Klipsch vs Audiovector - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jaja

Sitat Opprinnelig postet av bulle17
    Hakke peiling egentlig - på hvilken pris jeg ser for meg...
    Men når jeg leser sån som dette på svenske Hifihuset:

HiFi Huset tycker till:
    RF 62 har i vårt tycke ingen direkt konkurrent i prisklassen, faktiskt. Du kanske inte kommer att tro på det vi nu skriver, men vi har vid flera tillfällen ställt RF 62 mot Audiovector Mi3 Super, som kostar ca 13.000 kronor mer!!, och det sjuka är att RF 62 bjuder på en mer levande, dynamisk och stor ljudbild, dessutom med kraftfullare bas. Båda högtalarna är väldigt snarlika i lådstorlek och båda har ju dubbla 6.5" basar. Ställer man sedan Klipsch RF 63 för ca 18.000 kronor mot Mi3 Super så blir skillanden ännu större. Skandinaviens mest sålda High End-högtalarserie blir mer eller mindre krossad.

Så får jeg iallfall ikke lyst til å betale mye mer for et par brukte Audiovector med en del år på baken, framfor den nyere - og tilsynelatende mer spreke - Klipsch Reference-serien...:wink:
    Joda, viss du skal velge høytaler etter det du leser av andres meninger og smak så er jo saken grei, kjøp Klipsch! Klipsch er en kjempe høytaler, som du kan ha mye moro med. Med det de skriver, syns jeg igjen er helt latterlig, så det blir ord mot ord, meninger mot meninger. Det har med din egen smak å gjøre

Men til pris igjen.. viss du er intressert i ett kjøp, kom med en pris du syns kan virke ok? Så skal du få ett svar fra meg

Newcomer bulle17 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    hehe
    Har forlengst registrert den annonsen... Hyperaktuelt, forsåvidt, men noe over det jeg hadde sett for meg å bruke... :roll: Hvis du blir stressa med å selge dem, så for all del... jeg er her

Newcomer bulle17 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Joda, viss du skal velge høytaler etter det du leser av andres meninger og smak så er jo saken grei, kjøp Klipsch! Klipsch er en kjempe høytaler, som du kan ha mye moro med. Med det de skriver, syns jeg igjen er helt latterlig, så det blir ord mot ord, meninger mot meninger. Det har med din egen smak å gjøre

Men til pris igjen.. viss du er intressert i ett kjøp, kom med en pris du syns kan virke ok? Så skal du få ett svar fra meg
    Er selvsagt HELT enig i det. Misforstå meg ikke

Men til dine høytttalere. Tilstand? Alder? Farge? Er det Mi3 du har? Altså den enkleste Mi3-versjonen? Og har du eventuelt center du skal kvitte deg med også?

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bulle17
    Er selvsagt HELT enig i det. Misforstå meg ikke

Men til dine høytttalere. Tilstand? Alder? Farge? Er det Mi3 du har? Altså den enkleste Mi3-versjonen? Og har du eventuelt center du skal kvitte deg med også?
    Tilstanden vil jeg si de er så godt som strøkne Er utrolig redd for alt jeg eier, om det til og med bare er en Dvd film, så de er veldig fine. Alderen nærmer seg vel snart 4 år tror jeg, gode 3 hvertfall. Fargen husker jeg aldri hva heter, men er sånn mørke brun.. Kaller de ikke den fargen for Cherry? Og ja.. det er den billigste utgaven Koster vel en 13.000 Kr ny!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mi3 Advantage

Hej. Nu er jeg jo dansker, så selvfølgelig er audiovector det bedste:-D
    Hvis du skal trække en Mi3 og få den helt rigtige melankolske, detaljeret lyd frem, skal i kører med Naim, Densen eller Acram. Så spiller det helt fantastisk. Derudover keg jeg fortælle at jeg har skaffet mig to sæt Mi3 Advantage til en nypris på 39.000 kr pr. par. Det er demomodeller med fuld garanti. Hvis det har interesse, er i velkommende til at kontakte mig
    - jimt

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •