Lytterunde hjemmekino ca. 20 000,- Hva er verdt en lytt? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Godt med strøm kommer jo ikke jeg til å få med det første ihvertfall. Jeg gikk for en H/K AVR 340 surroundreceiver til 5000 nå, så får jeg se hvor bra den klarer seg. Høyttalerne er bestilt, og det ble Audio Pro Blue Diamond. Og det var mest at jeg virkelig falt for disse som gjorde valget. Tok bassmangelen med en klype salt siden jeg opplevde det på Patos og Klipsch. Men jeg likte også Klipsch bedre enn Patos, hver sin smak det.

Men jeg tror da virkelig at en effektforsterker fra Electrocompaniet bør gjøre jobben. Men jeg skjønner da nesten ikke hvorfor det manglet bass igjen.

Men du får prøve å overtale meg til Patos Lyric neste gang det blir handel da Når jeg går fra å være lærling til montør så blir det nok investert litt mer kroner tenker jeg

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med kjempeanlegg da! Jeg og likte Blue Diamond veldig godt. Hørte de opp mot de største Klipschene i RB-serien og for meg var det et hav av forskjell i raffinement og musikalitet.
    H/K forsterkeren er jo også et røverkjøp til den tilbudsprisen de har nå. Håper de er en god match sammen da.

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker

Blue Diamond var virkelig bra på musikk ja. Taklet jo både Korn og Metallicasymfoni uten problemer. Hvordan de er på film vet jeg jo ikke enda, men det får tiden vise. Satser på at forsterkeren matcher ganske godt ja, viss ikke blir det nok lenge til jeg får penger til å bytte den ut.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •