Electrocompaniet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Electrocompaniet

Jeg lurte bare på om noen har noen peiling på bruktpriser på EC? Har sett litt på EC AW120 evt 250 men er redd denne kan bli litt i meste laget.

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EC holder seg godt i pris hvis det er det du tenker på. Litt av årsaken er selvfølgelig at nyprisen på produktene har steget mye i forhold til hva tilsvarende produkter kostet før. Regn med å måtte ut med ca halv pris av nypris for produktene. Noen koster mer, andre mindre.

Etter hva jeg tipper så er AW120, ECI 4 og nye ECI 5 noen av de produktene i "lav-enden" som holder seg best i pris.

PS! Ta mine uttalelser med en klype salt så er du godt i gang :-)

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av e-h
    EC holder seg godt i pris hvis det er det du tenker på. Litt av årsaken er selvfølgelig at nyprisen på produktene har steget mye i forhold til hva tilsvarende produkter kostet før. Regn med å måtte ut med ca halv pris av nypris for produktene. Noen koster mer, andre mindre.

Etter hva jeg tipper så er AW120, ECI 4 og nye ECI 5 noen av de produktene i "lav-enden" som holder seg best i pris.

PS! Ta mine uttalelser med en klype salt så er du godt i gang :-)

Takker for svar. Det gikk veldig fort i svingene etter jeg postet denne tråden, og faktisk akkoratt nå står det en EC AW100DMB i racket og produserer musikk. :-D Det gikk ikke mange minuttene fra tråden var postet og en PM fra G-H her på forumet datt inn med et tilbud om å kjøpe hans. Så da var det gjort og hentet den nylig. Veldig fornøyd

Kanskje Pre-Amp neste?

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg har en slik selv kan jeg ikke annet enn å gratulere med godt kjøp :-)
    Man får jo nesten en AW120 til halv brukt-pris.

Håper du blir like fornøyd som jeg er! Kan anbefale å teste EC 4.7 som pre når du får lyst på en ny. De passer godt sammen i mine ører.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden jeg har en slik selv kan jeg ikke annet enn å gratulere med godt kjøp :-)
    Man får jo nesten en AW120 til halv brukt-pris.

Håper du blir like fornøyd som jeg er! Kan anbefale å teste EC 4.7 som pre når du får lyst på en ny. De passer godt sammen i mine ører.

Ja det skal absolutt testes ut med den preen, men faktisk fungerte Vincent bedre en jeg hadde fryktet men EC. Lys mot mørk= ganske nøytral.

G-H var en veldig hyggelig fyr med mye erfaring

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du fornøyd er det ingen vits i å teste. Det ender nesten alltid med utgifter :twisted:

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du fornøyd er det ingen vits i å teste. Det ender nesten alltid med utgifter :twisted:
    Problemet er at det alltid er mulig og bli ytterlige fornøyd, koste hva det koste vil

Men det får holde for en stund nå håpte jeg. Får holde meg til litt rimeligere oppgraderinger som fek.s cd plater :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •