Fått bra tilbud på brukte Vincent forsterkere, men har egentlig ikkje bruk for de.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer teekay1983 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fått bra tilbud på brukte Vincent forsterkere, men har egentlig ikkje bruk for de.

Da jeg var å såg på en prosjektor i dag sa han som eigde prosjektoren at han kanskje vurderte å skifte ut Vincent forsterkerene som han idag bruker på et par Audiovector Si6 Avantgarde høytalere. Han sa han ville ha 15000,-. Var egentlig ikkje på utkikk etter nye forsterkere siden jeg bare eier noen
    JBL Northridge E90. Da jeg kom hjem tenkte jeg likevel å sjekke ny pris på desse komponentene. Jeg hadde ikkje studert modellbetegnelsen men ut i fra bilder antar jeg at det er snakk om 1 stk Vincent Integrated Amplifier SV-238 og 2 stk Vincent Mono Amplifier SP-991 som tilsammen har ein nypris på circa 50000,-. Da begynte jeg å tenke om jeg kanskje burde slå til likevel, siden 15000,- er en skikkelig god pris. Men går utfra at det kanskje er litt overkill på noen JBL E90 høytalere?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo fort lure frem noe go'lyd som du ikke visste at var der også?
    Om du finner ut at det ikke er verdt det regner jeg med at du skal greie å kvitte deg med dem rimelig kjapt på torget :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessuten kan du jo kjøpe disse nå, og så har du godt med krefter viss/når du bytter HT. :-D

..sånn starter oppgraderingskarusellen....
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    ..sånn starter oppgraderingskarusellen....
    Du må ikke si slikt, det kan han jo finne ut etterpå :-P
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •