Noen fra Rogaland som kunne tenkt seg å være med å bestille en Classic 8.0b ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen fra Rogaland som kunne tenkt seg å være med å bestille en Classic 8.0b ?

Vet ikke helt hvor denne skal postes, men den kan vel ikke skade i denne seksjonen

Av overskriften så kunne jeg altså tenkt meg å bestille en Classic 8.0b power amp. Grunnen jeg vil ha med meg en fyr, er at det er samme fraktpris enten men bestiller 1 eller 2 stk.

Kanskje det sitter en her som har vert nyskerrig lenge på nevte sak. Jeg har den int. forsterkeren fra Classic, heter 6.6, denne spiller fantastisk til prisen. Looots of power, og en dyp stram bass. Jeg er kanonfornøyd med denne saken.

Kunne nå tenkt meg power ampen 8.0b til å bi-ampe senter'n min.

Utdrag fra nettet :

No.8.0b is an update version of No.8.0 whose appearance is same as No.8.0.

The improved items include circuit structure, parameter, chosen components, arrangement for circuit board, inside construction and electromagnetic radiation, etc. All of these make it more rationalized and reach an anticipative design purpose.

No.8.0b uses the PCB with copper foil of 2ounce. It adopts large-area ground screen and widens fused stannum at the place where large current go through. It employs Japanese Toshiba high power transistors, Rubycon MUSE electrolytic capacitors, German WIMA MKS capacitors and customized polystyrene capacitors and metal film resistors from appointed factory. The resistors that are relevant to closed loop use metal resistors with error amount of 1%. High power resistors are Japanese KOA foil non-inductive ones. R-shaped 260Wtransformer is specially designed. There are double power supply system, electronic filtering in voltage amplifier and full-function IC protection circuit. Its front panel made of sheet aluminum is 10mm in thickness. The chosen transistors’ brand names and models were compared over and over again before they ware adopted.

No.8.0B’ sound representation: full and mellow at low frequency, rich timbre texture at mid -frequency and high frequency and charming musical richness. So it can match more kind of loudspeakers.
    Update version of No.8.0.
    Specification
    Rated Output Power: 150W(8ohm RMS) 240W(4ohm RMS)
    Total Harmonic Distortion(THD+N): 0.005%(1KHz 120W RMS 8ohm)
    0.005%(10KHz120W RMS 8ohm) Frequency Response:5Hz-140KHz(-3db 120W RMS)
    Gain:28.7db
    Load Impedance:4ohm-16ohm
    Input Sensitivity: 1.27V(0db)
    Input Impedance: 56Kohm
    S/N:=95db(Without weight)
    Input Interfaces: RCA 1group
    Power Voltage: Customized according to different mains in different countries and regions.
    Static Consumption: 55W
    Dimensions: 430mm(W)X80mm(H)X385mm(D)
    Net Weight: 11Kg

Linker : New York Sound Online HiFi Store

Classic 8.0B Power Amplifier

Omdömen om Classic 8.0B

Prisen blir ca 2300 + moms pr. stk. Altså ca 2800 levert.

Ville hatt med en interessert fra Rogaland, så jeg slipper å sende saken videre. Jeg holder til på Jæren (Vigrestad)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg snuste på denne for en stund siden, og det er en egen tråd her på forumet om den der. Har du sjekket den? Mulig interessen slukner etter å ha lest den. Bare et vennlig råd.

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde glemt den tråden ja...

Har lest den før, men trakk ingen konkluksjoner Står både positive ting og negative ting, også sprikendes. (lite power/mye power )

Den får jo ganske mye skryt på svenske forum iallefall.

Jeg får ta en tur i den berømte box'en igjen (men meld din interesse om noen kjenner kallet...)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •