Priser på focal center og bakhøyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer Nilka sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Priser på focal center og bakhøyttalere

Hei der ute. Jeg lurte på om det er noen som vet ca priser på bakhøytalere hos focal det gjelder chorous 800v profil 900v og electra 1000be
    Lurer også på hva centeren i profile og electra serien koster.

Vet at André på hifihuset ikke har noen helt fast pris og sånn men ca hvor mye må jeg ut med for de forskjellige.

Har for øyeblikket electra 926 som fronter, men dette vil byttes ut etterhvert som økonomien bedrer seg til electra be serien.

Hadde vært fint om noen kunne komme med i alle fal ca prisene, har dere fått en god deal av André og ikke vil oppgi prisen så legg på litt og rund oppover... Skal kjøpe ny maskin relativt snart type tirsdag... får se om noen av dere klarer å gjette hva slags maskin det er snakk om... hint det er en grunn til at det snakkes om tirsdag Vil derfor vite hvordan jeg skal fordele penger mellom hifi og data

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bakhøyttalerne (for veggmontering) i 800V-serien ligger vel på 7000 (ca), hvis jeg husker riktig. Senteren koster vel 4000. Dette er veiledende priser.

Hva skjer på Tirsdag?

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme sier jeg, HVA skjer på tirsdag?

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veiledende:
    Chorus 806V 5000,-
    Chorus SR800V mener jeg ligger på 7500-8000,-

Søk på forumet, så finner du ut hvem som har de forskjellige. De vet sikkert pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjøp i Tyskland

Hifi Exchange Saarbrücken er stedet der du får billigst Focal Electra BE i hele Europa. Har selv kjøpt Musical Fidelity A5 CD + Amp der, og servicen var upåklagelig. De selger også tax fritt, så du kan trekke av 19% mva på prisene som oppgis.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hundefor
    Hifi Exchange Saarbrücken er stedet der du får billigst Focal Electra BE i hele Europa. Har selv kjøpt Musical Fidelity A5 CD + Amp der, og servicen var upåklagelig. De selger også tax fritt, så du kan trekke av 19% mva på prisene som oppgis.
    Hvordan leverte de varene til Norge da ? Eller hentet du dette selv i Tyskland.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Hvordan leverte de varene til Norge da ? Eller hentet du dette selv i Tyskland.
    Jeg bor i Luxembourg, og fikk varene sendt med DPI (Tollpost Globe i Norge). Regner med at de sender like enkelt til Norge. Det eneste du må påregne er at i Norge kommer det på et fortollingsgebyr på rundt kr 300 pluss norsk mva på hele varekjøpet. Selvfølgelig får du også fraktpåslag. Men det er iallefall verdt å høre om hva du kan spare. Og dersom du skal til Tyskland i forbindelse med ferie eller noe, så kan det jo lønne seg å vurdere turen til Bonn (hvor mine enheter ble sendt fra). Jeg har forresten tilgang på super gunstige Wireworld høyttalerkabler og interconnecter, helt nye fra USA. Interesserte kan sende meg e-mail på stig@kobuk.no.

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Profile CC 908 ~ 11.000,-
    Profile SR 908 ~ 13.000,-

Electra Be er vel 49.000 for fronter (1027be) og centeren vet jeg ikke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •