HDStep.com - Billig!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDStep.com - Billig!

Sjekk denne siden! Meget humane priser på masse nyttig til hifi/hjemmekino.
    Mange av kablene/pluggene ligner vel litt på Monster, Taralabs og WBT, men produktene virker solide og til nærmest røverpriser. F.eks har subwoofer kablene alltid inkludert adapter, noe man på norske nettbutikker betaler dyrt for. Fant også her noe jeg har lett etter lenge; loddefrie phonoplugger.

HDStep

Noen få eksempler:

HDStep :: Speaker Accessories :: Banana Plugs :: 1 PAIR OF ATLONA HIGH-END SPEAKER BANANA PLUGS

HDStep :: Speaker Accessories :: Banana Plugs :: 1 PAIR OF ATLONA AUDIOPHILE BANANA PLUGS

HDStep :: Audio Cables :: Subwoofer Cable :: 4M (13FT) ATLONA SUBWOOFER CABLE

HDStep :: Weekly Specials :: 2M ( 6FT ) ATLONA XLR MALE TO XLR FEMALE CABLE

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så et par meget gode tilbud der ja! Kan bli en handel så fort lommeboka er litt mindre tom :-D

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende site med mange produkter som ikke er å få i Norge. Synes imidlertid det er vanskelig å se hvor mye frakten kommer på.

Fint om de som handler der poster erfaringene sine.

Ser forresten at de har et tilbud om fri frakt for kjøp over 150$ denne måneden. Er man kjapp, så kan man jo gjøre et kupp der.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte i dag 12 rca plugger, dette kom på 21.65 Euro hvorav frakten er på 5 Euro. Frakten kommer opp før du skal betale, jeg hadde ingen problemer med å se kostnadene. De kommer til og med opp som Nkr hvis du ikke forandrer det på siden. Fikk mail med alle detaljer etter bestilling. Alt gikk strålende lett. Skal prøve å huske å melde fra her når pakken kommer, og fortelle om produktene virker gode, leveringstid etc.
    Virker som en skikkelig bra nettbutikk det der altså! Med såpass humane priser kan man vel overskride 200 lappen og enda gjøre gode kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk pakken etter 8 dager. Fornøyd med kvaliteten jeg fikk for pengene, kan bare anbefale å prøve et kjøp derfra

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •