har i hvertfall fått inn "ukjente" produkter til folket og det er meget godt gjort. Ayon har blitt for mange allmannseie nå, men håper du får det bra med hva du skal gjøre videre. Når man skal drive for seg selv så koster det oftest mere enn det smaker, men du skal vite at du har gjort en veldig god jobb med tanke på oppbyggingen av soundplanet. Virkelig imponerende butikk, hva kommer du til å gjøre fremover siden butikken er solgt ?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    hva kommer du til å gjøre fremover siden butikken er solgt ?
    Det kommer jeg til å bruke litt tid på. Har et par tilbud, så vi får se...:-D

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig kjipt at sånt skjer, jeg som hadde gleda meg til å ta turen innom når jeg skulle på Hovefestivalen i sommer

Ønsker deg hvertfall lykke til videre, og at salget av merkene dine bare vil vokse.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anfield bløffer

Det var ikke butikken som brakte frem hjerteproblemene, det var havnebyens røde fotballag sin exit av FA cup'en mot de blå storebrødrene fra samme by.
    Samt klubbens pengenød som førte til salget av Robbie Keane tilbake til Spurs
    OG klubbens umåtelige flaks og bruk av gedigen hjemmedømming mot et blått London lag....

Og for de som tror at dette er ramme alvor - shame on you.

Dette var ikke hyggelig for deg og dine, Rune. Så mye arbeid!
    Jeg har ennå dårlig samvittighet for ikke å ha lagt igjen noen gryn&grunker i butikken.

Rune, anbefaler deg å stikke ned til damene i feriebutikken i Havnegata (K-bank/Nordea) og få noen tips til en 3-ukers ferie. Det kan virke som du & dere trenger det.

KentOve: Hovefestivalen, i år? Tør du kjøpe billetter til et slikt konkurs-høyrisiko-prosjekt?

ps! jeg har selv, for mange år siden, hatt noe hjertegreier, så jeg vet at jeg ikke sårer noen. Bedre å snakke og fleipe om det, enn å ikke tørre å snakke om det!

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    ps! jeg har selv, for mange år siden, hatt noe hjertegreier, så jeg vet at jeg ikke sårer noen. Bedre å snakke og fleipe om det, enn å ikke tørre å snakke om det!
    Som jeg skulle ha sagt det selv. For de som kjenner meg vet at jeg har porsjoner med selvironi når det gjelder akkurat dette....:-D

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    KentOve: Hovefestivalen, i år? Tør du kjøpe billetter til et slikt konkurs-høyrisiko-prosjekt?
    Tja, det gjør jeg da

Jeg var lenge i tvil, for det var jo mye frem og tilbake. Men det fikset seg jo når Engelske FESTIVAL REPUBLIC tok over showet. Jeg var det første året, og det var en utrolig morsom festival, billeter i fjor va også innkjøpt, men slo det fra meg når jeg fikk tilbud om en ekstra uke offshore på 100% 8)

Nå er jo Disturbed booket til årets festival, og da er det ett must å reise for meg, hvertfall den dagen de spiller.

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var vemodig med tanke på at du endelig har fått realisert drømmen om en mønsterbutikk innen lyd og bilde. Jeg fikk heldigvis gleden av å besøke butikken. På den andre siden er jeg ikke ett sekund i tvil om at du har truffet et riktig valg gitt dagens forutsetninger. Det er også et valg som for mange kan være vanskelig å gjennomføre. Det er er også få småbarnsfamilier, om noen, som kan kombinere 16-18 timers arbeidsdag med et noenlunde innholdsrikt familieliv. Kanskje vi kan nå få tid til flere avtreff? Lykke til videre!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •