Tusenlapper å spare på Onkyo mm. fra Tyskland

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer kablang sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tusenlapper å spare på Onkyo mm. fra Tyskland

Hadde planer om å bestille en A-9755 Onkyo-forsterker fra Tyskland, som ville ha kommet på ca. 7000 inkl. mva. og frakt, mot 9-10000 her hjemme. Men så kom jeg over noe brukt istedet. Men kanskje det er andre som er interessert?

Multimedia | Hifi | FSComputer.de Berlin

Jeg sendte spørsmål ang. moms og fikk følgende svar:

"thats no problem. Please place the order and put some comment that you do not want to pay the tax."

Det øvrige sortimentet har jeg ikke sett på, kanskje de har gode priser på andre ting også.

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm ... Onkyo TX-SR804 Silber
    Koster 12 000 i norge, kommer på 7500 derfra!

Men jeg er litt skeptisk til Onkyo... Effekten er oppgitt til 140 Watt, i 1kHz, 6 ohm, 1 channel driven. Og strømforsyningen er pitteliten

Intermediate Keltern sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke rart du er skeptisk, når de oppgir såpass med effekt, og legger til one channel driven.. For det er de jo nødt til å gjøre for å få denne effekten med en liten strømforsyning! lol :P

Newcomer kablang sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fortsetter litt på mitt opprinnelige emnet (strømforsyninger osv. er ikke så relevant her....)

Glemte å ta med Kleinstepreise bei HSE, de ga også positiv tilbakemelding ang. salg til Norge. De har noe Harman Kardon og Marantz også.

Hos electronicland24.de bør det også være muligheter, under leveransekostnadrer så står det "Bitte erfragen Sie die Liefermöglichkeiten und Versandkosten für Lieferungen in Länder außerhalb der EU." De som er ute etter f.eks. en Onkyo A-1VL bør ta en kikk her, skulle bli 10000 norske inkl. moms + frakt. Koster 16-17000 her hjemme. De har jo Denon også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •