kundeservice cdon....?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Newcomer heba1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kundeservice cdon....?

er det noen her som har noen erfaring med cdon sin kundeservice,evt har funnet noen telefon nummer det er mulig å ringe? kjøpte en mp3 spiller der,og den sluttet å fungere etter 3 dager.da jeg skal kontakte "kundeservicen"viser det seg at de kun tar henvendelser pr mail.greit det hvis de hadde svart,og evt gitt tilbake melding på at de har tatt i mot mailen fra meg.har sendt mail hver dag siden lørdag,og ingen svar ennå.fant en side på nettet der det stod at de ofte drøyer 1 mnd før de i det hele tatt svarer...
    kan jeg evt heve kjøpet? eller er dt umulig siden jeg har brukt spilleren? er 1 uke siden jeg fikk den

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bare opplevd cdon meget positivt, har aldri hatt noe problemer med dem via mail, har svart fort tilbake igjen.. For håpe det ordner seg..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    godt å høre at du har positive opplevelser med cdon.blir litt bekymret når man ikke får snakke med noen,og det tar lang tid før man får tilbakemeldinger,men jeg har kanskje litt kort lunte...

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heba1
    kan jeg evt heve kjøpet? eller er dt umulig siden jeg har brukt spilleren? er 1 uke siden jeg fikk den
    Man har 30dagers returrett på alle varer kjøpt på nett eller postordre. Du skal ha fått et skjema relatert til dette, enten per mail eller i pakken. Hvis du ikke er informert om dette tror jeg faktisk du kan returere varen opp til tre måneder etter mottak. Men 30 dager er uansett din rett etter loven. Helt uavhengig av om det er feil eller ei på produktet.

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Man har 30dagers returrett på alle varer kjøpt på nett eller postordre. Du skal ha fått et skjema relatert til dette, enten per mail eller i pakken. Hvis du ikke er informert om dette tror jeg faktisk du kan returere varen opp til tre måneder etter mottak. Men 30 dager er uansett din rett etter loven. Helt uavhengig av om det er feil eller ei på produktet.
    Feil
    Det er 14 dager ikke 30 dager.
    Har du ikke motatt angrefrist skjema med vare/pr. mail utvides denne fristen.

Dette er angrefrist skjemaet.
    http://www.mobilhverdag.no/Portals/6...tskjema_v2.pdf

.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har god erfaring med CDON. Fikk en dvdboks med skade på den ene platen og da sendte de meg en ny på et par dager, samt en ferdig frankert eske hvor jeg kunne sende den ødelagte platen i retur. Fikk svar første virkedag etter at jeg sendte mail.

Active scanspeak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg betalte en regning to ganger ??fikk beskjed av cdon..var ikke klar over det engang ..kunne sende dem ett kontonr eller ha dem tilgode til neste kjøp..
    valgte det siste og sendte en mail etter jeg hadde bestillt,fikk neste dvder uten regning selv om de kostet 18kr mer..ikke mye da men:-D

Intermediate Trumpetguy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    806
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selve servicen og tilbakemelding på epost er det ingenting å si på. Nyere, lett tilgjengelige titler kommer i ekspressfart. Min erfaring med klassisk musikk er derimot mildt sagt begredelig! Fem av åtte titler bestilt i fjor ble forsinket, og forsinket, og...i tre-fire måneder. Tilslutt ga de opp og måtte si fra seg ordren. Dette var ikke sære, sjeldne klassiske verk, men bortimot bestselgere. Min teori er at cdon lister langt fler titler enn de faktisk har tilgang på, noe som i beste fall er villedende reklame :???:

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har utelukkende gode erfaringer med cdon, de sender raskt, og jeg har alltid fått svar på mail og telefon. Det skal sies at de har eget telefonnummer og servicekontor her i Tyskland, vet ikke om det er tilfelle i Norge, men her går alt på skinner. Synd at slike ting du beskriver skjer, håper det ordner seg for deg.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei! ser ut som at det ordner seg nå,men er viktig å ta vare på fakturan som følger med leveransen.den må følge med når varen skal returneres,det holder ikke med ordrebekreftelse eller kvittering fra banken,så ikke gjør som meg å kast fakturan,da må dere stå på hodet i søpplebøtta en sen kveld...
    men som sagt ser ut som ting ordner seg nå!

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint at det løste seg.. og ja faktura, er en grei ting å ta vare på
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vekker til live en for lengst utdødd tråd her nå!

Har bare hatt positive erfaringer med CDONs kundeservice tidligere,
    men nå sliter jeg litt med en uproff kundebehandler.
    Jeg har kontaktet dem i forbindelse med at jeg kjøpte en logitech 525 som var defekt ved ankomst. (ikke fullstendig død, men den virket ikke som den skulle og kan derfor ikke brukes i det hele tatt, ergo defekt.)
    Når jeg ber om å få returnere den og få en ny, blir jeg bare gang på gang henvist til logitechs kundeservice i steden....
    Ikke særlig proffesjonelt spør du meg!

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da synes jeg du skal bruke angreretten din og heller kjøpe produktet en annen plass.

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gjerne gjort det, men jeg får ikke muligheten før midten av juni da jeg er bortreist. Så angrefristen blir desverre passert...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

CDON er rett og slett ubrukelig!

CDON er ubrukelig og en skam for alle nettbutikker der ute, her ikke noen positive opplevelser mde dem.

Nå den 16.12.2009 bestilte jeg en del varer (spill) som det var kampanje på. Men så rett etterpå at jeg skulle forandre litt på bestillingen min. Det var da problemene oppstod. Har sendt totalt 80 stk mail siden jeg bestilte mine varer med spørsmål om og forandre på ordren, ta bort noen spill og legge til noen flere. Men ikke noe svar på noen av mailene.

CDON er useriøst aktør som ikke tar kundeservice på alvor, det er en gjeng med apekatter!

For den 18.12 så hadde de sendt pakken min avgårde UTEN at jeg fikk svar tilbake om de kunne forandre min ordre da mange av gavene er julegaver har CDON ødelagt min jul da mange av gavene skal gis bort.

CDON har ikke noe tlfnr man kan ringe inn på og de svarer ikke på mail! Nå som det er jul burde de svare kjappere på mail da tiden er et viktig tema nå i de hektiske juletider.

CDON anbeales IKKE, de vet ikke hva kundeservice er i det hele tatt, CDON er ubrukelige og det hadde vært fint ta dette opp i TV2 hjelper deg eller et annet program, har lest mye negativt om CDON!

Takk for en ødelagt jul CDON.

er det noen her som har noen erfaring med cdon sin kundeservice,evt har funnet noen telefon nummer det er mulig å ringe? kjøpte en mp3 spiller der,og den sluttet å fungere etter 3 dager.da jeg skal kontakte "kundeservicen"viser det seg at de kun tar henvendelser pr mail.greit det hvis de hadde svart,og evt gitt tilbake melding på at de har tatt i mot mailen fra meg.har sendt mail hver dag siden lørdag,og ingen svar ennå.fant en side på nettet der det stod at de ofte drøyer 1 mnd før de i det hele tatt svarer...

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av darthvader
    Nå den 16.12.2009 bestilte jeg en del varer (spill) som det var kampanje på. Men så rett etterpå at jeg skulle forandre litt på bestillingen min. Det var da problemene oppstod. Har sendt totalt 80 stk mail siden jeg bestilte mine varer med spørsmål om og forandre på ordren, ta bort noen spill og legge til noen flere. Men ikke noe svar på noen av mailene.
    Har du sendt 80 mail, har sikkert alle gått rett i spamfilteret til CDON :grin:

CDON er useriøst aktør som ikke tar kundeservice på alvor, det er en gjeng med apekatter!
    Så så, ingen grunn til å kalle noen apekatter. Trossalt du som i utgangspunktet bestilte feil varer.

CDON anbeales IKKE, de vet ikke hva kundeservice er i det hele tatt, CDON er ubrukelige og det hadde vært fint ta dette opp i TV2 hjelper deg eller et annet program, har lest mye negativt om CDON!
    Ditt eksempel er jo ikke noen "case" i det hele tatt, hvis dem nekter å la deg returnere varene, så kan du jo begynne å klage. Tipper dem har "litt" å gjøre noen få dager før jul - disse selger jo typisk julegaver.

Takk for en ødelagt jul CDON.
    Hvis det er alt som skal til for å ødelegge jula di, så er det ikke CDON som er problemet her tror jeg 8)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nr er: 0046 4060 16 100 (pause mellom 12.00-13.00) Geir72

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •