Gå ikke glipp av årets supertilbud hos komplett - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 13 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 253
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kanskje planen var å ha ett tilbud og et håp om at ingen var oppe å sjekket da. Men da de så at det haglet inn bestillinger fikk de kalde føtterhehe

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok ikke det var meningen slik, Vegamannen

Blir kjekt å få disse. Nå har jeg noe å sammenligne med når jeg blir ferdig å bygge mine SP38/13

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg vet jo det ikke var sånt Var bare en spøkhehe..

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av azzawaba
    Tror nok ikke det var meningen slik, Vegamannen

Blir kjekt å få disse. Nå har jeg noe å sammenligne med når jeg blir ferdig å bygge mine SP38/13
    Jeg beklager å måtte si at du ikke har noe valg. Du MÅ legge ut en byggetråd her på forumet for de Gravesen ht-ene.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, teddytusen, jeg skal det. Elementer og delefilter er på vei, så når jeg får første leveranse om noen dager blir det en tråd på et prosjekt jeg lenge har sett frem til og har stor tro på.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir litt OT dette, men har du lyst å si hvor mye det koster ca? Utenom kassen altså. Det vil jo variere fra prosjekt til prosjekt...
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble 5200 for elementene, terminaler, dempematerial og bassport. Jeg har gått for Jantzen Audio Z-cap Superior på delefilterene, så det kom på 2500. MDF-en er ikke så dyr, og kabinettene får jeg frest ut på en CNC-maskin. Totalt med internkabling og finish regner jeg ca. 10.000 eller rett i underkant. Skal si fra når tråden kommer opp.

Newcomer Tuxflux sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Priser og levering

* Alle priser er oppgitt inkl. mva. og eks. frakt, med mindre annet uttrykkelig er nevnt.
    * Prisene er i stg forandring og vi tar derfor forbehold om prisendring som følge av endrede priser fra våre leverandører.
    * Vi forbeholder oss rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i prissvingninger og lagersituasjon. Vi forbeholder oss også rett til leveringsnekt på samtlige varer med bakgrunn i konkurranseforhold og alle andre årsaker.
    * Alle leveringstider som blir oppgitt av oss må anses som veiledende. Med leveringstid menes tidspunkt for ankomst av varer til vårt lager. Medgått tid til plukking, pakking og eventuell produksjon kommer i tillegg før innlevering av forsendelsen til transportør. Når tid er oppgitt i antall dager, menes hverdager og befrakters tid kommer alltid i tillegg.Vi forbeholder oss retten til å avvike og eller endre oppgitt leveringstid uten nærmere varsel.
    * Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt som ikke skyldes feil (se nedenfor) får ikke tilbakevirkende kraft.
    * Dersom det har forekommet skrive- eller trykkfeil av vesentlig størrelse fra Kompletts side, i annonser o.l. og/eller i nettbutikken som er større enn 15% av normal utsalgspris, kan Komplett ensidig endre, slette eller avvise ordre. Dette gjelder selv om kunde har mottatt ordrebekreftelse eller lignende. Slike feil må imidlertid korrigeres i løpet av rimelig tid etter at feilen er oppdaget.
    Så lenge de har skrevet dette på nettsidene sine, så er de beskyttet mot alt. Selv idioti blant sine egne ansatte. Desverre. Men høytallerene til den prisen dere fikk er jo knall uansett

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også usikker på om jeg skal slå til eller ikke til den nye prisen. Virker som det er ganske bred enighet om at det stadig er en god deal?

En annen ting...ruver disse høytalerene mye? Ja, jeg har sett på størrelsen, men har noen sett de "i levende live"? Har planer om å ha de på et knøttlite rom, hvor det står to ganske store høytalere nå. Egentlig ønska jeg meg noen slankere, mindre ruvende høytalere, men som fortsatt kan gi en smule trøkk Har dere eventuelt noen tips til alternative høytalere i lavbudsjettsklassen? Som altså er mindre og slankere enn Patos Basic 310.

Intermediate IsakAlexander sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja bestilte nå et par til spessialpris 495,- likevel, overbeviste min mor om at disse er bedre enn Dantax tube greiene hun har stående..:-D
    Får håpe hun blir fornøyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Blir litt OT dette, men har du lyst å si hvor mye det koster ca? Utenom kassen altså. Det vil jo variere fra prosjekt til prosjekt...
    litt OT tilbake, teddytusen. Nå er byggetråden startet:

http://avforum.no/forum/diy-do-yours...sp38-13-a.html

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IsakAlexander
    Jaja bestilte nå et par til spessialpris 495,- likevel, overbeviste min mor om at disse er bedre enn Dantax tube greiene hun har stående..:-D
    Får håpe hun blir fornøyd.
    Muligens litt lavere WAF?

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sim G
    Jeg er også usikker på om jeg skal slå til eller ikke til den nye prisen. Virker som det er ganske bred enighet om at det stadig er en god deal?

En annen ting...ruver disse høytalerene mye? Ja, jeg har sett på størrelsen, men har noen sett de "i levende live"? Har planer om å ha de på et knøttlite rom, hvor det står to ganske store høytalere nå (men en av de er sannsynligvis sprengt). Egentlig ønska jeg meg noen slankere, mindre ruvende høytalere, men som fortsatt kan gi en smule trøkk Har dere eventuelt noen tips til alternative høytalere i lavbudsjettsklassen? Som altså er mindre og slankere enn Patos Basic 310.
    tja - ruver og ruver: hbd 920 x 195 x 300 mm

Mine Qln Qubic II F: hbd 980 x 200 x 245 mm

Patos'en er altså lavere, smalere men dypere og mine Qln er ikke digre.

JEG ville slått til på dette tilbudet du har fått.

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det noen som fikk en skriftlig bekreftelse fra komplett.no på prisen 130,- ?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tilbud

Jeg fikk ordrebekreftelse på den prisen (130,-)igår som jeg printet ut. Idag fikk jeg e-mail på tilbudet på kr.495,- som jeg takket nei til.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    495,- er jo knall pris da, selvsagt er 130,- mye bedre, men også for godt til å være sant. Det jeg ble overrasket over var hvordan kundeservice behandlet den ene her inne....

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har dessverre vært svært opptatt med flere dagers frivillig GRATIS-innsats under jazzfestivalen Canal Street i Arendal.

Nå oppfatter jeg vel også at flere innlegg i denne tråden er fjernet - uten at dette er opplyst noe sted. Jeg vet derfor ikke hva jeg har gått "glipp" av.

Uansett, for å sitere meg selv:
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Det er nok ikke feilpriset, men hvem av oss vil vel EGENTLIG ha denne skiten...?

Vil man ha billige høyttalere, eller vil man ha lyd man faktisk kan holde ut å høre på?
    Hva er egentlig viktigst for oss HiFi-interesserte når vi skal handle komponenter til anlegget? Er det utelukkende et prisbetont valg, eller er det en søken etter det ultimate lydbilde og dets kvaliteter som teller med som en viktig faktor?

Svært ofte ser en dessverre at muligheten for store rabatter gjør at selv den mest innbitte kan settes helt ut av den filosofi han/hun har satt seg fore.
    Dersom dette er rabatter man får på et produkt man mer eller mindre har bestemt seg for at er interessant, er lykkefølelsen til å ta og føle på. Imidlertid skjer det nokså ofte at man kommer over et tilbud man ikke kan takke nei til, men likevel på et produkt man overhodet ikke har vurdert for et eventuelt innkjøp. Er dere med meg...?

Tenk litt over dette når dere etter å ha lest tråden og prishistorikk kan finne følgende konklusjoner:
    • Hvor mange av dere er det som lurer på om dere skal slå til på Kompletts "plaster-på-såret"-pris - på latterlige 495,- for paret. Flere, skal jeg dømme ut av innleggene.
    • Hvor mange av dere har - eller skal - handle dette settet til "fortsatt latterlige" kroner 1295 for paret...?
    • Hvorfor er det satt krasse spørsmåltegn til delefilter og elementer i denne første utgaven av høyttaleren. Det kom jo raskt en MKII med en helt annen spec, og det snakkes om en MKIII - uten at jeg har hørt denne.

Uttrykket "skit" er ment som en vekker i forhold til spørsmålet om man her handler utelukkende grunnet pris, og at man i samme slengen glatt ser bort i fra det viktige spøsmålet: VILLE jeg kjøpt dette paret til kroner 3990, 1995 eller 1295, eller endog 495?

Når flere lurer på om de skal slå til på prisforlangende kroner 495, synes jeg spørsmålet er høyst betimelig...

Active
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men mange utnyttet vel denne sjangsen til å gi de bort eller selge til bekjente. og kanskje ikke til eget bruk.

eller kanskje som ett lite stereo opsett til F.eks. Soverom eller lignende.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett, for å sitere meg selv:Hva er egentlig viktigst for oss HiFi-interesserte når vi skal handle komponenter til anlegget? Er det utelukkende et prisbetont valg, eller er det en søken etter det ultimate lydbilde og dets kvaliteter som teller med som en viktig faktor?
    Detter er jo opp til hver enkelt, selv bryr jeg meg ikke så mye om søken etter det den perfekte lyden osv, det bryr meg egentlig svært lite, mens for andre så er dette en livslang vei mot dette lyd nirvana. Vi er alle forskjellige og har dessuten forskjellige preferanser og referanser, så å si at noe er skit for andres vegne blir litt feil. Noen ville valgt CV fremfor alt annet uansett pris, vil det da si at de er dumme eller kan det tenkes at de liker lyden som kommer fra CV?

Lyd er absolutt veldig subjektiv og her liker folk svært forskjellig. At det er mange som kan være fornøyd med lyden fra Patos 310 er jeg meget sikkert på, så for mange kan dette være ett meget godt kjøp og til 495,- som en del har fått tilbud på nå så kan dette være tidenes kjøp uansett hva andre mener.

Må si jeg ikke hadde særlig sans for det første inlegget ditt uten at jeg følte meg på noen som helst måte truffet selv... Jeg har ikke bestilt disse høyttalerene til 130,- også fått tilbud på de til 495,- Da hadde jeg sannsynligvis bestilt de, da dette er en sum jeg gjerne betaler for litt morro. Dvs gleden av å få en ny eske å åpne samt høyttalere å koble opp og teste. Om jeg hadde behold de er en annen sak, men for meg så er ikke søken etter lydnirvana noe tema. Er en grunn fornøyd med mine dynavoice m65 jeg, selv om mange andre vil kalle dette søppel... Kjenner også flere som er svært fornøyd med billig plastikk fra elkjøp og jeg tviler ikke på at de har like stor glede av plasten som flere her med anlegg til titusener har av sitt.

Vi er mennesker er heldigvis svært forskjellige

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett, for å sitere meg selv:Hva er egentlig viktigst for oss HiFi-interesserte når vi skal handle komponenter til anlegget? Er det utelukkende et prisbetont valg, eller er det en søken etter det ultimate lydbilde og dets kvaliteter som teller med som en viktig faktor?

Svært ofte ser en dessverre at muligheten for store rabatter gjør at selv den mest innbitte kan settes helt ut av den filosofi han/hun har satt seg fore.
    Dersom dette er rabatter man får på et produkt man mer eller mindre har bestemt seg for at er interessant, er lykkefølelsen til å ta og føle på. Imidlertid skjer det nokså ofte at man kommer over et tilbud man ikke kan takke nei til, men likevel på et produkt man overhodet ikke har vurdert for et eventuelt innkjøp. Er dere med meg...?

Tenk litt over dette når dere etter å ha lest tråden og prishistorikk kan finne følgende konklusjoner:
    • Hvor mange av dere er det som lurer på om dere skal slå til på Kompletts "plaster-på-såret"-pris - på latterlige 495,- for paret. Flere, skal jeg dømme ut av innleggene.
    • Hvor mange av dere har - eller skal - handle dette settet til "fortsatt latterlige" kroner 1295 for paret...?
    • Hvorfor er det satt krasse spørsmåltegn til delefilter og elementer i denne første utgaven av høyttaleren. Det kom jo raskt en MKII med en helt annen spec, og det snakkes om en MKIII - uten at jeg har hørt denne.

Uttrykket "skit" er ment som en vekker i forhold til spørsmålet om man her handler utelukkende grunnet pris, og at man i samme slengen glatt ser bort i fra det viktige spøsmålet: VILLE jeg kjøpt dette paret til kroner 3990, 1995 eller 1295, eller endog 495?

Når flere lurer på om de skal slå til på prisforlangende kroner 495, synes jeg spørsmålet er høyst betimelig...
    Nei, nå må du skjerpe deg RoKo. Prøver du å forsvare det du skrev om "skit" ?
    Jeg tror nesten ikke det jeg leser her.
    Du, av alle, skal begynne å sette ?? ved det å kjøpe rimelig - du som er en kløpper på å kjøpe plater der det er billigst - du som starter tråd med hvor man kan få BD/DVD billigst, med fokus på hvem som sender filmene enkeltvis for å komme under tollgrensen - ører og kroner.
    Og så skal du kommer her og kritisere folk for å kjøpe et par gode høyttalere til en latterlig lav pris? Dette henger ikke på greip, RoKo.
    Vi snakker ikke om et par plastik høtyttalere fra United på Eurpopris, vi snakker om et par Patos høyttalere som levere lyd på høyde med Qln og Dynavoice.

Jeg har lagt ved link til Lyd&bilde test av disse (MKI) flere ganger - jeg har ikke hørt dem selv, men hallo - "skit" er det ikke.

Jeg synes egentlig du burde kommet med en beklagelse. AVforum er for ALLE.

Side 7 av 13 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •