Yamaha RX-V795 og brukt pris

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha RX-V795 og brukt pris

Hei! Jeg skal selge min surroundforsterker Yamaha RX-V795, men hva sier dere, hva er det som er aktuelt å ta for en sånn idag? Tror den hadde en listepris på ca 12.000 når jeg kjøpte den sent i det herrens år 1999. Den er jo selvfølgelig fint brukt og det har aldri vært noe slags problem med den.

Setter stor pris på all slags svar!
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan si det sånn, en helt ny denon avr-1404, med stort sett samme antall watt og lignende koster 2998. noe særlig over 2000kr tror jeg blir vanskelig. da er det nesten bedre å beholde den og putte den på et barnerom etc
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Må få legge til at det finnes et godt knippe idioter på qxl, så hvis du annonserer med original pris og en link til en 3-4 år gammel test som skryter av forsterkeren bør du kunne strekke den litt forbi 3.000,- vil jeg tro.

Men, så må jeg få ta med min frustrasjon, for i dette knippe med idioter har jeg på de 3 siste auksjonene mine fått såkalte tapende vinnere.
    Dvs, sistat fra siste vinner da jeg ringte han etter å ha sendt 3 mail uten svar.

- Hæ ? Har æ vunne ? Koss'n dvd-spellar då ?

- Harman/Kardon Dvd1.

- Jøss, det visste æ ikkje, men uansett har æ ikkje penga før om ein god stund så hvis du kunne lagt det ut på ny hadde det vært fint.

Da er det flott at den lå til 920,- før denne idioten gikk inn med autobud til 1.000 og vant den.
    Nå ligger spilleren min ute igjen og har ikke en gang fått bud på 500,- siden det i den perioden ble solgt en 2-3 H/K Dvd1 spillere og jeg var første mann ut.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •