Noen som har hørt/brukt Ornec sin nettbutikk?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har hørt/brukt Ornec sin nettbutikk?

Satt og surfet litt rundt på g00gle, og kom over en meget interessant nettside som selger mye forskjellig av Kina-produkter,

noen som har en ide angående dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bu-bump

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har brukt Ornec to ganger selv. De levere raskt til å være fra Kina, brukte fire dager til meg midt på østlandet. De bruker en utenforstående betalingspartner for å øke sikkerheten og støtter elektronisk signering via min nettbank. Vær dog oppmerksom på at tollmeglergebyr og momos kommer i tillegg fra speditøren etter at varen er mottatt. Jeg har ingen betenkeligheter med å handle mer derfra. Om du titter på profilen min ser du strømfordeleren jeg kjøpte derfra.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er en del billigere frakt hos nysound.com enn ornec har en del av de samme pruduktene......

Newcomer lenerd sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har handlet 2 ganger fra nysound.com. alt har gått etter boken og fra min side kan de anbefales.
    ornec virker også som en seriøs aktør så alt er vel egentlig opp til deg.....og hva du tør

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Advarsel

Hei

Ser at mange har gode erfaringer fra ORNEC - Audio Distributors

Den 5 september i år bestilte jeg meg en del hifi utstyr og dette kom på 8-9tusen kroner inkl frakt.

Betalte med visa på forskudd og fikk mail at innen 30 dager skulle varene være mottatt. Idag er det den 11 november og jeg har fremdeles ikke mottatt noen varer.

Sendte først 2-3 mailer og fikk svar, siste mail jeg fikk var at varene skulle blitt sendt fra de den 5-okt. Etter dette har jeg sendt 4 mailer uten noen form for svar.

Nå syns jeg at det har gått altfor lang tid og imorgen (mandag) må jeg ringe til den supportavdelingen for å se om jeg får noe kontakt med de.

Dette er ihvertfall min første og siste erfaring med ornec. Makan til useriøsitet skal man lete lenge etter. Trodde d va forholdsvis sikkert å handle med de ettersom jeg kun har googlet frem positiv feedback

Jeg vil ihvertfall ikke anbefale å handle fra ornec.

Om noen har opplevd samme som meg, vær vennlig å skriv

-Kenneth

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå vært på telefon med ORNEC - Audio Distributors tre ganger siste 2 ukene. De sier pakken skulle vært sendt og de skal sjekke det opp og ringe meg tilbake. Dette har skjedd 3 ganger.

Dukker ikke sporingsnr eller lignende opp må jeg kontakte visa for å se om jeg muligens kan få tilbake noe av pengene jeg overførte

Om noen har hatt lignende erfaringer, skriv gjerne det her

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •