Hifi-klubben: Lite tilgjengelige.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Hifi-klubben: Lite tilgjengelige.

Noen som har tips om hvordan man kommer i kontakt med en av hifi-klubben-butikkene i Oslo? Jeg har i dag prøvd følgende:
    - Ringt telefonnr (81500090) og trykket meg fram til å bli satt over til begge butikkene. Ingen svarer. Jeg har prøvd mange ganger.
    - Ringt telefonnr (81500090) og trykket meg fram til å bli satt over til kundeservice for hifi-klubben. Ingen svarer.
    - Sendt mail til kundeservice for hifi-klubben. Ikke fått svar.
    - Sendt mail til hver av butikkene.

Noen som har noen snarveger for å få tak i dem?

Det er ikke kompliserte spørsmål jeg har, bare om de har en svart AVR-3806 på lager. I så fall ville jeg gjerne be pent om å få lov til å kjøpe en i morgen (torsdag)...

Lillehammer er veldig greie å få tak i, men de har desverre ingen inne.

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter med samme greie selv. får aldrig svar på mail eller telefon. den ene gangen jeg kom igjenom fikk jeg bestilt en bass til mine cerwin vega clsc12 men den har ikke dukka opp enda. dette var i juni i fjor. de skulle sende den dagen etter fikk jeg beskjed om. har purra på de sikkert 20 ganger men får aldrig svar

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri opplevd problemer med å få kontakt med HFK. Sist gang jeg var ikontakt var for ca 1mnd siden. Tok 1 uke ifra jeg sendte inn mine BW element(mellomtone/diskant) til jeg hadde de i posten igjen . Men hifiklubben på lillehammer er ofte veldig bra, helt til det kommer til å få valuta for penga når man skal handle der .

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sendt flere mailer jeg også....får aldri svar,hi-fi klubben har ikke så god kundeservice lengre...har hørt og folk som skulle legge av noen stativ høytalere og så la det av en centerhøytaler i stedet...har også hørt om noen som skulle legge av en forsterker og da de kom tilbake så hadde de solgt den...

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFK har blitt dårligere ja.. eller kanskje de har ikke fått med seg at flere "idioter" har fatte interessa for kjeden (tror det ligger litt her). Tror nok de svarer etter beste evne, men alle svar har dem ikke der og da, og da må de høre med kanskje fabrikken henvendelsen gjelder o.l.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når en ringer de får en fort svar, men epost tar utrolig lang tid ja.
    Venter fortsatt på svar fra 3 uker tilbake.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri hatt problemer med å få kontakt med HFK verken i Sarpsborg, Fredrikstad eller Stavanger...
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får neppe svar i M.T gate. Prøv den i grensen - virker som de svarer oftere der. I alle fall i den perioden jeg var ofte på hifiklubben.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..

Neste gang du kommer gjennom, spør du om direktenummeret deres, så slipper du i hvert fall problemet flere ganger!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, da har jeg fått svar på mail. Fra begge butikkene faktisk. Og begge har den aktuelle receiveren på lager. Da spørs det ikke om det blir en tur innom den i Marcus Thranes gate i morgen, den er litt lettere å komme til med bil.

Men det er vel egentlig litt betenkelig: Her er jeg "glad" for å endelig ha fått tak i noen i en butikk der jeg har tenkt å bruke 11.000 kr...

Hadde jeg fått svar på en mail fra avshop også nå, kunne de fått 15.000,- fra meg i morgen med det samme jeg var på de kanter av landet... Jeg får prøve en telefon i morgen.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tvamp
    Hmm, da har jeg fått svar på mail. Fra begge butikkene faktisk. Og begge har den aktuelle receiveren på lager. Da spørs det ikke om det blir en tur innom den i Marcus Thranes gate i morgen, den er litt lettere å komme til med bil.

Men det er vel egentlig litt betenkelig: Her er jeg "glad" for å endelig ha fått tak i noen i en butikk der jeg har tenkt å bruke 11.000 kr...

Hadde jeg fått svar på en mail fra avshop også nå, kunne de fått 15.000,- fra meg i morgen med det samme jeg var på de kanter av landet... Jeg får prøve en telefon i morgen.
    Når du er innom hifiklubben kan du spørre etter direkte nummer til butikken... men opplever selv at selv om du ringer direkte nummer så er selgerne ofte opptatt med kunder i butikken Beste er nok å ringe rett etter åpningstid når det er få kunder i butikken.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om jeg har prøvd å ringe en butikk flere ganger, sendt mail til både butikk, og kundeservice, og ikke fått svar innen rimelig tid (1-2 dager bør man kunne forlange), så handler jeg en annen plass. Da er de tydelig ikke interessert i å ha meg som kunde.

Tross alt vi som kommer med pengene våre, så ser ikke noen grunn til å stå med lua i handa og spørre pent om jeg får kjøpe et produkt, eller godta lange ventetider på forespørsler.

-J

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jacjan
    Om jeg har prøvd å ringe en butikk flere ganger, sendt mail til både butikk, og kundeservice, og ikke fått svar innen rimelig tid (1-2 dager bør man kunne forlange), så handler jeg en annen plass. Da er de tydelig ikke interessert i å ha meg som kunde.

Tross alt vi som kommer med pengene våre, så ser ikke noen grunn til å stå med lua i handa og spørre pent om jeg får kjøpe et produkt, eller godta lange ventetider på forespørsler.

-J
    Er det noen bestemt selger du har adressert mailen til ?
    Opplever rask svar hvis du sender mail med adresse til en selger. Jeg selv sender mail til anders i HIFI klubben i marcus thranes gate, oslo.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jacjan
    Om jeg har prøvd å ringe en butikk flere ganger, sendt mail til både butikk, og kundeservice, og ikke fått svar innen rimelig tid (1-2 dager bør man kunne forlange), så handler jeg en annen plass.
    Jeg deler absolutt din innstilling. Men når det gjelder Denon er det vel ikke noen alternativer? Lillehammer er egentlig min "nærbutikk", men de hadde desverre ikke den aktuelle inne. De kunne skaffe til uka etter. Men som sikkert flere med meg har erfart, så er det aaaalt for lang tid når man først har bestemt seg...

Så alt i alt løste dette seg ganske bra: Jeg fikk levert tilbake Sony'en og fikk kjøpt Denon på samme dag. Jeg fikk ikke svar fra avshop, men tror ikke det gjør så mye. Da ble det en Optoma HD70 fra nettdata istedet. Budsjettet hadde allerede røket med mer enn nok tusen allerede...

Takk for all støtte, og tips med telefonnr direkte til butikken. Det skal jeg ta vare på til senere.

Film er IKKE beste på kino...

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send en klage til sjefen over alle sjever i HFK, det er noe de bør bli bedre på, spesielt svare på mail synes jeg..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer Bowers sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte en mail til bergen@hifiklubben.no i november for å høre om de hadde et stativ til en senterhøyter inne i butikken slik at jeg kunne komme innom å hente......jeg venter fremdeles på svar her!

Newcomer Outbreak1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    282
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kontakt

HEI !!!

Jo det er noen ganger vanskelig og komme gjennom på tlf til HFK.. spesielt til de større butikkene. Så begge i Oslo, og de i Bergen samt Trondheim er vanskelige å komme igjenom på tlf...
    Dette er jo pga. at kunden i butikken har 1 pri.. Du kan jo tenke deg selv hvor frustrerende det vil være å stå i butikken og se på en kundeveileder som prater i tlf over lang tid.. ikke noe bra nei

Jeg har samme problem som Bowers over her... å sende mail til HFK i Bergen er håpløst, og dette har jeg gjort dem oppmerksom på. Skal de ha mail adressen til butikk liggende ute offentlig må de svare på den ofte, ellers er det bare et irritasjonsmoment for oss kunder... Så er bare en ting som hjelper her folkens, og det er å klage over at de svarer tregt på mail.. MEN jeg kan si at å sende mail til gutta i Trondheim går kjapt, der blir mailen sjekket ganske så ofte.. vet av erfaring

Men at de er vanskelige å få tak i på telefon er en annen sak.. jeg vil heller ha skikkelig god behandling og all oppmerksomhet når jeg er i butikken...

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mine erfaringer med HFK

For etpar måneder siden skulle jeg kjøpe nye (relativt dyre) diskanter til daliene mine og fikk etter laaang tid svar på tlf til kundeservice, spurte så om/når de kunne skaffe diskanter og fik beskjed om at det kunne da umulig de vite. Skulle jeg ha diskanter så måtte jeg ringe til de enkelte butikker og spørre hva de kunne hoste opp. Så fikk jeg nr til de forskjellige butikkene og beskjed om å gjøre jobben deres selv. Flaks for meg at det tar bare 10 min å kjøre til Eltek der jeg fikk hakket bedre diskanter fra samme produsent til samme pris..

Og sist lørdag sto jeg i kø i Marcus Thranes gate i 10-15 minutter og la tilfeldigvis merke til at det sto en dame på ca 50 og kjøpte en komplett pakke fra Denon og B&W til masse tusen, her er litt av samtalen mellom henne og selger;

Dame: Hvordan fungerer denne nettverkstilkoblingen i praksis?
    Selger: Eeeeh.. Jo... Altså.. Den kan koble seg på nettverk..
    Dame: Ja, det har jeg allerede forstått, men hvordan setter man det opp?
    Selger: Eeeeh.. Jo.. Altså.. *host host* Man kobler det til nettverket, liksom..
    Dame: Jada, jeg vet at det betyr at man kan hente musikkfiler fra Pcen, men jeg lurer på om det er vanskelig å sette det opp.
    Selger: Ehh.. Nei jeg tror man bare kobler til en ledning, eller noe sånt..
    Dame: Vel vel, jeg finner nok ut av det selv.

Og så kom jeg frem til kassa og spurte "min" selger om de hadde DVE inne, og fikk et totalt forvirret blikk tilbake. Jeg forklarte at det er denne kalibreringsdvden, selgeren kikket på en hylle med kabler av ymse slag og fant ut at nei den hadde de nok ikke, men en bestilling kunne sikkert fikses..

Så, jeg mener at HFK har vært totalt uinterresant etter de flyttet fra Torggata og ble store og villedende..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo ikke det minste rart at det tar langt tid å få svar på denne tiden av året!! Alle vet vel at dette er høytid for denne bransjen, og da kan man dessverre ikke forvente svar etter 1-2 dager... Selvfølgelig er det ønskelig, men ønsker man svar med en gang er vel eneste muligheten å dra ned i butikken som alle andre!!

Dette gjelder vel strengt tatt ikke bare for Hi-Fi Klubben heller, jeg har ventet flere mnd på svar hos flere av de største kjedene i denne bransjen, og også i flere andre bransjer... ikke bra nok, men tross alt kan man ikke forvente for mye når det er høysesong!!

Beklagelig, men er vel ikke så mye å gjøre med det før det blir mindre folk i butikkene.... Om noen har forslag til hvordan dette kan gjøres bedre så kan de jo ta det opp med klubben direkte...

Newcomer Outbreak1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    282
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

syting?

Sitat Opprinnelig postet av Alver'n
    Om noen har forslag til hvordan dette kan gjøres bedre så kan de jo ta det opp med klubben direkte, istedenfor å syte på et forum...det hjelper hvertfall ikke stort...

Det var nå ikke startet som en tråd for syting, meningen med forumet er jo og hjelpe hverandre med forskjellige problemer. Og akkurat her var det en som trengte hjelp med HFK.. da må en vel kunne komme med egne erfaringer og råd uten at det skal være syting

meeen er jo bare min ydmyke mening..

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •