Eltax AVR-320 AV receiver med Sovereign høyttalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Eltax AVR-320 AV receiver med Sovereign høyttalere?

Heisann.

Jeg lurer på om folket her har noen erfaringer med "Eltax AVR-320 AV receiver med Sovereign høyttalere". Har et slik sett som jeg får for 1300kr hvis jeg er interessert. Tenkte jeg ville spørre her siden det er så mange folk med peling her. Jeg får komme med det med en gang at jeg har ikke planer om å legge mange kronene i surrond. Jeg er kun interessert i å få surround med helt ålreit trøkk i, for å se på film, tv, tvspill o.l.,

Dette er spessifikasjonene: Eltax AVR-320 AV receiver med Sovereign høyttalere
    Bilde:

Så hva mener dere om dette? Helt greit til den prisen?

- Var en jeg kjenner som ville ha meg til å kjøpe et annet sett fra komplett (han viste ikke om det eltax jeg har sett på): Komplett.no - Logitech Z-5500 Høyttalere 5.1 THX,DTS, 5 Satelitter og Subwoofer 550W RMS
    Dette er jo da egentlig til data, men han hadde det vist koblet til tv, data osv. og mente det trøkka veldig bra.

Hva ville dere valgt av de to jeg viste frem her nå?

Alle svar tas imot med stor takk

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke hørt det Eltax anlegget, men av erfaring med Eltax styrer jeg unna alt som er merket eltax. Men det Logitech Anlegget er OK, ikke "SINNSYKBRA OMG DETTE ER SÅ PWNED FYFAENSÅRÅTT ALLE NABOER GOES AMOKKZORRFR!!!!!" som de "unge" sier på komplett.no . Men du vill helt sikkert bli fornøyd om det er sannt det du sier om at du ikke ønsker å bruke så masse penger på surround.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er den forsterkeren der da, hvis jeg kombinerer den forsterkeren med dette høyttalersettet: Komplett.no - Proson Tower25, Black Oak, som jeg betaler 700kr for. Ville det vært bedre å kombinere dette, med tanke på at jeg skal ha det til å se film, tv o.l., eller ville det vært bedre å satse på det "datasurround anlegget" fra logitech som jeg henviste til over?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville mye heller kjøpt et stereooppsett. For eksempel:

ThinkGeek :: T-Amp
    Komplett.no - Dynavoice F6 Calvados, 2 X 6,5" Basselementer

Min er erfaring med Eltax er at det kort og greit er deprimerende dårlig. Er vel ikke så mye å forvente om man skal ha surround til den prisen...og der ligger vel igrunnen moralen: Ikke kjøp surround til den prisen.

Har hatt et Logitech-sett tilsvarende det du viser til, og det funker greit nok på film, men er håpløst på musikk, og du maler deg fullstendig inn i et hjørne med tanke på oppgraderinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Saken er vel den at jeg ikke skal ha stereo, men surround, og et surround anlegg som funker så bra som mulig til lite penger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •