Tråden for oss med Klipsch (og de som planlegger å kjøpe) - Side 41

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 41 av 46 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... SisteSiste
Viser resultater 801 til 820 av 902
    Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er fælt å vente ja. Og så må du vente til de er skikkelig innspilt etter det.
    Vente vente...

Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Er fælt å vente ja. Og så må du vente til de er skikkelig innspilt etter det.
    Vente vente...
    måtte du minne meg på å spille de inn og heheh.ja blir vel litt venting ja.men det får no bare våge seg.ska bli godt å få noe kvalitet HT i stuen enn proson ja.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shield
    måtte du minne meg på å spille de inn og heheh.ja blir vel litt venting ja.men det får no bare våge seg.ska bli godt å få noe kvalitet HT i stuen enn proson ja.
    Spiller inn selv, men gleder meg til det er overstått. Da er det bare å nyte.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Klipsch rf-83

Har idag bestillt meg Klipsch :-D

Klipsch rf-83
    Parasound 2250
    Parasound 2100
    Kimber ht og signalkabler

Intermediate Denonbuster sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vaka6

Klipsch rf-83
    Parasound 2250
    Parasound 2100

Gratulerer, dette blir en skikkelig rå kombinasjon.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Spiller inn selv, men gleder meg til det er overstått. Da er det bare å nyte.
    jau vet at de spiller inn selv,men va ventingen på å spille de inn eg mente ehhehe

Edit.e dau trøtt her leste feil hehehe

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vaka6

Klipsch rf-83
    Parasound 2250
    Parasound 2100
    hei.gratulere med nye klipsch.eg sitter og venter på min RF-52.blir vel sendt imorgen tror eg.håper eg har de lørdagen,men med min flask blir det vel ikkje før over helgen,så da må sitte hele helgen og,hakke tålmodighet til detta8)

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå sitter eg å venter på at posten ska komme med klipsch RF-52 til meg,har vert en tung vente tid.ventet litt over en uke no.blir spennede å høre de no

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shield: Hadde vært morsomt å høre dine reaksjoner etter par timer lytting på RF-52 også før høre etter x-antall timer senere en gang. Vurderer selv å gå i innkjøp av Klipsch. Men, RF-62.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jossi
    Shield: Hadde vært morsomt å høre dine reaksjoner etter par timer lytting på RF-52 også før høre etter x-antall timer senere en gang. Vurderer selv å gå i innkjøp av Klipsch. Men, RF-62.
    Hei.spillt et par timer no og fåår å si det sånn de kan spille disse små jævlane hehehe.mektig imponert for å si det mildt,fin og klar i lydenspillte ganske fint straight out the box,men hører det at de trenger litt tid på seg.men de som sier at at nad og klipsch ikkje passer,så synest ikkje eg det,på min nad T744 spiller de ganske bra,men må vel ha meg en ny forsterker eller effekt tenker eg.men eg ble ihvertfall mer enn fornøyd.men frister litt å kjøpe meg RF-63 hehehe.men må nok spare litt da hehehe.alt ,med sinn tid.kommer igjen etter eg har spillt i 3-4 døgn

sitter her med smilet roundt munnen.helt fantastisk.då lurer eg kordan RF-63 spiller,må vere rått

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørest morsomt ut... Jeg fikk idag avr255 inn i hus. Har noen gamle gamle technics HT fra jeg ble komfirmert. men men. Det kommer vel inn nye etterhvert. Hvordan syntest du lydtrykket og dynamikken ble i forhold til dine gamle?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørest morsomt ut... Jeg fikk idag avr255 inn i hus. Har noen gamle gamle technics HT fra jeg ble komfirmert. men men. Det kommer vel inn nye etterhvert. Hvordan syntest du lydtrykket og dynamikken ble i forhold til dine gamle?
    Hei.i forskjell til di gammle Proson Conquest 6020 MKII,e som natt å dag du hehehe.lydtrykket ble mye bedre,dynamikken jau den kan man si va myyyye bedre enn før,sitter her kl er 02.24 med volum på minus 50 og på de andre va det så vidt eg hørde noe på -50 i volum.så det ble helt utroligt fint lyd bilde no enn før.så klipsch kan anbefalles på det sterkeste,selv disse små rakerenemen ska ha meg RF-63 tenkte eg,men det blir sikkert til neste år.men har lyst å kjøpe alt i surround da.eg har proson center og noen koda ht som eg bruker bak,føltes ikkje som det passet inn på surround,så tror eg kjører rein stereo foreløpig.tenkte på å kjøpe meg en stereo forsterker med sub utgang seff eller en effekt fortserker.men vet bare ikkje hvilken.sett på den xtz sin,men vetta pokker.ha litt mer krefter enn naden eg har no vet eg noeg har kommet til himmelen no,endligen godt med skikkelige ht,og ikkje bare billig merke,ikkje noe vondt å si på de alle,men mye eg har hatt av billigt har vert møkk.men de proson va heilt kurante ht.digger klipsch8) ska ikkje gå tilbake til noe billig ht igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shield
    Hei.i forskjell til di gammle Proson Conquest 6020 MKII,e som natt å dag du hehehe.lydtrykket ble mye bedre,dynamikken jau den kan man si va myyyye bedre enn før,sitter her kl er 02.24 med volum på minus 50 og på de andre va det så vidt eg hørde noe på -50 i volum.så det ble helt utroligt fint lyd bilde no enn før.så klipsch kan anbefalles på det sterkeste,selv disse små rakerenemen ska ha meg RF-63 tenkte eg,men det blir sikkert til neste år.men har lyst å kjøpe alt i surround da.eg har proson center og noen koda ht som eg bruker bak,føltes ikkje som det passet inn på surround,så tror eg kjører rein stereo foreløpig.tenkte på å kjøpe meg en stereo forsterker med sub utgang seff eller en effekt fortserker.men vet bare ikkje hvilken.sett på den xtz sin,men vetta pokker.ha litt mer krefter enn naden eg har no vet eg noeg har kommet til himmelen no,endligen godt med skikkelige ht,og ikkje bare billig merke,ikkje noe vondt å si på de alle,men mye eg har hatt av billigt har vert møkk.men de proson va heilt kurante ht.digger klipsch8) ska ikkje gå tilbake til noe billig ht igjen.
    Hvordan går det med klipschen? noe nytt å fortelle? Planen er å høre på noen klipsch i helga selv. Liker jeg det jeg hører blir det vel handlet også

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Holder for tiden på å spille inn mine rf-63, rc-62 og rs52 med yamaha rxv-1900 som jeg kjøpte i sommer. På grunn av mye ferie og offshoreturer så har de ikke blitt spillt så mye som jeg ønsket så da tar det tid
    Dette er mitt første hjemmekino så jeg var jo kjempe fornøyd fra første stund! Merket et lite løft i lyden da jeg bi-ampet rf-63'en. Var litt kjekt å høre det.

Har ikke kjøpt sub enda, for jeg er så usikker på hvordan naboene i blokken vil reagere på det :P

Spiller høytalerne inn med tolmodighet, jeg klarer å nyte lyden selv om det ikke er ferdig spillt inn

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner nesten med å starte innspillinga av noen klipsch i helga. Etter det jeg har lest skal det mye til for å "vippe meg av pinnen" å velge noe annet merke. Men jeg må si det jeg er mest spent på er horn diskanter.

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner nesten med å starte innspillinga av noen klipsch i helga. Etter det jeg har lest skal det mye til for å "vippe meg av pinnen" å velge noe annet merke. Men jeg må si det jeg er mest spent på er horn diskanter.
    Horndiskatene til Klipsch er ganske heftige ja. Viktig å bruke god tid på plassering, både pga bass og diskant. Jeg har mye demping i rommet, og det hjelper mot harde diskanthorn.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange her som bruker Rotel på Klipsch?

Hva syntes dere?

Jeg fikk problemer med min Marantz MM8003 som må på reperasjon, og koplet min Rotel RB-06 fra surround back til front høytallerene, og jeg syntes lyden faktisk ble bedre (70w pr kanal, mot 2x140w pr kanal biampet fra Marantzen). Følte det med en gang ble mer futt i bassen i mine RF-63.

Blir nesten fristet til den nye 1575 forsterkeren. Hva tror dere?

Newcomer SuperioN sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forsterkere til klipsch

Hei
    Vurderer nå kjøp av klipsch, og lurer på om noen av Dere har erfaringer med
    disse receiverne på følgende høytaler-oppsett:
    Front: RF-83
    Bak: RF 82
    Center: RC-64

Kommer nok til å kjøre på en effektforsterker på frontene i tillegg.

Hva ville Dere valgt og hvorfor? Noen som har et annet/bedre forslag?

PIONEER SC-LX71 7.1 AV-receiver (SC-LX71)
    YAMAHA RX-V1900 Black 7.1 Receiver (RX-V1900)
    ONKYO TX-NR906 Silver 7.1 AV-receiver (TXNR906S)

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SuperioN
    Hei

Et drømmeoppsett i mine øyne, bruker Yamaha rxv-861 på mine bak og center mens de foran får hjelp av Vincent SP-331 hybrid effektforsterker.

Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    2,513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SuperioN
    Hei

Det er vel litt heftig med RF-82 bak? Det er jo ikke mye bass i bakkanalene, og det meste går jo til LFE sporet.

Side 41 av 46 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •