X3MHC/Cyberfly

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 48
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

X3MHC/Cyberfly

Heisann
    Noen som har erfaringer med firmaet?
    Jeg har fått et tilbud på RX-V663 til 4490,- + frakt til 204 koner,

Hilsen Morten

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noen erfaringer? Stiller meg litt skeptisk til et selskap ingen har hørt om. Jeg selv har ivertfall aldri hørd om de.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har nylig handlet samme forsterker og en høyttalerpakke fra X3MHC og må si det var en positiv erfaring. God pris, rask til å svare på mine spm og god oppfølging.

Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte RX-V663 derfra selv, og er veldig fornøyd med både prisen og service.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

rx-v 863

Har kjøpt reciever der (rx-v863), og er meget fornøgd både når det gjelder service og pris. Og ikkje minst når det gjelder recieveren, den er meget bra.

Newcomer Nidaros store sønn sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fornøyd X3MHC-kunde

Kjøpte RX-V663 fra X3MHC. Veldig fornøyd med både recieveren og den kontakt jeg har hatt med X3MHC. Det er lett å se at det er entusiast som står bak bedriften, for her får du både know-how og entusiasme med på kjøpet.

Anbefales!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei.
    Jeg har kjøpt en Yamaha RX-V3800 av X3MHC. Fikk en fantastisk god pris. Og for en SERVICE. Hurtige svar på spørsmål som jeg hadde før valget. Og god oppfølging i etterkant.
    Anbefales.
    mvh
    Bolla3

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mottok min receiver, Yamaha RX-V1800 i dag, og er utrolig fornøyd så langt.

Pga at lager osv. var tømt, og det ble litt venting fikk jeg en Supra HDMI kabel på kjøpet, i tillegg til at prisen i utgangspunktet var utrolig god.

Service og oppfølging har vært det absolutt beste jeg har vært "utsatt" for. Fikk vite nesten dag for dag hvordan det lå an med bestillingen, i tillegg til hyggelig mail etter at jeg hadde hentet receiver for å høre om jeg ble fornøyd osv.

Kan absolutt anbefale X3MHC/Cyberfly på det varmeste.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Active Egil_M sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    429
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte en RX-V1800, som jeg fikk etter en uke (Den ble da oppgradert til nyeste firmware av Cyberfly). Han har hele tiden vært veldig behjelpelig med alt jeg har lurt på - og har svart raskt.. Samt at han har kommet med en hel drøss informasjon om receiveren/innstillinger osv.

Anbefales på det sterkeste. Hyggelig kar & hyggelige priser!

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min Yamaha RX-V663 hos X3MHC/Cyberfly. Meget bra service. Jeg kommer absolutt til å handle her igjen. Varene kommer også kjapt.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De bør gjøre noe med hjemmesidene. Det å bruke over halve skjermen til "handlekurv" og da bare få nederste del å bla i, er ikke bra. Vertikalt delt skjermbilde med handlekurv på den ene siden og produktlisten på den andre, ville vært en mye bedre løsning. Ellers er prisene bra og servicen etter sigende helt på topp! Stå på!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    All tilbakemelding er god tilbakemelding, men hvordan du opplever den nevnte situasjonen vil i stor grad være avhengig av oppløsningen på din PC-skjerm. Jo mindre oppløsning, desto større problem.

Det er fordeler og ulemper med de fleste løsninger. Nettsiden du refererer til er ikke en vanlig handleside og vi driver ikke en ren nettbutikk.

Vi har laget noe som sannsynligvis er markedets første konfigurator for hjemmekino. Layouten er hentet fra vårt søstersted X3MPC - Systembygger av høyytelses PC-er som selger høyytelses PC'er (ferdig overklokket). Dette nettstedet har dog ikke blitt oppdatert på lenge p.g.a. fokusskift mot salg av hjemmekino komponenter (X3MHC - Din Hjemmekino Spesialist).

Det er derfor mere naturlig å sammenligne vår konfigurator side med tilsvarende sider hos andre PC aktører og ikke med handlesidene til diverse nettbutikker.

Som et eksempel, her er en link til Apple's konfigurator: Konfigurator

Greit nok, her benyttes 1 view og det er god plass til å se de ulike komponentene i konfiguratoren.

Men Apple's konfigurator har en rekke ulemper som vår ikke har:

1) Hos Apple må man klikke 'Oppdater' knappen før total pris og delpriser oppdaterer seg. Vår total pris og delpriser oppdateres automatisk

2) Når man scroller ned over i konfiguratoren til Apple, så blir "handlekurven" og total pris borte. Vår "handlekurv" og total pris er alltid synlig øverst på siden (selv om dette som poengtert medfører redusert scrolleplass)

3) Apple sine thumbnails i konfiguratoren er statiske, dvs. at om du f.eks. endrer valg av grafikkort fra ATI til nvidia, så viser fremdeles thumbnailen et ATI-kort. Vi har tatt den tekniske utfordringen med å implementere dynamiske thumbnails og produktlinker i vår konfigurator. Når du endrer ditt produktvalg for en komponent i konfiguratoren, så endres også thumbnail og produktlink automatisk for å matche produktet du har valgt i øyeblikket. Våre thumbnails er dessuten klikkbare slik at du kan se nærmere på produktet i høy oppløsning i eget vindu

4) Apple's konfigurator mangler helt produktlinker. Vi tilbyr dynamiske produktlinker under hver thumbnail for enkel tilgang til produsentens sine produktsider. Produktlinken endres altså med thumbnailen og de valgene du foretar i konfiguratoren

MEN dersom det skulle vise seg å være teknisk mulig å splitte hovedviewet i 2 vertikale views, hvor det ene skal være scrollbart og det andre frosset, så vil vi definitivt vurdere det. Jeg kan i alle fall love at vi skal se nærmere på denne muligheten ved anledning.

Alan

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, nå tenkte jeg ikke på konfigurator men på kjøp av enkeltprodukter.
    Veldig bra at dere stadig utvikler sidene.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner hva du sikter til og jeg forstår godt fordelen med å ha en nettside for kjøp av enkelt komponenter som ligner mere på de til rene nettbutikker, men som hjemmekinospesialist ønsker vi å fokusere på kjøp av mer eller mindre komplette systemer. Nettsiden vår for kjøp av enkelt komponenter benytter derfor samme konfigurator som den for kjøp av hele systemer.

Jeg har ikke noe problem med å se ulemper ved en slik løsning, men fordelen er at du ved kjøp av flere komponenter har en kategori å knytte varene dine til i stedet for å legge alt sammen opp i en handlekurv.

I tillegg ønsker vi å ha en klar identitet på nettet og ikke se ut som alle andre. Mange nettbutikker bruker kommersielle løsninger for å håndtere nettsalg og ender derfor opp med å se svært like ut. De samme butikkene har i tillegg ofte et fjernt forhold til sine kunder.

Vi befinner oss definitivt ikke i denne kategorien.

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jeg bekrefte! De har faktisk et meget nært forhold til kundene sine. Du vet til en hver tid hva som skjer. Jeg applauderer.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handlet rxv1800 av x3mhc her i forrige uke en gang og fikk beskjed om at det kom til og ta mellom 1-2 uker.Ser på sporingen at den er fremme hos meg i mårra.det er akurat 1 uke!
    Og servicen er helt fenomenal!
    Denne karen har tydeligvis stor erfaring og kunnskaper om produktene han selger og svarte meg omtrent umiddelbart på noen spørsmål jeg hadde over mail.

Kommer til og handle fra denne karen neste gang også, pga gode priser og veldig god kundeservice!Anbefales på det varmeste!

EDITosten rota med pakken og de trodde i verste fall den var borte.Fikk beskjed om å ringe avsender så han kunne levere en klage,ringte Alan og han heiv seg rundt og begynte og ordne opp i det med en gangMen det var det lokale postkontoret som hadde tullet,pakka var der hele tiden så alt ble bare fryd
    Men lignende kundeservice tror jeg du skal lete lenge etter

Active Zcum sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For oss som har hatt treumatiske opplevelser med dårlig service og kundebehandling, så er Cyberfly/X3MHC/Alan regne kuren.

Han er KJAPP på svar, og er konkret og ærlig. Samtidig som han gir utrolig gode tilbud på varene sine.

Hvis du tror du har feil på varen din, så er han helt fenomenal. Han hjalp meg som bare det, og når jeg da trodde det var en defekt vare, så sendte jeg den inn. og Alan tok den selv med hjem og testet den. Si meg hvor mange har fått en slik kundebehandling. Selv var den i orden, og kun en feil fra min side.

Som Jakv sier, har aldri blitt "utsatt" for så god kundehandling før.

Han har også meget gode kunnskaper, og han er ikke som de fleste selgere du møter på lefdal der ALT er noe for deg. Han anbefaler produkter som kan passe deg, og sier ifra hvis han selv ikke tror dette er noe for deg. Ærlighet rett å slett, og det er en egenskap få selgere har.

kun en ting å si: Anbefales.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott, stå på X3MHC! Sånne leverandører lier' vi!

Active St3ffaN sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    X3MHC kan helt klart anbefales, hadde et problem med min RX-V663 og det ble ordnet opp i med en gang. Super service i tillegg til gode priser!

Newcomer Tropp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja...