Nykommer trenger hjelp til surround..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nykommer trenger hjelp til surround..

Hei Har tenkt å kjøpe meg surroundanlegg til min "nye" tv (sony kdl-d3000)
    Jeg er ganske fersk i denne lydjungelen og vil gjerne ha litt veiledning, hvis det er noen snille sjeler der ute:-D

Mitt budsjett ligger dersverre foreløpig bare på 5000,-
    Jeg har fra før ett ganske gammelt stereoanlegg som gjør jobben foreløpig, men skal ha meg Playstation 3 som blue ray-spiller snart og da må anlegget oppgraderes litt føler jeg..

Jeg har sett på en pakkeløsning og lurer på om denne kan fungere?:
    - Sony DAV - IS10
    Positive sider: Det er Sony (som PS3 og tven) og den ser bra ut.
    Negative sider: lite oppgraderings muligheter, og hvis f.eks. dvd-spilleren ryker så går jo resten av anlegget opp i røyk..

Hvis jeg ikke kjøper DAV - IS10 så har jeg tenkt på å kjøpe en forsterker til 4000-5000kr som jeg kan bruke som basis i ett større anlegg, på sikt.
    Disse er:
    - Denon AVR -1508
    - Onkyo TX SR605
    - Yamaha RX V661 (evt.V861)
    - Sony STR - DA1200ES
    - Harman/Kardon AVR245

Kom gjerne med forslag på hvordan jeg skal gå frem, eller hva jeg burde kjøpe. Er dette bra forsterker til denne prisen? Har noen andre forslag lytter jeg gjerne til det Jeg lener litt mot DAV - IS10 fordi dette er en enkel løsning på et ganske omfattende problem:???:

Takker på forhånd for eventuelle svar:-D

Edit: Ser at denne har havnet på feil forum, da den kanskje heller hører hjemme i Audio, Receivere/forsterkere. Klarer dessverre verken slette eller flytte på den.. så hvis noen moderatorer ser dette gjerne flytt den for meg

Newcomer milan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Onkyon har jeg hørt og er jo knall til prisen. elgiganten.no selger den til 5999, samtidig er det den som er mest femtidsrettet i henhold til nye HD-lydformat. Sett den gjerne opp med svs høytalerpakke fra L-sound som er nedstt fra 6500 til 2500 for tiden!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •