Gå ikke glipp av årets supertilbud hos komplett - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 13 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 253
    Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hehe, bare håper de setter ned stativ variantene også

Intermediate IsakAlexander sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja der var hele settet satt ned med 50%, bare og bestille seg komplett hjemmekino da. Komplett.no - Patos Basic 210C Center, Black

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satser på de setter enda mer ned

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Ikke enig, lygren. Det ble kastet ut en ganske hardnakket påstand fra en senior-bruker om disse høyttalerne. Da må det være lov å svare i denne tråden enn å starte nye tråder for å debattere det temaet.

Faktisk synes jeg at innlegget, sleivsparket om Patos høyttaleren det er snakk om, burde vært slettet slik det ble gjort med det svaret som var noe røff i kantene. Aner jeg et snev av kameraderi blant enkelte seniorbrukere????
    Hmm, så ikke denne tråden før nå, men jeg oppfatter ikke Rokos innlegg så krasst som svarene som kom etterpå. Jeg vurderte selv å kjøpe et par da de falt til 1300,- for å ha stående, men kom til at det ikke var noen vits da de ikke kom til å bli brukt noe særlig. Jeg forstår Roko som at "kjøper du dem fordi de er billige, eller fordi de faktisk spiller slik at du har lyst på dem." I de fleste andre lignende tråder så er det jo ikke bare pris som gjør at man kjøper, men lyden.

Ellers skjønner jeg jo at 130,- er en løp og kjøp pris, men det over er jo som også Rokos kan virke å være - ment mer generelt.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er nok bunnen nådd. Tenk å kunne kjøpe seg et helt 5.0 sett fra Patos til under 2000,-. Ikke verst..:-D

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billigt

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uffda.
    HiFiKlubben hadde noe tilsvarende for noen uker siden - Dambridge DVD spiller til kr 0,- jeg bestilte 2 stk, men fikk (selvfølgelig) epost fra dem om at ordren var kansellert p.g.a. feil pris på nettsiden
    Du legger selv inn en ordre på en vare til kr 0,- og syns samtidig at innlegget til RoKo blir for dumt. Ganske festlig syns jeg.

Men at "fjortisstittlen" i denne tråd får lov til å stå, syns jeg blir for dumt(og fordummende).

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Korrigert nå
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Du legger selv inn en ordre på en vare til kr 0,- og syns samtidig at innlegget til RoKo blir for dumt. Ganske festlig syns jeg.
    Du sammenligner så dårlig at jeg bare på le.

RoKo sin kommentar om "skit" og senere roro-forsøk på å forsvare at han kaller det "skit" har da ingenting med om jeg legger inn ordre på en vare til kr 0 for så å kontakte HiFi klubben med tips om at dette MÅ være feil......

Dårlig forsøk på å "ta meg", Audiomur!

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Hmm, så ikke denne tråden før nå, men jeg oppfatter ikke Rokos innlegg så krasst som svarene som kom etterpå. .

".....130 kroner, men er det noen som egentlig vil ha den skiten......"

Jo, det er way way over the line.

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så han har ikke lov til å synes dette er noe skit? Hvordan kan det forsvares? Det er jo bare en manns mening, noe jeg er rimelig sikker på at de fleste forstår?
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skaper vel ikke akkurat god stemning da.... Forstår hva Roger vil frem til her, men det er flere måter å si det på.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer Cleeves sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Patos 310 koster no 995kr på komplett med 50% avslag. Tilbud på tilbudet ??

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, virke litt merkeligt dette her.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Så han har ikke lov til å synes dette er noe skit? Hvordan kan det forsvares? Det er jo bare en manns mening, noe jeg er rimelig sikker på at de fleste forstår?
    Utrolig dårlig argument å kalle noe for noe "skit" uten å begrunne det og i sammenhengen med prisdumpingen (feil eller ikke feil) blir det for dumt.
    Lyd&bilde har testet disse og gir dem god omtale - det er også en manns mening, men blant noen herinne er det ikke godt nok. Kan det være fordi bladet er konkurrent til et annet blad som har skribenter som er aktive brukere herinne? hmmmmmm.....

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig dårlig argument å kalle noe for noe "skit" uten å begrunne det og i sammenhengen med prisdumpingen (feil eller ikke feil) blir det for dumt.
    Lyd&bilde har testet disse og gir dem god omtale - det er også en manns mening, men blant noen herinne er det ikke godt nok. Kan det være fordi bladet er konkurrent til et annet blad som har skribenter som er aktive brukere herinne? hmmmmmm.....
    Jeg kan på sett og vis forstå reaksjonen din, men andre har da kalt saker for skit og lignende før her uten å bli halshogd? Jeg tror du må heller fokusere mer på bakgrunnen for det som blir sagt - vil du ha billige høyttalere eller er du jakt etter gode høyttalere. For de som synes 310 er gode er det jo tidenes tilbud, men ofte kan man kjøpe høyttalere på billigsalg og sitte litt med skjegget i postkassa. Det har jeg selv faktisk gjort.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Jeg kan på sett og vis forstå reaksjonen din, men andre har da kalt saker for skit og lignende før her uten å bli halshogd? Jeg tror du må heller fokusere mer på bakgrunnen for det som blir sagt - vil du ha billige høyttalere eller er du jakt etter gode høyttalere. For de som synes 310 er gode er det jo tidenes tilbud, men ofte kan man kjøpe høyttalere på billigsalg og sitte litt med skjegget i postkassa. Det har jeg selv faktisk gjort.
    Først og fremst: TAKK for forståelsen.

Man kan absolutt kjøpe skjegget i postkassa for å si det slik. Derfor har jeg selv bestilt et par av disse Patos'ene og de ligger og venter på meg på posten nå.
    Jeg har lovet å dissekere dem hvis lyden viser seg å være "skit" (mener jeg vurderte å gi dem til veldedig formål hvis de skulle vise seg å IKKE være "skit").

Men billig kan også være godt - og det vet de fleste. Ingen regel, men det finnes altså eksempler. Bl.a. de Dynavoice M65 som de selger rett rundt hjørnet her jeg sitter nå for kr 1500 - nye, originale med serienummer.
    Et annet eksempel er Oppo DVD spillere - billige og definitivt gode.

Jeg synes det er trist at en erfaren (og hyggelig!) bruker sender signaler til nye brukere av AV forum - og kjøpere - om at den tilbudte varen en "skit". Et sleivspark som vel nå er utdebattert til det kjedsommelige........

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja, jeg tror vi bare skal sette et punktum der. Jeg er forsåvidt enig med deg. Patos Basic har jeg hørt i gode oppsett - tidligere omtalt. Jeg hørte da 410 med dyreste Atoll-trinn koplet inn i baken og det spilte veldig fint ettersom jeg kan huske - dog er det noen år siden. Patos vil jeg og si er et greit sted å starte og kan gi mye glede for pengene - ofte kan det å faktisk nyte det man har komme i skyggen av kjøpejaget.

En kamerat var i Kr.Sand og kjøpte M65 her om dagen sammen med en Eltax-receiver og ville høre med meg hva jeg syntes om anlegget som jeg kunne skjønne han var stolt over - og 3000 for han i anlegg var "mye penger i hifi" - og jeg er ikke mindre rund i kantene enn at jeg kan si at han har gjort et bra kjøp der uten å holde kryss på fingrene. Selv om man er blant galningene som legger mye i anlegget så er det viktig å være såpass jordfast at de dødelige som ikke svir x-antall tusen på kabler og kan ha saker som funker.

(Så kan de heller komme på demo og få næring til manien)

Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er dette for slags paranoia? Nå får du virkelig ta deg sammen asvaberg. Jeg har aldri nevnt eller ment noe som helst om disse høyttalerne, og jeg har i hvert fall ikke lest hva L&B har ment om dem. At du våger å insinuere at jeg "holder med Roko", er drøyt nok. At du i tillegg prøver å få det til å fremstå som at jeg gjør dette for å "disse" en test i L&B, det blir for drøyt!
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Hva er dette for slags paranoia? Nå får du virkelig ta deg sammen asvaberg. Jeg har aldri nevnt eller ment noe som helst om disse høyttalerne, og jeg har i hvert fall ikke lest hva L&B har ment om dem. At du våger å insinuere at jeg "holder med Roko", er drøyt nok. At du i tillegg prøver å få det til å fremstå som at jeg gjør dette for å "disse" en test i L&B, det blir for drøyt!
    Hva var poenget med ditt innlegg i denne tråden da? En bruker hevder x-vare er noe "skit" og ubegrunnet - en annen bruker setter ? ved ordbruk og bastant konklusjon og legger ved test fra et norsk (svensk) magasin.
    Og så skal jeg sitte med "svarte Per". Har du i det hele tatt lest denne tråden??

Side 10 av 13 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •