Erfaringer med Dynavoice og Surround.no?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Dynavoice og Surround.no?

Hei lurer på om det er noen her som har erfaringer med de som jeg nevner i tittelen. Bestilte meg et komplett sett med høyttalere fra Surround.no F6, S4 og C4. Når jeg bestilte pakken så sto det ventes fra leverandør. Det surround derimot gjorde var og sende F6, mens S4 og C4 står som status på ordren min: Ventes fra leverandør. Er takknemlig for at de sendte F6ene da, for da har jeg lyd om ikke annet.

Noen som har noe peiling på om dette kan ta lang tid. Kan Dynavoice ha leveringsproblemer på disse? Sendte for noen dager siden mail til Surround, men ikke noe svar å få. Derfor jeg spør her, kan jo være noen som vet noe...

Newcomer Rudifj sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FSHelgeland
    Hei lurer på om det er noen her som har erfaringer med de som jeg nevner i tittelen. Bestilte meg et komplett sett med høyttalere fra Surround.no F6, S4 og C4. Når jeg bestilte pakken så sto det ventes fra leverandør. Det surround derimot gjorde var og sende F6, mens S4 og C4 står som status på ordren min: Ventes fra leverandør. Er takknemlig for at de sendte F6ene da, for da har jeg lyd om ikke annet.

Noen som har noe peiling på om dette kan ta lang tid. Kan Dynavoice ha leveringsproblemer på disse? Sendte for noen dager siden mail til Surround, men ikke noe svar å få. Derfor jeg spør her, kan jo være noen som vet noe...
    Hei, bestillte nylig nytt anlegg derfra jeg også..

Hvis han ikke svarer deg så fort er det fordi han akkurat har flyttet til nye lokaler, og holder på å fikse det nye lokalet.. Han er en hyggelig fyr, og du får alltid tak i han på mobilen.. han er veldig behjelpelig, og rolig.. Så hvis du lurer på noe bare ring han, det gjorde jeg når jeg ikke fikk svar på mail..
    Ellers så er jeg veldig fornøyd med høyttalerene derfra.. Har høytalerene som står i signaturen min..

Lykke til med nytt anlegg

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok ikke noe stort firma altså... venter et par dager til før jeg ringer og maser. Han har sikkert nok å gjøre;-)

Active Soundispower sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bare positivt om firmaet
    handlet på søndag, fikk varene på tirsdag

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Man får alltid god service av Torbjørn. Har handlet noen subber av han. Han hadde til og med kveldsåpent av alle greier for å levere varer til meg. Tar han ikke tlf så send han en sms.

Newcomer cleo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt varer to ganger og ingenting har dukket opp! Første bestilling fikk jeg riktignok en mail etter lang tid, men siste bestilling fra 05.04 har jeg ennå ikke hørt en lyd om! Mulig jeg har uflaks, men synes det er dårlig og ikke gi kunden beskjed om varen er utsolgt eller ikke etter så lang tid. Tror jeg like godt kanselerer hele bestillingen og går for Seaselementer fra Eltek(hvilket jeg har gjort)!:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En stund siden jeg opprettet denne tråden, jeg ringte bare Torbjørn. Riktignok så kunne han fortelle meg at Dynavoice hadde leveringsproblemer på center og bakhøyttalerene. Han ordnet opp på sekunder, ingen problem med å endre på ordren å få Proson center og bakhøyttalere i stedet. De ble sendt samme kveld. Alt i alt storfornøyd med servicen han kunne yte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •