Tråden for oss med Klipsch (og de som planlegger å kjøpe) - Side 34

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 34 av 46 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34 35 36 37 38 44 ... SisteSiste
Viser resultater 661 til 680 av 902
    Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av A_hjelme
    Hvor mye kan jeg selge det for?

RF-83: ca 16ooo,-
    RC-64: ca 6ooo,-
    RS-62: ca 6ooo,-

Høres det greit ut?
    De er 8mnd gamle.
    burde vel klare å selge helle sulamitten for 30k kanskje enda mer vist du selger hver for seg

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Idag var jeg å kjøpte meg et par til høytalerkabler til mine RF-82, fordi jeg
    har lyst til å gi bi-amping en sjanse. Bruker bare 5.1 på min 7.1 forsterker.

Så kom jeg hjem og ser at jeg har kjøpt feil kabler. Dvs. de er ikke like som
    de som allerede står der. Jeg kjøpte Kimber 8PR i stedet for 4PR som jeg allerede
    har. Kan selvfølgelig bytte de, men de var jo mye tjukkere og tøffere:-D. Og vil
    det ha noe merkbar betydning for lydbildet? Nå må jeg koble opp å høre litt.

Newcomer Kurt'en sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rf-63

Noen her inne som har sjekket priser evt. kjøpt Klipsch RF-63 i det siste? Skal kjøpe disse etterhvert så det kunne vært interessant å høre hva de går for om dagen. Ser at Stereofil selger de for 18995,- :cry: og vet at Tv-Boden har hatt de for 14000 nok.
    Ser også i andre tråder her inne at tidligere i år var det mulig å få de prutet ganske kraftig ned hos elkjøp. Skal ta en ringerunde selv altså men det kunne vært grei med litt kjøtt på benet før jeg gjør dette :-D

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

har sjekket rundt priser over en 6mnd periode, da jeg kjøpte mitt anlegg, i første omgang RF83, noen mnd senere RC64, og et par mnd etter dette igjen RS62, og ved alle anledninger var det ingen i norge som klarte å nærme seg prisen jeg fikk hos TvBoden! det var rett og slett snakk om mange tusen i forskjell! i tillegg til dette har jeg personlig lyst å tilføye at Tvboden har gitt meg kanon service, helt til senest et par mnd siden når jeg flyttet til ny leilighet og klarte å lage en skade på ene bassen til rf83, ringte ned og 3 dager senere satt jeg med nytt element for noen små hundrelapper!

Har dessverre ikke sjekket elkjøp i denne sammenhengen, og har også fått med meg andre her inne som har fått kanonpriser på elkjop, noe jeg faktisk kan tro selv, ettersom jeg nylig kjøpte ny receiver, og med sjekk på elkjøp ble det en onkyo875 til mange tusen billigere enn de andre jeg hørte med!

Lykke til på prisjakt!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørt med Kvalitetslyd.no ?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    har sjekket rundt priser over en 6mnd periode, da jeg kjøpte mitt anlegg, i første omgang RF83, noen mnd senere RC64, og et par mnd etter dette igjen RS62, og ved alle anledninger var det ingen i norge som klarte å nærme seg prisen jeg fikk hos TvBoden! det var rett og slett snakk om mange tusen i forskjell! i tillegg til dette har jeg personlig lyst å tilføye at Tvboden har gitt meg kanon service, helt til senest et par mnd siden når jeg flyttet til ny leilighet og klarte å lage en skade på ene bassen til rf83, ringte ned og 3 dager senere satt jeg med nytt element for noen små hundrelapper!

Har dessverre ikke sjekket elkjøp i denne sammenhengen, og har også fått med meg andre her inne som har fått kanonpriser på elkjop, noe jeg faktisk kan tro selv, ettersom jeg nylig kjøpte ny receiver, og med sjekk på elkjøp ble det en onkyo875 til mange tusen billigere enn de andre jeg hørte med!

Lykke til på prisjakt!

Tv-boden eller kanskje BRL er nok høyaktuelle vil jeg tro. Bra priser begge stedene hvis man "presser" dem litt. Er jo grei skuring med tollen også på disse stedene. Elkjøp tenker jeg å høre med i morgen. Mulig ved å treffe rett person det er noe å hente her.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Hørt med Kvalitetslyd.no ?
    Takk for tipset. Har sendt mail til de nå. Har du eller andre noen erfaringer med denne butikken?

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kurt'en
    Takk for tipset. Har sendt mail til de nå. Har du eller andre noen erfaringer med denne butikken?
    Det kom et veldig godt tilbud på forsterkere fra de uten at jeg hadde penger til og handle da, så er vært og høre om mann skal kjøpe i norge.

Newcomer Kleivis sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ventet i over en mnd på mine RF-82 fra Komplett nå. Begynner å bli lei. :neutral:

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk selv pris på parasound nc2250 hos kvalitetslyd.no, og de lå et par lapper under resten jeghørte med, så disse har vel gode priser vil jeg tro..

Jeg kjøpte klipsch hos tvboden, men johannes, og fikk som sagt kanonservice, fikk de ferdig tollet og fraktet, rett på dør! vil absolutt anbefale tvboden til andre..

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kleivis
    Har ventet i over en mnd på mine RF-82 fra Komplett nå. Begynner å bli lei. :neutral:
    Kjøp et sted de kan levere... se etter alternativer ;-)

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Sound Planet i Arendal.

Noen som har prøvd og prute litt på Klipsch der ?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Kjøp et sted de kan levere... se etter alternativer ;-)
    Står at de skal bli sendt den 18, nov så får håpe det stemmer denne gangen. Viss ikke så får eg begynne å se andre plasser.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rf-63

Pristilbud fra Kvalitetlyd for RF-63 14 900,- eks. frakt. :neutral: Hadde vel håpet på litt rimligere. Venter på svar fra Elkjøp. Ikke sikkert det går å handle Klipsch der lenger pga. noe med at det ikke er standard lagervare og forpliktelser i ettertid ved eventuelle feil. Butikken venter på svar fra Elkjøp sentralt.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha ventet på Komplett i over en mnd gikk eg lei og avbestilte hele driten. Gikk tilfeldigvis innom Musik Magazinet i Bergen idag og der hadde de ett par RF-82 igjen så det tok eg med meg hjem.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulerer

med nye supre høyttalere og velkommen i gjengen!8)

Hva skal du mate dem med?
    MVH Johan

Newcomer Spoxie sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grattis

Sitat Opprinnelig postet av Kleivis
    Etter å ha ventet på Komplett i over en mnd gikk eg lei og avbestilte hele driten. Gikk tilfeldigvis innom Musik Magazinet i Bergen idag og der hadde de ett par RF-82 igjen så det tok eg med meg hjem.

Hva måtte du betale?

Er du fornøyd?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg ga 9995 kr så er ikke den billigste plassen. har faktisk ikke testet de enda. har bare en hk avr 145 her, men venter på en yamaha v1800 som kommer over helgen. er det trygt å teste de på hk'en enn så lenge, eller bør eg vente? :twisted:

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare koble til. Klipsch er så lettdrevne at du vil få masse lyd med HK'en din også Skal du opp på "sykemann" volumer derimot, så trenger de MASSE krefter :twisted:
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate Kriller sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er RF63 byttet i RF 83.8)

Side 34 av 46 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34 35 36 37 38 44 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •