Lav digital(?) surroundreciever med oppskalering til 1080p

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lav digital(?) surroundreciever med oppskalering til 1080p

Jeg har begynt å lete litt, men finner ikke helt riktig produkt.

Jeg leter etter en surroundreciever. Den bør ha oppskalering av ymse videosignaler til 1080P. Jeg vil da også ha den så fremtidsrettet som mulig og sende signalene med hdmi 1.3 videre til min TV (Philips 37PFL9732D). Den vil antagerlig drive Dynavoice Definition DF-5 front med tilhørende senter.

Men for å få riktig WAF-faktor bør den få plass inn i TV-benken, som har et ledig plass som er 170 mm høy. Det vil si at forsterkeren definitivt ikke bør være høyere enn 14-15 cm for å få tilstrekkelig kjøling. Det hadde kanskje vært fint om den hadde digitale slutt-trinn, som har lite kjølebehov.

Jeg har ikke behov for å spille veldig høyt, så den trenger ikke være en kraftkar. Budsjett er under 10.000NOK, og gjerne ned mot 5-6.000.
    Rimelig god lydkvalitet er selvsagt viktig, og det bør være rom-korrigering med mikrofon som følger med. Mange innganger (ihvertfall 4-5 digitale lydinnganger, og litt ymse videoinnganger) er kjekt å ha. Radio er egentlig uinterresant.

Jeg fant en nesten perfekt match i onkyo tx-sr605, men den er for svær (høy) til å passe inn i stereobenken...
    Noen som har forslag til en lavere kandidat? Eller vet om noe som kommer?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har sett litt på panasonic sa-xr700 , men den har ikke hdmi 1.3a og prisen på rundt 7000 synes jeg er litt mye. Andre som har forslag?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •