Dynavoice Challenger C-6 senter i black oak - utsolgt over alt?*løst*

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice Challenger C-6 senter i black oak - utsolgt over alt?*løst*

Har M85 i sort og prøver å skaffe denne senterhøytaleren i riktig farge. Imidlertid ser det ikke ut til å være så enkelt. Surround har den i calvados og dark cherry men ikke i sort, og pcspesialisten har ikke oppgitt om den virkelig er på lager men de har den i sortimentet. Ingen av disse to sjappene har svart på mail de to siste ukene, men surround var kjappe å svare når det gjaldt bestilling. Om det er ferieavvikling som forårsaker dette ville det ikke kostet dem mye å lagt ut en beskjed om det på sidene sine...pcspesialisten sin webshop ser useriøs ut med masse jallalinker (f.eks. sexual.no) og det er nesten ikke varer i butikken. Dessuten er det ikke mulig å finne noen info om firmaet, hverken organisasjonsnummer eller annet, og det gjør det lite fristende å bruke penger der.

Fynda.se har svart på mail, men de sender jo ikke til Norge. De kunne for øvrig melde at C-6 i sort burde komme på lager innen en måneds tid.

Så jeg kommer ikke videre på egen hånd. Finnes det flere utsalgssteder som kunne tenkes å ha den?

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utsolgt, men de oppgir i det i det minste. Får følge med og se om den dukker opp.

PS: Må ha meg et par-tre av de clas-lampene du har i kinoen din...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Muffinman.

OT: Vi vil gjerne ha flere Nordmøringer registrert i lokallaget, og inn i GPP tråden vår og forumtrefftråden. Håper du kommer innom, følg linker i signaturen min :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er da vitterlig innmeldt i M&R jeg...

Men tilbake til C-6 type sort...og hvor jeg kan skaffe en i en fei. Må vel ha ny receiver først, menmen..

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra Datakjeden Webshop:
    Denne har vi desverre ikke mulighet til å skaffe lengere.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har fynda.se fått denne inn på lager. Da er det vel ikke lenge før surround.no har den også tenker jeg.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som Komplett har denne senteren inne til kr. 995,- men i feil farge. Tror jammen jeg bestiller derfra og lakkerer/maler den. Jeg er lei av å vente, og Surround.no skal ha knappe 1500,- for den samme høytaleren.

Merker meg at Surround har lagt opp følgende på nettsiden sin:
    OBS! Siden vi holder på å flytte kan det ta litt lengre tid å få svar på epost etc.
    Vi beklager dette
    Lover ikke bra dette sett i lys av mine forsøk på å få svar på mail fra dem. To forskjellige mailadresser, tre forskjellige ip, flere mailer og ingen svar - et par måneder etter at de ble sendt.

EDIT: OK. Ikke på lager hos Komplett, nei...føler at mye går i mot meg på hjemmekinofronten for tiden...
    http://avforum.no/forum/produkt-pris...tml#post687096

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som dette er i ferd med å bli kun min tråd...uansett, her er en update. Sendte mail til surround.no igjen for å prøve å få svar, og denne gangen kom svaret på noen timer:
    Hei

Beklager sent svar.
    Det har vært problemer med vårt kontaktskjema i det siste.
    Mailene blir stoppet av et filter på vei til oss.

Det er dessverre tomt for C-6 i sort også i Sverige.
    Har ikke fått noen leveringsdato.

Mvh.
    Torbjørn
    Det forklarer at mine mailer tidligere ikke har blitt besvart.

Som jeg skriver i et innlegg lenger oppe har fynda.se fått denne høytaleren i svart inn igjen ganske nylig, så det skulle nok tyde på at leveransene ikke er så veldig langt unna.

Litt irriterende å måtte vente så lenge på å få komplettert hjemmekinoen. Faktisk fristende å kjøpe en i en annen farge og male den sort, noe som burde kunne la seg gjøre med godt resultat. Men jeg synes vel at det er i overkant å ødelegge garantien på en helt ny høytaler på denne måten. Surround tar kr. 1490 for denne, mens den finnes andre steder til kr. 995. Dog er den ikke på lager for tiden hos andre jeg har funnet. Til tusenlappen kunne jeg vel alltids ha funnet fram malerrullen, men jeg tenker jeg venter litt til og ser hvordan det utvikler seg.

I det minste kommer mine to F-6 i sort fra Netthandelen i morgen som skal stå som surroundhøytalere (det første paret jeg fikk var defekt og tok med seg receiveren min). Så blir det i det minste litt å fikle med i helgen.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er lagerstatusen hos Surround.no endret fra "Ventes" til "På lager". Og min er til pakking.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •