Stereooppsett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Stereooppsett

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stereooppsett

Har lyst på et par Dali Ikon 7, men de er ganske dyre her i Norge. Ser litt på bruktbørsen, men har egentlig kommet frem til at Danmark er billigere. Grunnen til at jeg sier dette er Hifiklubbens priser i Danmark.

Bor i nærheten av Kristiansand (1.5t), ville det lønnet seg og dratt til Danmark for å handle disse? Hvilke ekstra kostnader vil forekomme?

Lurer også på om Thule Spirit IA 100 vil dra Ikon 7? Og hvor kan jeg få tak i denne i såfall?

Har fra før Pioneer VSX 1015, PSB Image T45 og Qln 603 mkII, men ønsker å gå over til stereo. Alle disse komponentene er i utmerket tilstand. Hvor mye kan jeg få for dem totalt, sånn ca?

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hi-Fi Klubben i danmark har stk pris, og ikke par pris, så du må gange prisen med to, og legge på kurs, så du skal handle mye salami for å spare mye penger!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, dette forklarer en del! Hva er fin pris på pent brukte Ikon 7 da?

Ellers ville jeg vært glad for å få svar på de andre spørsmålene mine også¨

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fin pris på brukte IKON7?
    Alt ettersom det du synes er en bra pris
    Ser de ligger på 12K ny så en 8K for ett halvt år er helt greit sånn jeg ser det.
    Hvis ikke kan du sjekke ut bruktsidene "mine" (litt tyvreklame kan vel være ok?) og heller stille deg litt mere åpen mht merker osv? At du kanskje også kan ha øynene oppe for Dynaudio, Patos, JMlab, Pro-ac feks? Har sett noen IKON7 på bruktsidene, for ca 2-3uker siden og kun de eneste jeg har sett til nå. Så hvem vet? Kanskje i neste uke.. eller i verste fall over 2-3måneder? Kanskje bedre å sjekke hva Thule-folka bruker av ht på sine forsterkere? For skulle du være så heldig at du får ett bra tilbud på en modell som kan være en god match så..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, det jeg da lurer på er prisvurdering på min ett år gamle Pioneer VSX 1015, ett år gamle PSB Image T45 og mine Qln 603 mkII, som kun er noen mnd'er.

Alle komponentene er helt strøkne, uten skader/riper/feil. Meget pent brukt.

Hva kan jeg selge dem for?

Sikler på Cayin 153b til Ikon 7, men sliter med å finne noe brukt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •