Tråden for oss med Klipsch (og de som planlegger å kjøpe) - Side 46

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 46 av 46 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46
Viser resultater 901 til 902 av 902
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da var det på tide å anskaffe seg ett lydanlegg.

Er iallefall planen å starte med stereo, for å bygge ut etterhvert som muligheten byr seg.

Til å starte med blir det stående på gutterommet, men skal være rask med å flytte til våren. Må bare vente til studentene rømmer byen, så blir forhåpentligvis noe større snart.

Det store spørsmålet er jo hvilke høytalere man skal velge, har sett på både RF-42 og RF-52. Vil helst ikke bruke noe mer enn 5000,-. Men ser at Boomcar (noen som har erfaringer med de?) tilbyr RF-62 til en veldig bra pris, har sendt en forespørsel om de har disse på lager.

Blir nok ikke å ha råd til sub med engang, får heller kjøpe dette seperat i ettertid.

Men hvilken forsterker burde jeg ha? Har sett på Onkyo 608/708, eneste forskjellen mellom de er vell at 708 har pre-out? Yamaha 676/767 er vell er vell noe man burde se på?

Trenger forsåvidt en liten pekepinne på hva jeg blir å trenge av kabler og div. småting etterhvert.

Tar imot all hjelp.

Tusen takk

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ThomasJL09
    Da var det på tide å anskaffe seg ett lydanlegg.

Er iallefall planen å starte med stereo, for å bygge ut etterhvert som muligheten byr seg.

Til å starte med blir det stående på gutterommet, men skal være rask med å flytte til våren. Må bare vente til studentene rømmer byen, så blir forhåpentligvis noe større snart.

Det store spørsmålet er jo hvilke høytalere man skal velge, har sett på både RF-42 og RF-52. Vil helst ikke bruke noe mer enn 5000,-. Men ser at Boomcar (noen som har erfaringer med de?) tilbyr RF-62 til en veldig bra pris, har sendt en forespørsel om de har disse på lager.

Blir nok ikke å ha råd til sub med engang, får heller kjøpe dette seperat i ettertid.

Men hvilken forsterker burde jeg ha? Har sett på Onkyo 608/708, eneste forskjellen mellom de er vell at 708 har pre-out? Yamaha 676/767 er vell er vell noe man burde se på?

Trenger forsåvidt en liten pekepinne på hva jeg blir å trenge av kabler og div. småting etterhvert.

Tar imot all hjelp.

Tusen takk

finn Klipsch klubben, den tråden er det faktisk aktivitet i.

ville vurdert brukte RF82, de går som regel i den prisklassen..

Side 46 av 46 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •