X3MHC/Cyberfly - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 48
    Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg bestillt meg en Yamaha 1900 fra X3MHC.

Flott pris & makan til kundeservice skal en lete lenge etter !

Annbefales på det sterkeste

Intermediate Sub-Lock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser folk skryter av prisene til X3MHC, men f.eks på Yamaha RX-V1900 er dem jo ikke en krone billigere enn veiledene, jeg fant faktisk produktet til 9900,- i en annen butikk.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du skulle være interessert i noen produkter så er det bare å ta kontakt med fyren. Jeg setter veldig stor pris på kundeservice, det at selger faktisk har peiling og kan hjelpe deg med det han selger. Her scorer Cyberfly full pott.

Og uten at dette skal bli noen pristråd, så har ikke jeg sett Yamaha 1900 billigere enn det jeg betalte.

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Strømmen
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sub-Lock
    Jeg ser folk skryter av prisene til X3MHC, men f.eks på Yamaha RX-V1900 er dem jo ikke en krone billigere enn veiledene, jeg fant faktisk produktet til 9900,- i en annen butikk.
    Send en mail til X3MHC å si at du ønsker å bli VIP kunde dette koster ingen ting. Denne mailen motok jeg når jeg spurte et annet medlem hvor han hadde kjøpt sin Yamaha forsterker.

Gjennom vårt tilbud om VIP-kunde status for AVforum-medlemmer, så kan vi tilby svært gode priser på Yamaha og annen hjemmekinoelektronikk.

Fra vår VIP-side på nettet kan du for øvrig som VIP-kunde laste ned VIP-priser på en rekke merkevarer. Dersom du er interessert i å bli VIP-kunde hos oss, så send meg en mail med ønske om VIP-kunde registrering, inkludert fullt navn og AVforum alias, så vil jeg sende deg nødvendig passord og link for å aksessere vår VIP-side. NB! Registrering er ikke avhengig av kjøp.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter litt mer info og tilbakemeldingene her nå så er det visst gode priser å hente hos X3MHC som såkalt VIP-kunde for oss avforum medlemmer. =)

Newcomer neo8 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handlet Yamaha RX-V1900 i går kveld av X3MHC til en god pris! Veldig fornøyd med servicen og att det tar veldig kort tid før di svarer deg på mail, i går var det tråss alt søndag! Storfornøyd Så da får vi bare tro att leveringen av varen skjer like raskt

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har handlet min Yamaha i Desember av han og jeg er storfornøyd med service og oppfølging. Ikke minst pris.

Jeg har ingen problemer med å anbefale han videre.
    Uansett om det er på mail eller tlf for du svar.

Og er det noe jeg hater hos det fleste selger/firma når man sier jeg ringer deg opp igjen snart, burde går på kurs hos X3MHC. Han ringer deg kjapt tilbake , om det er Søndag spiller ikke noe rolle!

Sånn service liker jeg !!

Takk X3MHC !!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg handlet en Yamaha RX-v663 forsterker fra X3MHC i Januar og jeg må si meg storfornøyd.

Rask levering og en kjempeflott kundeservice med raske svar på alle spørsmål.

Anbefales sterkt til alle andre

Newcomer MgrBuddha sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    218
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan bare slutte meg til alle andre i denne tråden. 3900'en jeg bestilte kom prompte til en god pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg er trådstarter burde jeg kanskje fortelle om mitt kjøp.

Jeg bestemte meg for å bestille Yamaha RX-V663 hos X3MHC/Cyberfly.

Helt ekstremt god service. Etter jeg hadde satt opp hele systemet fant jeg ut at det ikke kom lyd ut av subwooferen. Jeg sendte en mail, og han sa at han aldri hadde opplevd noe lignende, og at jeg bare kunne sende den inn igjen, og at det ville komme en ny i posten.

Slik service glemmer man ikke.

Et par dager etterpå fant jeg ut at det var vakkel i subwoofer ledningen. Så det var aldri noe problem med reciveren som jeg er svært fornøyd med.

God og fyldig lyd.

Anbefaler X3MHC/Cyberfly på det varmeste.

Handler sikkert fra dem igjen.

Hilsen Morten.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en seriøs og ekte AV entustiast! Og med god service og bra priser så er det ikke noe å lure på.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    X3M?..jupp ekstremt! om det er noen som kan henvise meg til noen som klarer å yte bedre service enn dette vil jeg bli mektig imponert! Alan er noe av det mest behjelpelige menneske jeg har hatt med å gjøre noen gang. servicen er på et helt eget nivå. gjelder det produkter du har kjøpt eller tekniske problemer med ting man har ifra andre plasser? doesnt matter. hjelp får man ASAP og i bøttevis uansett! om jeg noen gang skal bruke en av de mest irriterende frasene som er oppfunnet må det være nå. løp og kjøp!

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ken chan
    X3M?..jupp ekstremt! om det er noen som kan henvise meg til noen som klarer å yte bedre service enn dette vil jeg bli mektig imponert! Alan er noe av det mest behjelpelige menneske jeg har hatt med å gjøre noen gang. servicen er på et helt eget nivå. gjelder det produkter du har kjøpt eller tekniske problemer med ting man har ifra andre plasser? doesnt matter. hjelp får man ASAP og i bøttevis uansett! om jeg noen gang skal bruke en av de mest irriterende frasene som er oppfunnet må det være nå. løp og kjøp!
    Jeg stiller meg helt og holdent bak dette utsagnet, jeg fikk til og med levering "på døra" av Alan personlig da Posten var litt vriene rett før jul, helt knall!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Anbefalles!!!!

Kjøpte en yamaha rx - v3900
    Bra pris , rask levering.
    Utrolig bra oppfølging , raske og bra svar på de spørsmål jeg har hatt rundt oppsett også videre.........

Anbefalles på det sterkeste!!!

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av X3MHC
    Basert på egenutviklet Javascript kode, så er det nå mulig å benytte handlevogn på våre nettsider.
    Dette var en stor forbedring og definitivt kundevennelig.

Gratulerer med Vienna forhandlerstatus - de Haydn special edition frister noe veldig...........

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker så mye for hyggelig tilbakemelding

Ja, Haydn SE kan skilte med både ytre og indre kvaliteter så det holder, gitt formfaktor. Og faktisk av en slik grad at vi bare måtte ha et par koblet opp i et av våre demorom

Intermediate JAMES HOWLET sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har handlet en yamaha rx-v863, til en pris jeg er veldig fornøyd med, jeg kom med en foss av spørsmål før jeg handlet alle spørsmål ble besvart langt utover det jeg kunne forvente. både de om yamahaen og masse andre ting.

handling av AV produkter med X3MHC kan anbefales sterkt

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp bestilt Yamaha RX-V3900 og et par kabler . og til nå har servicen og responsen vært utrolig bra. Har troa på dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jeg spørre hvorfor X3MHC er utestengt fra forumet..? Har han gått konk eller gjort noe usedvanlig teit..?

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sickpuppy
    Kan jeg spørre hvorfor X3MHC er utestengt fra forumet..? Har han gått konk eller gjort noe usedvanlig teit..?
    Kanskje han har "reklamert" for seg/sine varer her inne mer enn det som er tillatt?
    Forhandlere har ganske lite spillerom på AVforum om man leser retningslinjene.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •