Forhandler av Audio Pro

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forhandler av Audio Pro

Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av Audio Pro black pearl v2 , og black vector v2.
    Bor i tønsberg og lurer på hvor nærmeste forhandler ligger, slik at jeg kan hente varene og slippe frakten.

Skal også gå til innkjø av en XTZ 99 W10.16 subwoofer, så hvis det finnes en forhandler som har begge merkene ville det være flott.

Fått et tilbud fra fyndbørsen.se på 7600 SEK ink frakt, noe som tilsier 7900 kr NOK ink MVA. Vil jeg kunne få en bedre pris i norge ? Betaler 1400 kr i fraktkostnader ved kjøp fra sverige

Newcomer Runem sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Audio Pro

Sitat Opprinnelig postet av a-beck
    Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av Audio Pro black pearl v2 , og black vector v2.
    Bor i tønsberg og lurer på hvor nærmeste forhandler ligger, slik at jeg kan hente varene og slippe frakten.

Skal også gå til innkjø av en XTZ 99 W10.16 subwoofer, så hvis det finnes en forhandler som har begge merkene ville det være flott.

Fått et tilbud fra fyndbørsen.se på 7600 SEK ink frakt, noe som tilsier 7900 kr NOK ink MVA. Vil jeg kunne få en bedre pris i norge ? Betaler 1400 kr i fraktkostnader ved kjøp fra sverige
    Eltek har disse høyttalerne, og alle bestillinger over 2000,- sendes fraktfritt

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Javel? Ved hjelp av google fant jeg kun denne adressen: ELTEK AS . De hadde audio Pro, men ikke de høytalerene jeg leter etter så vidt jeg kan se iallefall

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •