Fornuftig pris for Sonus Faber Cremona

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Active R&R sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fornuftig pris for Sonus Faber Cremona

Hei!
    Er det noen som har noe formening om hva som er en OK pris for et par med Sonus Faber Cremona? Kontrapunkt selger et demopar for 39k. Noen som har kjøpt eller vet om noen som har kjøpt slike brukt? Det er jo ikke ofte disse dukker opp på bruktmarkedet.
    Roger

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som alltid har en forhandler påslag ifht bruktmarkedet ellers. Vil derfor anta at 35.000,- er et godt kjøp. Men det er jo uansett bra ifht nypris hvis de er strøkne. Skal du kjøpe disse synes jeg dette virker som en bra anledning.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes at et sed mellom 35k og 40k er et greit kjøp. Ser at en svenske på Hifimagasinet.com prøver å selge en til 40000skr.

Grunnen at Cremona selges ut fra forhandlere nå er jo at det kommer en Cremona M nå til høsten. Om denne er bedre eller dårligere en den nåverende Cremona vet jeg ikke. Men med det som argumentasjon bør man klare å presse ned bruktprisene litt!

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med WALL Domus da?

Vurderer disse som bakhøyttalere her...

Hva er en grei bruktpris?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!Kjøpte selv cremona til 40K i september ifjor.Det har jeg ikke angret et sekund på.Det er en fantastisk høytaler som gir stor eieglede.Folk har jo så forskjellig smak,men tviler på at du finner en bedre høytaler ny eller brukt til den prisen.

Active R&R sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takker

for raske svar folkens:-) Skal prøve å smøre kona litt. Fortelle henna at dette er høyttalere jeg kommer til å ha i mange år. Problemet er bare at det argumentet har jeg brukt opp. Har sagt det så mange ganger at hun ikke tror meg lenger, hehe :-) Cremona har vært drømmen i mange år. Er litt sugen på Cremona Auditorene som er til salgs, men er litt redd jeg kommer til å savne trøkket i Concert 11ene.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit: Flyttet til riktig kategori. Vennligt hold priskusjon under prisjakt.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Ser at du har mcintosh forsterkeri.Det er en veldig bra match med cremona,snakker her av egen erfaring.Er rimelig sikker på at kona di vil være fornøyd med et par cremona i stua hvis hun har et snev av intresse for god lyd og musikk,hvis ikke er jeg redd du kommer til å kvitte deg med henne før cremonaene hvis du først har fått dem i stua er jeg redd

Active R&R sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sims
    Ser at du har mcintosh forsterkeri.Det er en veldig bra match med cremona,snakker her av egen erfaring.Er rimelig sikker på at kona di vil være fornøyd med et par cremona i stua hvis hun har et snev av intresse for god lyd og musikk,hvis ikke er jeg redd du kommer til å kvitte deg med henne før cremonaene hvis du først har fått dem i stua er jeg redd
    Hehehe, Hun er ikke så veldig glad i utseendet på Jamoene, og hadde nok blitt glad hvis jeg heller hadde gått for noen Cremona Auditorer:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cremona og Primare kombinasjon?

Noen som har erfaring med Sonus faber og Primare SP31 / Primare A31.2 kombinasjon? Vurderer sterkt å oppgradere høyttalersiden litt - Cremona virker interessant

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •