Gå ikke glipp av årets supertilbud hos komplett - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 13 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 253
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jo, klart det lå i luften at noe var galt, men hvorfor kunne ikke komplett kansellert alle bestillingene umiddelbart etter feilen ble oppdaget istedetfor å la bestillingene stå åpne slik de fortsatt gjør hos de fleste enda. Så lenge jeg ikke hører noe mer fra Komplett er jeg i god tro på at høyttalerene kommer. Jo lenger det går før Komplett eventuellt kansellerer eller foretar seg noe, jo dårligere sak har de.

Active
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du får lese gjennom tråden før du sier det.

Jeg ringte å fikk bekreftet prisen. Da blir det noe annet.

Det har også mange andre i denne tråden gjort.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra komplett nå:

Kjære kunde!

Vi beklager på det sterkeste at vi ble nødt til å kansellere ordren din som inneholdt
    Patos Basic 310, varenummer 336194. Årsaken til at vi måtte gjøre dette er at prisen
    var satt helt feil, og dette skyldtes en systemsvikt internt hos oss som nå er utbedret.

Vi håper du har forståelse for dette da prisen var helt åpenbart feil, men som et ”plaster på såret”
    ønsker vi å gi deg årets beste tilbud ved å sette prisen til 495,- på det aktuelle høyttalersettet.
    Dette tilbudet gjelder kun de som rakk å legge ordre i perioden da prisen var feil, og det begrenser
    seg dessverre til ett sett pr. kunde. Årsak til disse begrensningene er at tilbudsprisen er langt under
    vår innkjøpspris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Strengt tatt er det fortsatt et greit nok tilbud da. Er i tvil om jeg skal slå til eller ei. Anbefalinger? Det blir som et reservepar...

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av azzawaba
    Jo, klart det lå i luften at noe var galt, men hvorfor kunne ikke komplett kansellert alle bestillingene umiddelbart etter feilen ble oppdaget istedetfor å la bestillingene stå åpne slik de fortsatt gjør hos de fleste enda. Så lenge jeg ikke hører noe mer fra Komplett er jeg i god tro på at høyttalerene kommer. Jo lenger det går før Komplett eventuellt kansellerer eller foretar seg noe, jo dårligere sak har de.

En ordre som står som "åpen" er ikke behandlet av Komplett, og da blir ikke saken deres noe dårligere selv om den står som "åpen" en stund. Det er nok ikke slik at de ved ett tastetrykk kan slette det som er av slike ordrer, dette er nok ting som må gjørest manuelt ettersom ordrene rykker frem til behandling.

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde helt klart slått til på det, om du ikke trenger det selv kan du selge det til familie eller venner som trenger greie HT til en billig penge

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker Raven. Høres fornuftig ut, er enig med deg. Da sender jeg e-post til Komplett om at jeg ønsker tilbudet. Ble en grei løsning på det til slutt, tross alt.

Takk for utdyping og oppklaring, zicoz.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ærlig talt, så tror jeg neppe det var så mange her inne som ble dypt sjokkert over at de får bestillingen sin annulert, selv om man kan forstå skuffelsen.
    Jeg bestillte selv et par til 130,- og har selvsagt fått mail ifra Komplett ang dette, men velger likevel å kjøpe disse for 495,-

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da burde d fan være 495kr ink frakt!!

vist ikke bir prisn 850ca.

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Det er nok ikke feilpriset, men hvem av oss vil vel EGENTLIG ha denne skiten...?

Vil man ha billige høyttalere, eller vil man ha lyd man faktisk kan holde ut å høre på?
    Nei dette blir for dumt RoKo!

Ett høyttalerpar bør ikke være skit selvom de er i den rimelige enden av skalaen og ikke heter Martin Logan!
    Har du noengang hørt Basic 310?
    Låter faktisk ganske bra,spesiellt med tanke på hva man gir for dem.

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    700kr inkl. frakt er jo billigt da

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av azzawaba
    Fra komplett nå:

Kjære kunde!

Vi beklager på det sterkeste at vi ble nødt til å kansellere ordren din som inneholdt
    Patos Basic 310, varenummer 336194. Årsaken til at vi måtte gjøre dette er at prisen
    var satt helt feil, og dette skyldtes en systemsvikt internt hos oss som nå er utbedret.

Vi håper du har forståelse for dette da prisen var helt åpenbart feil, men som et ”plaster på såret”
    ønsker vi å gi deg årets beste tilbud ved å sette prisen til 495,- på det aktuelle høyttalersettet.
    Dette tilbudet gjelder kun de som rakk å legge ordre i perioden da prisen var feil, og det begrenser
    seg dessverre til ett sett pr. kunde. Årsak til disse begrensningene er at tilbudsprisen er langt under
    vår innkjøpspris.

Dette er VELDIG bra ifra Komplett.no sin side.. fortsatt et kjempekjøp!!!!

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare skyte inn, jeg mener disse spiller bedre enn Dynavoice F-6. Ja jeg har hatt begge.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, veldig god kundeservice av Komplett - skulle ønske jeg hadde lagt inn en bestilling.........

Her er testen av disse sakene fra Lyd & bilde (gjentar meg selv, men for nye lesere - hehe)

Patos Patos Basic 310 - Tester - Lyd og Bilde

Oppsummert:
    Et fyldig lydbilde, med en stram bass og stor mellomtone gjør disse høyttalerne meget engasjerende og et kupp til prisen. Diskanten er luftigere enn vi er vant til i prisklassen, og lydbildet er stort og bredt. Vær oppmerksom på en litt tilbakelent øvre mellomtone.

L&Bs vurdering
    Diskant: 9
    Mellomtone: 9
    Bass:8
    Dypbass:7
    Sammenheng:9
    Dynamikk:8
    Oppløsning:9
    Lyd, totalt:9

Brukervennlighet:9
    Kvalitetsinntrykk:8
    Totalvurd./pris:9

Newcomer Vassis sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anyways. No har vel alle fått bekrefta at dei ikkje får dei for 130,-
    Men dei som slengte seg tidleg på vogna har fått eit tilbud ingen andre kan matche og eg er godt fornøgd med å være tidleg våken.
    Men skulle gjerne hatt to par

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt jobbet, guten frå Volda............

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Uffda - dette var helt under magebelte, skorob.

At folk har penger er deg helt uvedkomment.

Jeg har greit med penger.. Men at de kommer med slike bemerkninger ROKO gjorde der.. Det får meg til å bli kvalm og ikke minst FLAU på hans vegne iallefall. Henger iallefall ikke ut de som velger å bruke mindre penger på HIFI iallefall.

Teddytusen: Sjekk hva han sa da, så da skal du se noe som IKKE hører hjemme på AVFORUM. Han utpeker jo de som kjøper de rimelige PATOS modellene som noen "HIFI-knøl". Er ikke AVforum for alle og enhver da ? selv om man ikke bruker flere 10000kr på et anlegg?

ARG.. fortsatt helt satt ut av hva han skrev .

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Jeg har greit med penger.. Men at de kommer med slike bemerkninger ROKO gjorde der.. Det får meg til å bli kvalm og ikke minst FLAU på hans vegne iallefall. Henger iallefall ikke ut de som velger å bruke mindre penger på HIFI iallefall.

Teddytusen: Sjekk hva han sa da, så da skal du se noe som IKKE hører hjemme på AVFORUM. Han utpeker jo de som kjøper de rimelige PATOS modellene som noen "HIFI-knøl". Er ikke AVforum for alle og enhver da ? selv om man ikke bruker flere 10000kr på et anlegg?

Nå var jeg tidlig ute og kritiserte RoKo for kommentaren hans (side 4, #63) - han er vel opptatt med arbeid i Ændal og Canal Street så han får ikke forsvart seg. La oss avvente hans svar. Personlig trakassering hører ikke hjemme her på åpent forum og det vet du veldig godt.

Og jo - AVFORUM er for ALLE, uavhengig av kjønn, alder, etnisk opprinnelse ..... og LØNN!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob

Helt enig i at det var en unødvendig kommentar av RoKo, men det forsvarer ikke at du svarer slik du gjør. Din kritikk hadde blitt mye sterkere om du hadde svart skikkelig.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er litt merkeligt at de ansatte brukte så lang tid på å skjønne at produktene var underpriste. Det var jo flere her inne så ringte inn å spurte om prisen var korrekt. Og da regner jeg vel med de går inne å sjekker at høytalerene var satt ned med 94%, noe som kanskje er litt drøyt, og noe som igjen burde fått en eller aen bjelle der borte til å ringe

Side 6 av 13 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •