Gå ikke glipp av årets supertilbud hos komplett - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 253
  1. #81
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har de kansellert ordrene?

  2. #82
    Active
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    min ordre ble kansellert i går grunnet "feil prising". men det er jo litt rart da jeg ringte å fikk bekreftet prisen før jeg bestillte. Kan alle som har bestillt sjekke ordrestatus?

  3. #83
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Merkeligt. Tror vi må bannlyse Komplett

  4. #84
    Newcomer Vassis sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Min står enda som åpen

  5. #85
    Active
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg akkurat snakket med komplett på tlf.

    spurte da hvorfor ordren var kansellert, han sa det var pga. feilprising.
    Gjorde han da oppmerksom på att jeg ringte de før jeg bestillte å fikk bekreftet prisen.
    Fikk ikke andre her også bekreftet prisen? noen som har det skriftlig?

    tror det var samme personen jeg snakket med på mail i går som jeg kun fikk frekke tilbakemeldinger fra.

    Nå på tlf med de fikk jeg beskjed om att jeg blir slettet som kunde hos de, og får ikke handle der igjen. så slengte han på røret.

    Dette var jo fin service! har totalt 36 ordrer på komplett til nå, og jeg vil aldri handle der igjen.

  6. #86
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Min står enda som åpen.

    Vi får bare bannlyse komplett, å klage som fan!

    For har de gjort en feil, så har de gjor en feil!

  7. #87
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    å vi har jo 130kr pris på ordrene våres

  8. #88
    Active sjefern sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Min står fremdeles på "åpen". Men normalt ville jeg jo fått en sendingsbekreftelse for lenge siden?

  9. #89
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, og de kan ikke behandle Kenta slik som de gjorde der. Det er vel ikke noe problem å få alle her inne til å la være å handle der? I tillegg vil jo den negative reklamen spre seg på nettet etter hverthehe Fatter ikke hva problemet er jeg. Har de sagt 130kr så er det 130kr. Dessuten er det jo utgående produkter, som kanskje ikke er så veldig attraktive lengre?

  10. #90
    Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En veldig lei og uheldig sak.
    Min erfaring med Komplett er nærmest motsatt - men alle kan ha en dårlig dag.

    Jeg synes vi skal gi dem en sjanse nå - og håpe på at de sender en epost til alle som bestilte, med beklagelse på feilprising og kanskje håpe på et spesialtilbud til de berørte.....

  11. #91
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, men den burde vært ute for lengst. De skifte pris halv 9 i ågr tidligt, og det tar ikke lang tid å sende en slik mail ut.

  12. #92
    Active
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    de beklaget seg ikke. men truet med å slette meg som kunde og sa att "dette blir for dumt." og slengte på røret når jeg snakket med de på tlf. mailene jeg fikk i retur i går var helt totalt useriøse. fikk bare "flott" i retur når jeg sa att jeg ringte å fikk prisen bekreftet.

    har vært kunde der i mange år og har aldri opplevd slik oppførsel.

    virket på meg som om personen jeg snakket med var en 16 åring i sommerjobb.

  13. #93
    Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Vegamannen
    Ja, men den burde vært ute for lengst. De skifte pris halv 9 i ågr tidligt, og det tar ikke lang tid å sende en slik mail ut.
    Enig - men vent og se. Gi dem litt tid i sommervarmen

  14. #94
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kenta
    de beklaget seg ikke. men truet med å slette meg som kunde og sa att "dette blir for dumt." og slengte på røret når jeg snakket med de på tlf. mailene jeg fikk i retur i går var helt totalt useriøse. fikk bare "flott" i retur når jeg sa att jeg ringte å fikk prisen bekreftet.

    har vært kunde der i mange år og har aldri opplevd slik oppførsel.

    virket på meg som om personen jeg snakket med var en 16 åring i sommerjobb.
    Virker som om de ber om dårlig reklame.

  15. #95
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jeg har også bestillt og ordren min står som åpen. rart at de har kansellert noen mens andre står fortsatt som åpne. hvis de ikke hadde som hensikt å sende oss høyttalerene til den lave prisen burde de svingt seg rundt og kansellert alle ordre og sendt ut mail umiddelbart når feilen ble oppdaga i går morges...

  16. #96
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Uansett hvordan man vrir og vender på det skal ikke kenta bli behandlet slik. Men jeg kunne tenkt meg å se korspondansen mellom deg og Komplett kenta...
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

  17. #97
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noe nytt?

  18. #98
    Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Noen som har vær i kontakt med forbrukerådet? Det anbefales.

  19. #99
    Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    #
    Opplysninger gitt i nettbutikken

    Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.
    Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller del av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

    Alle skjønte jo at dette var feilprising. Å begynne å trekke inn forbrukerombud fordi Komplett ikke vil selge opptil 7 par med feilprisede varer til kunder som helt klart prøver å utnytte feilen blir jo misbruk av de etatene som skal hjelpe kunder som får seriøse problemer med netthandel osv.

  20. #100
    Active sjefern sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Alle skjønte jo at dette var feilprising.
    Flere her fikk prisen bekreftet som sagt....

Side 5 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •