15- 40% avslag på Harman Kardons utgående modeller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer tormichael sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

15- 40% avslag på Harman Kardons utgående modeller

Mulig mange av dere allerede har sett dette, men starter denne likevel for å spre det glade budskap.

I anledning Harman Kardons lansering av sitt nye modelldesign og nye modeller, gir HifiCenterKjeden 15-40% avslag på utgående modeller i sitt sortiment.

Så er du keen på forsterker/ receiver/ cdspiller/ dvdspiller/ tuner fra H/K og ikke bryr deg om at de nye modellene er på vei er dette nok tiden for å slå til :-D

Husk, nye modeller gjør ikke de gamle noe dårligere (selv om bruktprisen og "må-ha-faktoren" påvirkes)

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig bra priser! Hadde jeg enda hatt HK ville jeg kjøpt den radioen, bare for å ha

Hvordan går det med cdspilleren du kjøpte av meg? Ble oppringt av HFC i Bergen ang en reparasjon, da de hadde rotet bort telefonnummeret ditt.

Newcomer tormichael sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann.

Jo, når jeg fikk den var det en klikkelyd i drivverket når jeg spilte plater, hvert 2.sekund eller noe sånt. (meget mulig posten har ristet litt for mye på den under transport)
    Så sendte den på service, og de bytta stort sett hele drivverket i den. Nå funker den som den skal Så med andre ord fikk jeg en stort sett ny spiller til brukt pris

Enig i at en del av prisene er knallgode ja, tenkte på tuneren sjæl, men hører stort sett på nettradio uansett.

Vil også legge til at servicen og kundebehandlingen HFC har utøvd ovenfor meg er helt topp.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var jo godt å høre den ble iorden! Som sagt tidligere har det vært problemer med flere HK produkter, men som har blitt permanent iorden etter service.

Servicen hos HFC er ikke noe å si på, imotsetning til deres største konkurrent

Newcomer seraph sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bra priser, men jeg synes de kunne klemt til litt mer når de annonserer det som en ny kampanje på utgående modeller.

AVR745 kostet det samme allerede i november 2007

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •