SVS og Pris hos Lsound, lukter grums! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 51 av 51
    Newcomer suprmann sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pitchyou
    At prisen for selve produktet er dyrere i Norge en Amerika kan lett forsvares, men at frakt og ekspedisjons gebyret til lsound er helt på trynet høyt klarer jeg ikke å fatte...
    Har du sjekket med posten hvor mye det koster å frakte 70kg's hundehus?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe dere må ikke ta av her
    et litte Q og noen tar det jo nesten personeig.

Takker først på SVS-Jan sine kjape svar og som dere påengterer trur ikke andre lev hadde svart like kjapt nei..
    Klart service koster og det er veldig bra og supert å ha lokale (norsk) levrandør. Men det må være lov å stille spørsmål ved ting!

desuten dette er ikke å sammenligne appesliner med eppler, vi snakker trosalt om et og samme produkt fra en og samme levrandør. vi snakker ikke om å sammenligne to produkter fra to forskjellige levrandører.

ut i fra tallene til l-sound ser det ut som de har et greit påslag og god fortjeneste og det skal man ha lov til å ha, kjedelig om sjappa går heden fordi de har for lav inntjening. Men jeg vil altid betale mindre og fra et forbruker synspunkt har de for høyt påslag. slik vil det altid være, som firma eier vil man tjene mer og som forbruker vil man betale mindre.

MSport jeg er helt for at folk skal tjene penger, men som forbruker så er jeg mer for at jeg betaler mindre. hvordan trur du de som tjener penger får det til, betaler for mye?

Newcomer Gøffo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Der var SVS slettet fra mitt hode, dette gidder jeg ikke bry hodet mitt med.
    Men skal heller aldri bruke penger på SVS. Finnes som sagt mye bedre ting der ute om folk gidder å lete litt andre steder-

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes lsound opererer med rimelige priser jeg.

Helt ufattelig meningsløst å klage på priser i en butikk også når man i såfall kan importere selv dersom man mener det kan gjøres så mye bedre.
    Har man ikke noe fornuftig å si kan man bare holde kjeft mener jeg..

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lightbulb

Sitat Opprinnelig postet av Gøffo
    Men skal heller aldri bruke penger på SVS. Finnes som sagt mye bedre ting der ute om folk gidder å lete litt andre steder-
    Hva i alle dager er det som feiler deg da??
    Tøff start på året??

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som kunde...

Jeg handler hos lsound p.g.a... god kundebehandling... deres utvalg av kvalitetsprodukter selv om det ikke er stort... får altid hjelp uansett om spørsmålene er litt "bløte bak ørene" av og til...

Troverdighet... ja, ble diskutert litt pris på forhåndsbestilling av plus2 da den kom p.g.a skiftene priser når den kom. Hyggelig tone hele tiden... :-)
    Kjøp av demo produkt, en dvd spiller... Ble oppringt og informert før den ble sendt om at det hadde blitt 3 nesten usynlige merker av noen vibrasjonsdempene gummiknoter og spurt om jeg fortsatt ville ha produktet (hvilke andre butikker gjør slikt) som plaster på såret lå det en t-sjorte i esken :-O

Ikke annet en possitive erfaring med butikken i Arendal :-)

Når det gjelder priser.... NORGE SUGER når det gjelder priser p.g.a avgifter på avgifter og på toppen av det... riktig avgifter... Hvem vet ikke det...

Intermediate RS sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gøffo
    "Di e så herlige i den alderen"

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veit, tenkte det samme om endel innlegg her, RS - uten å utdype nærmere.

Jeg vil si trådstarter har fått svar det han lurer på - og Lsound skal jo som sagt leve de også. SVS er vel ikke så vanvittig dyre sammenlignet med annet på markedet selv om det kan jo virke som noen har nær tilknytning til firmaet som du nevner wotg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepps svar mottatt

-tlang

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å sammenligne priser direkte mellom USA og Norge er jo helt fjortiss. Bli voksen!

Men at enkelte her har økonomiske interesser av å skryte uhemmet om SVS sine produkter, syns jeg er en verre sak. Stenges denne tråden blir jeg vel ikke akkurat mindre skeptisk.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er prisverdig at L-Sound selv svarer, men jeg stenger likevel denne tråden før konspirasjonsteoriene blir for store.

Dersom noen har problem med det, send meg en PM.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •