Komplett.no selger Denon recivere. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 160
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Låne fra Klubben? Ja selvsagt. Du legger bare igjen et depositum tilsvarende hele kjøpesummen. Enkelt og greit.......:-|
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espengundersen
    Komplett er et internettbasert selskap uten særlig kompetanse og viten om produktene.
    Hfk er en butikk med ansatte med høy kompetanse og entusiasme om produktene.
    På hfk kan man rådføre seg, man kan prøvelytte. låne produktet hjem osv.( Var det noen som sa at service ikke koster?)
    Hvis man kjøper denon på nett og dette produktet har\ får feil eller deffekter hva da?
    På hfk får man hjelp på stedet,enten ved at ting blir utbedret der å da eller at man får låne med seg et tilsvarende produkt hjem.(for meg er det faktisk like viktig som 2-3000kr fra eller til)

For folk flest som kanskje ikke er sikkre på hva de skal kjøpe får man mao råd og vink i en hfk butikk. Service og sakkynndig hjelp betyr faktisk en del for folk flest,men dessverre det "koster" litt ekstra.
    Så for de av dere som dritter i god service,råd,hjelp og en hyggelig betjening,kjøp på nett. For oss andre, kjøp på hfk.:-)
    Prøvelytte og låne produktet med hjem er jeg enig i er en grei ting, og at det koster penger å ha butikk er vi vel alle enige i. Derimot, når det gjelder å rådføre seg så støtter jeg meg faktisk mer til ekspertene her på avforum enn jeg gjør på de i butikken. Jeg klarer meget godt å gjøre meg opp en mening om hva slags utstyr jeg skal ha gjennom tester på nettet og erfaringer fra folk her på forumet. Jeg "driter" i god service osv. som du sier og kjøper på nett. Jeg får som jeg sa like god hjelp her, og da kjøper jeg gjerne på nettet og sparer noen tusenlapper.

Det med å kjøpe på nett og få feil eller defekt produkt er heller ikke noe problem. Jeg har kjøpt utallige ting på nettet, og har hatt feil på en eller to ting (ikke hi-fi utstyr). Da er det bare å ta kontakt med butikken og returnere varen, så får du oftest nytt. Selvfølgelig kan det ta lenger tid enn å gå ned i den lokale butikken, men det er jeg villig til for å spare penger.

Som du sa selv, hver sin smak.

Active MF24 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett er et internettbasert selskap uten særlig kompetanse og viten om produktene.
    På hfk kan man rådføre seg, man kan prøvelytte. låne produktet hjem osv.( Var det noen som sa at service ikke koster?)
    Hvis man kjøper denon på nett og dette produktet har\ får feil eller deffekter hva da?
    På hfk får man hjelp på stedet,enten ved at ting blir utbedret der å da eller at man får låne med seg et tilsvarende produkt hjem.(for meg er det faktisk like viktig som 2-3000kr fra eller til)

For folk flest som kanskje ikke er sikkre på hva de skal kjøpe får man mao råd og vink i en hfk butikk. Service og sakkynndig hjelp betyr faktisk en del for folk flest,men dessverre det "koster" litt ekstra.
    Så for de av dere som dritter i god service,råd,hjelp og en hyggelig betjening,kjøp på nett. For oss andre, kjøp på hfk.:-)
    Propaganda !!! hehe :-D Neida, men se det fra en annen vinkel da, du kan rådføre deg her på forumet med folk som har ganske mye erfaring, helt gratis. (og svarene er som oftest ganske objektive....if you get my point)
    Kjøper du ting på nettet har du 14 dagers returrett. Uten spm. det blir vel det samme som å få låne produktet hjem. Du kan til og med lyttet til det i 14 dager !
    Når det gjelder utbedring/reperasjon av produkter så fikser vel ikke HFK noe på stedet gjør de ? Det meste blir vel sendt til autorisert verksted.
    Det med "god service" er som så...skal ikke nekte på at de har god service på enkelte butikker..men alle ?
    Jeg gidder ihvertfall ikke betale mer enn jeg må.

Newcomer espengundersen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MF24
    Propaganda !!! hehe :-D Neida, men se det fra en annen vinkel da, du kan rådføre deg her på forumet med folk som har ganske mye erfaring, helt gratis. (og svarene er som oftest ganske objektive....if you get my point)
    Kjøper du ting på nettet har du 14 dagers returrett. Uten spm. det blir vel det samme som å få låne produktet hjem. Du kan til og med lyttet til det i 14 dager !
    Når det gjelder utbedring/reperasjon av produkter så fikser vel ikke HFK noe på stedet gjør de ? Det meste blir vel sendt til autorisert verksted.
    Det med "god service" er som så...skal ikke nekte på at de har god service på enkelte butikker..men alle ?
    Jeg gidder ihvertfall ikke betale mer enn jeg må.
    Min erfaring er at de som anbefaler ting her anbefaler i stor grad kun det de har selv,Uten større sammenlignings grunnlag.(objektivt? neppe)
    Det å kjøpe et produkt basert på hva du synes er bra blir feil for meg.
    Jeg er avhengig av å høre produktet selv,kunne sammenligne med andre produkter osv.Det blir jo litt vrient på komplett.no

Greit større rep. blir ikke utført på hfk, men 50-70% av feilene er brukerfeil som innstilling,oppkobling ol.Det løses på stedet.

Newcomer Moppen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avansen hos HFK variere mye på forskjellige vare typer.
    Har selv mange tilfeller bare stått og siklet og prate litt om et produkt fått avslag før jeg har en gang vist instresse for kjøp.
    Får meg virker det som høytallere er vrient mens forsterkere og kabler er det mye og gå på.

klart går du rett in og ta et produkt og går til kassen har du på en måte allrede kjøpt varen og da er nok vanskelig og få prutta.

Var vel ikke lenge siden HFK bytte ut kablerne merkene sine.
    Om dette var for det at diverse nettshopper solget det for 15-20% av prisen HFK ville ha får dem.

Som alle andre store produsenter så tviler jeg HFK beholder eneretten på et produkt vist produsentet ser at det vill lønne seg og spre merket over flere forhandlere.

Som flere sier over, HFK skal drive fysiske butikker og det koster.

En plass må de få in pengerne, det lønner seg liksom ikke lenge og kjøp in varen og selge den for den samme prisen.

Men at de har noe latterlig priser på en noe merker er det ikke tvil om men vem har ikke det.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvis jeg skal kjøpe et Denon produkt så har jeg fra i dag tre alternativer (La oss ta 2807 som eksempel):

1: Komplett Totalt ca. 7200 inkl. frakt
    2: HFKs nettbutikk Totalt ca. 9200
    3: Kjøre til HFK, ca. 20 mil hver vei, +en ferge og en bom. Totalt ca. 9800,-

Og om jeg skal ha service på produktet må jeg uansett sende det inn.

Hvor tror du jeg handler i dette tilfelle, Komplett eller HFK?

Når det er sagt har kjeg gode erfaringer med service hos begge butikkene...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde ordnet en interesseliste for PB på 2808! Er helt sikkert en hel del som blir med dersom prisen er lavere enn på HFK

Jeg for min del sitter bare og venter på at den skal havne på markedet. Kanskje Komplett kan hjelpe oss karene når det skjer!

Newcomer Alex S sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Service og sakkynndig hjelp betyr faktisk en del for folk flest,men dessverre det "koster" litt ekstra.

Ang. høy kompetanse og entusiasme så er nok dette meget varierende.

Service og skkyndig hjelp er nok også relativt.

Jeg har muligens uflaks med "min" butikk men, hadde jeg fulgt deres råd hadde jeg hatt skjegget i postkassa nå.

Flott at du har gode butikker rundt deg.

Ang. "Så for de av dere som dritter i god service,råd,hjelp og en hyggelig betjening,kjøp på nett".
    Stiller du deg midt i skuddlinjen når du gjennom dette igrunn sier at "alle som handler på nettet driter i god service, råd og en hyggelig betjening" Det blir vel å dra det litt langt?

Mvh Alex S.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å dra til en butikk å se på det man er på utkikk etter, og om man ikke får en bra pris så kan man jo bare dra hjem å bestille det på nettet!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring er at de som anbefaler ting her anbefaler i stor grad kun det de har selv,Uten større sammenlignings grunnlag.(objektivt? neppe)
    Det å kjøpe et produkt basert på hva du synes er bra blir feil for meg.
    Jeg er avhengig av å høre produktet selv,kunne sammenligne med andre produkter osv.Det blir jo litt vrient på komplett.no

Greit større rep. blir ikke utført på hfk, men 50-70% av feilene er brukerfeil som innstilling,oppkobling ol.Det løses på stedet.
    Tror du skal få problemer med å få ansatte på HFK til å anbefale noe annet enn det de selger også.

Hvor objektive er de?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer Moppen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex S
    "alle som handler på nettet driter i god service, råd og en hyggelig betjening" Det blir vel å dra det litt langt?

Mvh Alex S.
    Tviler jeg på noen mener egentligt.

Men noe ganger så virker det som vist en kan spare 10kr på og gå en annen nettshop eller butikk så gjør folk det. men skriker å klager gjerne etter på hvor langt behandlig,levering,reprasjons tid det var i ettertid. :-D

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel i slike tilfeller tror jeg at jeg ville tatt en telefon/mail/forum. Ikke koblet ned prosjektoren, tv eller en 20kg tung reciver som allerede var delvis oppe å gå, for å ta den med i butikken igjen. Normale folk gjør ikke det, eller har tid til sånt. Men her tipper jeg vi har en repr. for Hifi klubben Fr.stad gitt

Folk får handle der de føler seg hjemme, men påstanden over her renner for meg ut i sanden.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Låne fra Klubben? Ja selvsagt. Du legger bare igjen et depositum tilsvarende hele kjøpesummen. Enkelt og greit.......:-|
    Vi lånte utstyr for 60 k til HTF2007 . La ikke igjen en krone. Dette var i Sarpborg. Vi mailet litt med daglig leder i forkant og forventet egentlig ikke positivt svar. I utgangspunktet synes jeg selv at jeg var frekk. Men vi fikk da låne og gjett om vi ble gla'!

Nå til saken: Noen som tar seg jobben med å sende mail til komplett ang. powerbuy på 2808, 3808, 4308? Selv om de ikke har de store modellene på lager kan de sikkert skaffe de. Kan se for meg at det ikke er noe problem å selge min 10 av hver i en og samme powerbuy. Jeg er med på 4308 hvis prisen blir god nok? Tør vi håpe på 15k?

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter grundige undersøkelser kjøper jeg 2807 fra HFK for ca. 9 lakser. Uka etter kommer nyheten om at 2808 er på vei. Og nok ei uke etter dukker 2807 opp på Komplett to laken billigere.

Grrr.....

Newcomer Gøffo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Eller kanskje de har fått et billig parti fra HFK for at de skal bli kvitt endel før den nye serien kommer. Norge er som sagt ikke stor.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik er det alltid Uansett hva du kjøper så kommer det noe litt senere som er bedre og noen som har det du har kjøpt på tilbud etc. Tenk heller at du har et bra produkt du er fornøyd med

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Nå til saken: Noen som tar seg jobben med å sende mail til komplett ang. powerbuy på 2808, 3808, 4308? Selv om de ikke har de store modellene på lager kan de sikkert skaffe de. Kan se for meg at det ikke er noe problem å selge min 10 av hver i en og samme powerbuy. Jeg er med på 4308 hvis prisen blir god nok? Tør vi håpe på 15k?
    Noen får gjerne gjøre det, men jeg spurte bestemt om akkurat 4308 tidligere idag. De 2807 og 2803(?) ble kjøpt inn som ett lite "stunt" for å vise at det går.
    Men tilgjengeligheten var visstnok veldig begrenset. Jeg håper og ber til gud om at de får tak i 4308 etterhvert! Kan iallefall ikke bli dyrere enn Klubben.
    15k er nok litt ønsketenkning fra en så stor leverandør, men ca 17-17,5k burde kanskje gå om veil. blir 20k.

Active KydeX sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Jeg er ihvertfall med, i utgangspunktet på 3808, men klarer de den prisen du håper på er det ikke umulig at jeg hopper opp på 4308.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er første gang jeg har hørt Konrad. Flott det. Jeg har handlet for over 70k på Klubben (til meg selv og familie) og enda ikke fått hverken rabatt, eller fått låne med hjem. Vel, svaret jeg får er at jeg får låne med meg hjem dersom jeg betaler for varen.... Etterhvert har jeg heldigvis oppdaget bedre service, og kommer til å benytte meg av den.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jo se ut som om komplett bare har fått tak i et begrenset parti. de har jo feks bare 2807 i sølv utførelse.

Side 3 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •