SVS høytalere på salg hos L-sound

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer milan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SVS høytalere på salg hos L-sound

Til alle som er ute etter små, men knall høytalere så selger Lsound unna 5.0 og 7.0 pakker med 65% rabbatt.
    SBS-01 5.0 før 6499 nå 2499.
    SBS-01 7.0 før 8490 nå 2999.
    Jeg har bestilt meg et 5.0 -sett til stua og setter det opp med en B&W asw3000 sub. Tipper det skal låte ok. Har lest mange gode ord om denne serien

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riktignok bare sølv utgaven da..
    ps. før prisen på SBS-01 7.0 du har skrevet er feil..

Newcomer milan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for den. Har rettet opp prisen og tror det er rett nå. Sølv eller ikke synes jeg det ikke er så værst pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt 5.0 settet, skal benytte dette på en Onkyo 605 der et par B&W 603 skal benyttes som fronter. Har desverre ikke sett eller fått hørt på denne komboen på forhånd, men til denne prisen tenkte jeg at det var like greit å slå til...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset! Har bestilt et 5.0 sett, blir spennende å teste. Forøvrig excellente service fra lsound med raske svar og rask ekspedering. Terningkast 6.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner ikke stort jeg, under "lagertømming" ser jeg 3 subwoofere og SBS-01. Hvor er disse pakkene? Hvor mye er forresten de subwooferene satt ned? Mener å huske at Pb10 ikke lå langt over den priser jeg ser der nå :S

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå inn på SBS 1 so kjem du og inn på pakkeprisen.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lsound lager salg

Jeg ser på et banner her inne at Lsound nå lager salg. Har de blitt en produksjonsbedrift? Salg er vel noe man har, ikke noe man lager?

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Jeg ser på et banner her inne at Lsound nå lager salg. Har de blitt en produksjonsbedrift? Salg er vel noe man har, ikke noe man lager?
    Heheh, mener vel kanskje lagersalg som i å "tømme" lageret sitt eller demoprodukter vil jeg tro? :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg personlig har bestilt og installert MTS fra SVS. Jeg er pr. dags dato veldig fornøyd. Fått de lydbildet jeg har savnet. Har fra tidligere Dali suite 2.8.

Være obs på at SVS har mye diskant, men det er soft dome, noe jeg liker.
    Jeg har Denon 38008(A), og slikter ligg med mellom tone. Vet ikke om det er høytalerene elller rommet. Skal prøve når jeg får opp det nye "lyd rommet" mitt. med bare Denon og med effekt trinn. Blir da en Vincent Hyprid (rør/ransistor) forsterker jeg tester mot. Har hør mye positivt om SVS, og mye negativt om effekt trinnet til Denon. Skal testes grundig ut.

Det jeg kan si. Er at SVS MTS-01 høres mye bedre ut en Dali 2.8-
    Jeg har en kompis som jeg har låne bak høyraleren til MTS-01 med onkyo forforsterker og vicent effectorstekere til. Og det høres meget bra ut. Dog med litt inspilling. De første 10 timener er det ikke Bass i høytalerene. OG de tenger innsplling,

Jeg har mass utforsking på disse høytalerene, skal man diskantene ut elller inn ? Og de trenger masse inspilllinge. Men man blir klok av og prøve,

Det min kompis har som referanse er Klipch KSP-300. og som han sa. " Jeg savner og tørre og spille høyt med mine egne høytalere". Så jeg venter på at jeg er fergig meg min "Loft stue". slik at jeg kan sille mere. P.S. Snill kompis som tar godt vare på lånte høytalere. .

Det som jeg kan si i min "Stue" er at diskantente er bra. Er ikke metalla dome. Vet ikke helt på mellom tone. Kan være forsterkeren. Rommet. Tiden vil vise.
    Base = utrolig hvor mye man kan få av 6,5" ere .

Lover å komme tilbake med mere, når "loft stuene" er ferdig.

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b1ue3AGLE
    Jeg personlig har bestilt og installert MTS fra SVS. Jeg er pr. dags dato veldig fornøyd. Fått de lydbildet jeg har savnet. Har fra tidligere Dali suite 2.8.

Være obs på at SVS har mye diskant, men det er soft dome, noe jeg liker.
    Jeg har Denon 38008(A), og slikter ligg med mellom tone. Vet ikke om det er høytalerene elller rommet. Skal prøve når jeg får opp det nye "lyd rommet" mitt. med bare Denon og med effekt trinn. Blir da en Vincent Hyprid (rør/ransistor) forsterker jeg tester mot. Har hør mye positivt om SVS, og mye negativt om effekt trinnet til Denon. Skal testes grundig ut.

Det jeg kan si. Er at SVS MTS-01 høres mye bedre ut en Dali 2.8-
    Jeg har en kompis som jeg har låne bak høyraleren til MTS-01 med onkyo forforsterker og vicent effectorstekere til. Og det høres meget bra ut. Dog med litt inspilling. De første 10 timener er det ikke Bass i høytalerene. OG de tenger innsplling,

Jeg har mass utforsking på disse høytalerene, skal man diskantene ut elller inn ? Og de trenger masse inspilllinge. Men man blir klok av og prøve,

Det min kompis har som referanse er Klipch KSP-300. og som han sa. " Jeg savner og tørre og spille høyt med mine egne høytalere". Så jeg venter på at jeg er fergig meg min "Loft stue". slik at jeg kan sille mere. P.S. Snill kompis som tar godt vare på lånte høytalere. .

Det som jeg kan si i min "Stue" er at diskantente er bra. Er ikke metalla dome. Vet ikke helt på mellom tone. Kan være forsterkeren. Rommet. Tiden vil vise.
    Base = utrolig hvor mye man kan få av 6,5" ere .

Lover å komme tilbake med mere, når "loft stuene" er ferdig.
    hei, hvordan funker svs mts frontsettet til film for deg? hvilket effekttrinn tenker du å skifte til?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •