Noen som kjenner Eufonia AS?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate are_e sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Noen som kjenner Eufonia AS?

Jeg ringte Eufonia på mandag med en prisforspørsel på en fjernkontroll.
    Den var ikke lagervare (som forventet) og han skulle sjekke pris og leveringstid på den og ringe meg tilbake.

Utålmodig som jeg var ringte jeg opp og purret igår, det var sønnen hans som svarte på telefonen men han skulle gi beskjed om at jeg hadde ringt.

Har idag ringt gjentatte ganger men får ikke noe svar.

Nettsiden deres er parkert og det kommer bare en beskjed fra active 24 (ISP'en deres) om at ny nettside er under konstruksjon.

Hva slags firma er dette egentlig?
    Det burde ikke være så vanskelig å gi en pris på et produkt som jeg allerede har funnet på nettsiden til produsenten, desverre sender produsenten kun til adresser i USA. Hvis ikke hadde jeg bestilt den direkte fra dem med en gang.

Jeg har en mulighet til å få en kontakt i USA til å bestille den til seg for så å videresende den til meg, men jeg vil gjerne vite hvor mye kontrollen koster hos den norske distributøren før jeg setter igang den prosessen, er prisen i Norge akseptabel så foretrekker jeg å gå riktig tjenestevei.

A

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen som kjenner til Eufonia her altså? :roll:

A

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er kar en som driver hjemmefra med div. high-end merker som Lexicon og Mark Levinson. Sjekket noen priser på en effektforsterker. Tok forholdsvis lang tid før han svarte på mail, var på ferie i utlandet i flere uker akkurat da. Fikk til slutt tilsendt en Lexicon effektforsterker med returrett. Ingen problemer med å benytte meg av returretten.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for informasjonen, det forklarer litt ;-)
    Jeg fikk tak i han idag og han hadde ikke hørt noe fra lexicon ennå, trodde han fikk svar imorgen.

Hvilken lexicon effektforsterker var det du lånte? De burde være ganske heftige, er vel bryston som produserer det meste for dem..
    Har du mye erfaring med lexicon?

A

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var CX-5. Synes Copland CVA 535 var bedre, men er kjempefornøyd med Lexicon MC-4! Ser de har kommet med noen nye effektforsterkere nå i det siste.
    Lexicon blir vel produsert av Harman International som står bak bl.a. Harman Kardon, Mark Levinson, JBL, Revel ++++.

Harman International
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kult kart, morsomt å se alle merkene som faktisk har samme eier. Harman begynner å bli ganske store nå :shock:
    Men hvorfor er det bryston som leverer effektforsterkere til lexicon når harman eier både Crown og JBL :roll:

Jeg har ingen erfaring med lexicon eller copland forsterkere, men jeg regner med at begge deler holder meget høy kvalitet.

Bra å høre at du er fornøyd med MC-4, jeg venter på en DC-2 nå, den er en del eldre enn MC-4 men jeg tror det var et smart kjøp, det står og faller på stereodelen selvfølgelig :-D Gleder meg til å teste den, fjernkontrollen fulgte desverre ikke med (studiobrukt enhet).

A

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •