Gå ikke glipp av årets supertilbud hos komplett - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 13 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 253
    Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Herminator
    495,- er jo knall pris da, selvsagt er 130,- mye bedre, men også for godt til å være sant. Det jeg ble overrasket over var hvordan kundeservice behandlet den ene her inne....
    Det er noen ordtak som kan flettes sammen:
    "som man roper i skogen, får man svar"

Jeg skal ikke forsvare kundebehandleren, men jeg jobber i salg&tjenesteyting selv selv og det er veldig mye rart man skal høre av kundene - de har ikke alltid rett, de har også rett

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.. Men nå må du huske at butikkene lever av kundene

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men jeg vet hva du mener

Active
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nok drama. lag heller en ny tråd og diskuter der.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Kairiche
    Komplett.no - Patos Basic 310 Gulvstående høyttaler, Sort, Leveres som par De kosta 130 kr fra kl 07:00-09:30 ca:P

Årets Budskjett Høyttaler i 2005, de her er en oppg versjon. Patos Patos Basic 310 - Tester - Lyd og Bilde

Litt rart at centern i sammer serie enda koster 795. 1000+ på lager. Komplett.no - Patos Basic 210C Center, Black

Prisen er nå satt opp til 1.295,-... Heldige dere som fikk den til den kanon prisen!!

Active
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    130 kr/paret var feilprising. og de som bestillte de for 130kr Får nå kjøpt de til 495,-

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Og så skal du kommer her og kritisere folk for å kjøpe et par gode høyttalere til en latterlig lav pris?
    Prisen er klart latterlig lav, men hvordan vet man at de er gode om man aldri har hørt dem
    Det jeg tror Roko vil frem til her er at alle selvfølgelig handler så billig som mulig, men man bør jo vite hva man faktisk handler.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, men til 130kr, driter man vel i hvordan de låter? Man vet jo at det er Patos, og at de skal låte temmelig ok. Og tl 130kr eller 500kr for den saks skyld kommer man aldri til å finne en så god høytaler

Intermediate IsakAlexander sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1,00 STK 336194 Patos Basic 310 Gulvstående høyttaler,
    Sort, Leveres som par

Ordretotal:

Ordresum ekskl. mva 396,00
    Frakt 235,00
    Miljøavgift 3,00

Mva 25,00 % 158,50
    Ordresum inkl. mva 792,50

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rabatter er ikke alt..

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, er ikke det. Men du får jo utrolig mye høytaler for pengene, og som du kan gi vekk i presang om det så er

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Prisen er klart latterlig lav, men hvordan vet man at de er gode om man aldri har hørt dem
    Klart det er jo ett poeng, men de fleste vet jo at Patos er av en viss kvalitet, de har vel også fått greie tilbakemeldinger fra tester. En annen ting er at disse skal gjerne inn i et budsjett anlegg uansett, hvor kvaliteten på komponenetene ikke er første pri, men heller utseende og pris. Jeg skulle gjerne ha kjøpt dem jeg som et anlegg nummer to.

Det jeg tror Roko vil frem til her er at alle selvfølgelig handler så billig som mulig, men man bør jo vite hva man faktisk handler.
    Jeg tror at de fleste som er innom avforum har hørt om Patos, og de har sikkert da fått med seg at dette er en produsent som lager gode produkter. Og bare det kan forsvare kjøp av HT til 130,- og 495,- mener jeg.
    Dessuten, et lite søk på google gir som første treff en test av basic 310 hvor de blir kåret til årets budsjett HT 2005 av L&B. Så å kalle dette for skit er å overdrive veldig.. Faktisk vil jeg si det er en useriøs kommentar.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Joda, men til 130kr, driter man vel i hvordan de låter? Man vet jo at det er Patos, og at de skal låte temmelig ok. Og tl 130kr eller 500kr for den saks skyld kommer man aldri til å finne en så god høytaler
    Klart. Til 130,- eller for den saks skyld 495,- har man råd til å kjøre dem på dynga om man ikke er fornøyd, men jeg leser Rokos siste innlegg som litt mer generelt enn det. At det er forskjell på å lete etter det man vil ha så billig som mulig, og det å handle noe man ikke noengang ville vurdert bare fordi det er billig.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, selvfølgelig. Men de fleste her inne som kjøpte, kjøpte for å bruke selv, gi bort i gave, til anlegg nummer 2(noe jeg var på jakt etter).

Ja, jeg skjønner, hadde selv aldri kjøpt bare for å kjøpe, men prisen er jo så latterlig at man blir jo litt fristet?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raven
    Klart det er jo ett poeng, men de fleste vet jo at Patos er av en viss kvalitet, de har vel også fått greie tilbakemeldinger fra tester. En annen ting er at disse skal gjerne inn i et budsjett anlegg uansett, hvor kvaliteten på komponenetene ikke er første pri, men heller utseende og pris. Jeg skulle gjerne ha kjøpt dem jeg som et anlegg nummer to.

Jeg tror at de fleste som er innom avforum har hørt om Patos, og de har sikkert da fått med seg at dette er en produsent som lager gode produkter. Og bare det kan forsvare kjøp av HT til 130,- og 495,- mener jeg.
    Dessuten, et lite søk på google gir som første treff en test av basic 310 hvor de blir kåret til årets budsjett HT 2005 av L&B.
    Joda. Jeg har ingen problemer med å forstå at folk handler disse parene, og hadde jeg hatt et ekstra tv-rom kunne jeg nok ha kjøpt et par selv også. Jeg så bare ikke helt sammenhengen mellom det Roko skrev i andre innlegg, og den hissige kritikken han fikk.
    Jeg har selv hatt Patos, så jeg vet at de lager gode produkter. 500 spenn er et par Basic absolutt verd under forutsetning at man faktisk har brukt for dem.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IsakAlexander
    Det er forbudt i næringsvirksomhet å anvende uriktig eller av annen grunn villedende framstilling som er egnet til å påvirke etterspørselen etter eller tilbudet av varer, tjenester eller andre ytelser.

Det samme gjelder enhver annen framgangsmåte som kan ha slik betydning for etterspørsel eller tilbud, såframt den gjennom sin utforming eller på grunn av omstendigheter ellers er egnet til å villede forbrukere.

Kunngjøring eller andre meddelelser om utsalg, realisasjon, eller annen form for salg i detaljhandelen til nedsatte priser må bare anvendes når prisene på de tilbudte varer virkelig er nedsatt.
    1. Dette må da være et helt typisk eksempel på hvordan man med vilje bryter ovenforestående regler. Først setter man ned prisen helt ned i kjelleren, deretter når man har etablert etterspørselen setter man opp prisen og satser på at folk fremdeles kjøper.. Villedende markedsføring spør du meg!!

2. Uten å si noe om høytalerne må jeg få si at Roko må da ha lov å kalle de skit og en dårlig deal akkurat som at andre kan syntes de er helt ok eller kanon bra, og derfor en god deal.... som sagt tidligere i tråden... Vi mennesker er forskjellige, og meninger i BEGGE ender av skalaen bør få lov å komme frem!

M

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyd&bilde har hørt dem - samme blad som gav Dynavoice M65 bare 9'ere. Det holder for meg for et sett fronter til 4-500 kroner

Hvis dette viser seg å være "skit" så skal jeg personlig dissikere dem og legge ut bildene herinne.
    Hvis det viser seg å ikke være "skit" så vurderer jeg å forære dem bort til veldedig formål

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere som ender opp med et par av disse, ikke ver for kjip med forsterkeriet. Disse leverer meget bra lyd (til prisen selvfolgelig) dersom du forer dem med en bra forsterker.

Jeg har somsagt et par selv, og har ingen betenkeligheter med aa annbefale dem i et budjett oppsett. Skal selv ha mine i stuen uten at jeg sjemmes over det

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Dere som ender opp med et par av disse, ikke ver for kjip med forsterkeriet. Disse leverer meget bra lyd (til prisen selvfolgelig) dersom du forer dem med en bra forsterker.

Jeg har somsagt et par selv, og har ingen betenkeligheter med aa annbefale dem i et budjett oppsett. Skal selv ha mine i stuen uten at jeg sjemmes over det
    Takk - skal komme med en utførlig kommentar når de er prøvd ut og innspilt:
    • vanlig kabling med QED original på Yamaha RX-V659
    • Tara Labs bi-wire på samme receiver
    • vanlig kabling med QED original på en Trends t-amp, 2x15w
    • Tara Labs bi-wire på samme forsterker

Gleder meg

Newcomer DareDungeon sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenno4
    Prisen er nå satt opp til 1.295,-... Heldige dere som fikk den til den kanon prisen!!
    Da kjøper jeg 10 par.. Bah..

Side 8 av 13 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •