Hvem gir best pris på Usher?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvem gir best pris på Usher?

Hei

Håper det er noen som har handlet Usher før, som kan hjelpe meg nå.

Jeg driver å sjekker litt rundt på priser på Usher modellen CP 8871.2. Jeg har fått oppgitt litt priser på mail hos forskjellige forhandlere, men håper enda å få bedre priser rundtom. Prisen på denne modellen står for 98 000 Kr hos Dacapohifi som er importør.

Hva sier folket om hva pris det er realistisk å få disse ned i ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville ringt John på JFS i Drammen og hørt hva han kan gi av pris

JFS SOUND SYSTEMS

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for at noen gidder å svare

Jeg har sendt mailer rundt til litt forskjellige forhandlere, og fikk svar av han idag. Han hadde visst vært på ferie, men skulle kontakte meg i morgen.

Ellers er jeg veldig fornøyd viss andre som har kjøpt Usher CP 8871.2 kan gi meg beskjed, viss det er mye å gå på i pris. Jeg har fått en del pris tilbud, men vet ikke hvor mye det er mulig å få prutet dem ned.

Og til dem som lurer så skal jeg ikke ha Usher, er bare ute å sjekker altslags mulig, for å prøve å se.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    ...Og til dem som lurer så skal jeg ikke ha Usher...
    Hvis du er 100% sikker på dette er det vel ikke noe stort tema å få vite hva de koster?

Men uansett... jeg fikk iallefall noe rabatt på mine (billigere) Usher hos JFS.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Hvis du er 100% sikker på dette er det vel ikke noe stort tema å få vite hva de koster?

Men uansett... jeg fikk iallefall noe rabatt på mine (billigere) Usher hos JFS.
    Vel, hva skal jeg si. Det var litt teit å feil skrevet. Jeg sikler veldig på Usher, for det er en ufattelig lekkert høyttaler, som få høyttalere matcher på utseende. Lyden har jeg dessverre ikke fått hørt enda, men stresser med saken. Folk jeg har prata med forklarer lyden til Usher akkurat sånn at jeg føler det kan det rette for meg.

Grunnen til at jeg skrev at jeg ikke skal ha Usher er fordi jeg har testa å kikket på veldig mange høyttalere i det siste, og havner jeg plutselig opp med Martin Logan etter at jeg oppretta denne tråden blir det mye forvirring. Skulle ikke du ha Usher da? Du nevnte også Pioneer? blabla.. Så for å spare folket for "luremus" tendenser skrev jeg det. Beklager, det var feil skrevet og mente det ikke sånn. Usher er en veldig aktuel kanditat som jeg vil finne mer ut om

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kan prøve DaCapo i Moss og si du har ett bedre tilbud og se om han matcher, han har gitt litt rabatt til en arbeidskollega av meg i hvertfall.

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting å beklage her.

Du er vel bare like nysgjerrig som alle oss andre på hvilke produkter som gir deg den lyden akkurat du liker...

Har selv hørt på mye forskjellig i ulike prisklasser, og har endt opp med en del kompromisser både i forhold til rom og økonomi - men slik tror jeg nok det er for de fleste...

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en bra pris på 8871 hos Audioaktøren da jeg kjøpte mine. Ta en tlf dit og hør. Kan du forhandle kan du komme ned i en overkommelig pris, men det er nok ikke så veldig mye å gå på her da disse ht allerede er bra priset i norge sammenlignet med andre land. Det er nok større spillerom på andre merker
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Man kan prøve DaCapo i Moss og si du har ett bedre tilbud og se om han matcher, han har gitt litt rabatt til en arbeidskollega av meg i hvertfall.
    DaCapo er importøren av Usher. Har vært litt i kontakt med dem, men de ikke kommet med en konkret pris

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Ingenting å beklage her.

Du er vel bare like nysgjerrig som alle oss andre på hvilke produkter som gir deg den lyden akkurat du liker...

Har selv hørt på mye forskjellig i ulike prisklasser, og har endt opp med en del kompromisser både i forhold til rom og økonomi - men slik tror jeg nok det er for de fleste...
    Det er helt sant. Og når jeg endelig finner det produktet som faktisk jeg liker veldig godt, vil jeg jo se om det er penger å spare fra forhandler til forhandler. Og slik jeg forstår det på mailene jeg veksler fortiden, er det snakk om veldig mange tusen i forhold til hverandre

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg fikk en bra pris på 8871 hos Audioaktøren da jeg kjøpte mine. Ta en tlf dit og hør. Kan du forhandle kan du komme ned i en overkommelig pris, men det er nok ikke så veldig mye å gå på her da disse ht allerede er bra priset i norge sammenlignet med andre land. Det er nok større spillerom på andre merker
    Okei. Takk for forslaget

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    H e r r e g u d! Det skal neimen ikke være lett å få fikset seg demo på Usher CP 8871.2 noen plass. Det virker som absolutt ingen leverandørere har disse inne for demo, jeg klarer hvertfall ikke å få kontakt med noen som kan hjelpe meg med en demo på disse!

Hva skal jeg gjøre? Er ikke intressert i å kjøpe en uhørt høyttaler :neutral:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •