Sourround.no leveringstid

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer manenzza sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Sourround.no leveringstid

Har en kamerat som bestillte Dynavoice Definition 5.1 set (sort) fra surround.no. Bestillingen ble gjort i begynnelsen av ferbruar. Først kom Frontene + sub. Så ca. 3 uker senere dukket endelig ennå en pakke opp hos posten. Denne gangen var det bak ht'erne som kom.

Nå er vi altså i juni å han venter ennå på senteren. Dette er jo nesten pinilg fra surround.no sin side. Snart 4 måneder for å levere 1 høyttaler! Litt irriterende er det også at jeg var den som anbefalte ham å kjøpe de der. :?

Lurer litt på om de er noen andre som har lignende erfaringer med surround.no?

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så vidt jeg vet har de fleste gode erfaringer med surround.no, men fire måneder er jo selvfølgelig alt for lenge! Dere har klaget?

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kun kjøpt sub derfra, men den kom raskt. bestilt på en torsdag, levert på tirsdag.
    Kan være de har hatt litt logistikkproblemer. Solgt for mange uten at leverandør har klart å levere muligens...
    men 4 mnd er sykt lenge, de burde ha ordnet opp leenge før den tid. KLAG!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han har sendt dem ca. 1-2 mail i måneden siden bestilling ble gjort. Kan vel også legge til at den nevte senteren også er forhåndsbetalt, noe som ikke gjør saken bedre.

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med den siste bestillingen min fra dem gikk det to dager fra bestilling til pakken lå på postkontoret! Aldri fått en pakke så fort jeg. Få svar på e-post er det litt verre med. Er problemet at de ikke har alt på lager, ikke sender eller er det posten som somler?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har ikke hatt den på lager siden bestillingen ble gjort i februar. Men de ga tilbakemedlig under bestillingen om at det ikke kom til å ta så langt tid før de fikk den inn.

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjipt at surround.no har rota det til såpass for dere. Har dere kontakta de, pr epost eller tlf?

Har handla endel fra surround, er vel oppe i 3-4 handler nå. alle har vært ekspedert kjapt og i løpet av få dager.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ring dem og klag, dette er ingenting annet en veldig dårlig arbeid fra deres side.

Hadde det vært meg hadde det heller ikke vært uaktuelt å troppe opp i butikken (hvis de har) personlig og spurt hva slags virksomhet de driver med.....

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Surround.no har fått en ripe i lakken for min del også. I forbindelse med fabrikasjonsfeil på en av mine XTZ høyttalere, har jeg sendt tre e-poster og tatt en telefon. Sendte en e-post der jeg gjorde dem oppmerksom på problemet mitt, ikke noe svar. Tok da en telefon og fortalte jeg hadde sendt e-post og forklarte mitt problem. Skyldte da på ferie, som forsåvidt er helt greit. Avtalte så å sende bilder av høyttaleren, for at vi da kunne finne en løsning. Har siden sendt to mail med bilder. Nå har det gått ca 3-4 uker uten noen form for tilbakemelding. Gir dem denne uken, og hører jeg ikke noe, frykter jeg min neste telefonsamtale med dem blir noe mindre hyggelig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •