Effek forsterkter til B&W DM 604 S3 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 64
    Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tenke, planlegge, vurdere, spørre, se, lytte, revurdere, beslutte, investere.......dette er "farlig" gøy! Lykket til med bearbeidelsen av inntrykkene! :-P

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av UglyMonan
    Kjøp to Rotel RB 1070 og enten brokoble de eller en til bass og en til resten.
    Har akkurat vært igjen en del diskusjoner med andre i samme situasjon og vi kom fram til at det ville være en glimrende ide!

Hvis du bare skal ha de til film og spill og sånn og lite til musikk var det best å brokoble de. da får du 2x360watt til en meget billig penge
    Tingen er jo at han skal ha 1070`n kun til senteren og 1080 til frontene.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Computerwolf
    jepp skal høre DM604 S3 og 703 på thule effekt forsterker i dag og kanskje noen til. skal skrive her om mine erfaringer da. skal prøve og få hørt disse to høyttalerne på rotel også etterhvert men vet ikke om det blir i dag, vi får se.
    Har du pengene klare så går du nok ikke ut fra HFK med 604. Blir nok 703 da. 703 er en sykt bra høytaler. Gleder oss til noen tilbakemeldinger etter HFK besøket

Newcomer Computerwolf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Har du pengene klare så går du nok ikke ut fra HFK med 604. Blir nok 703 da. 703 er en sykt bra høytaler. Gleder oss til noen tilbakemeldinger etter HFK besøket
    jepp gleder meg selv faktisk , men har allerede et lite negativt inntrykk av HFK :???: har prøvd og ringe dem rundt 10 ganger nå... og ikke en gang har jeg fått svar. har heller ikke fått svar på mailen jeg sendte i går. Så jeg tror nesten jeg bare får stikke innom uten og ha avtalt noe eller spørt om de har den thule effektforsterkern enda.

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

604 S3

Heisann, har B&W 604 S selv funker fint til mitt bruk. Grei nok bass i min 33 kvm stue men d får til tider hjelp av suben... Kommer an på hvilken musikk som blir spilt.
    Denon 2807 ble litt i minste laget for HTene så eg bruker Embla Tinea som effekt. Funker bra

Lykke til med valget

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp gleder meg selv faktisk , men har allerede et lite negativt inntrykk av HFK :???: har prøvd og ringe dem rundt 10 ganger nå... og ikke en gang har jeg fått svar. har heller ikke fått svar på mailen jeg sendte i går. Så jeg tror nesten jeg bare får stikke innom uten og ha avtalt noe eller spørt om de har den thule effektforsterkern enda.
    Den sto der forrige mandag, tror ikke den er solgt. Er jeg i nærheten så kan jeg jo stikke innom å skjekke. Det er bare å glemme å komme igjenom på tlf. Dårlig kundeservice kan man si

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser du har høyttaleren vi prater om selv, hvordan er ditt inntrykk av disse da? er du fornøyd og hvordan er bass gjengivelsen?
    Selv er jeg meget fornøyd. Synes bassen er helt ok. spiller dypt og fint. Enormt mye er det jo ikke da. Kommer ann på hva man er vant til og hva man vil ha. Har en SVS som tar seg av de dypeste frekvensene. Det er i allefall en allsidig høytaler som spiller det meste typer musikk. Dra å hør selv. Lyd er tross alt smak og behag
    Kan jo høre de hos meg hvis du gidder å ta turen til Kløfta

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt 1080 på 604 og synes det høres veldig kompakt og godt ut.
    Fungerer veldig godt på rocka musikk med dyp og saftig bass.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel da har jeg vært i oslo hos HFK og hørt på DM604 og 703, veldig imponert av begge høyttalerne. 703 har en herlig mellom tone, men i min mening og i alle fall ikke på den elektroniken jeg hørte dem på gikk dem like dypt i bass som 604 så det blir nok dem på meg men da-ty@online.no dem hadde dessverre ikke inne noen PA350B til meg, men jeg fikk tilbud på en demo brukt PA250B til 12500 og den har jeg holdt av og henter den i morgen hvis ikke jeg får vite at Rotel heller er veien og gå? skulle gjerne hørt dem på Rotel før jeg kjøper men vet ikke om noen butikker som tilbyr demo av den kombinasjonen i alle fall. , var veldig imponert av thule. fyldig og varm lyd :-D men som sagt jeg er open for forandringer.....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face

Vel da har jeg vært i oslo hos HFK og hørt på DM604 og 703, veldig imponert av begge høyttalerne. 703 har en herlig mellom tone, men i min mening og i alle fall ikke på den elektroniken jeg hørte dem på gikk dem like dypt i bass som 604 så det blir nok dem på meg men da-ty@online.no dem hadde dessverre ikke inne noen PA350B til meg, men jeg fikk tilbud på en demo brukt PA250B til 12500 og den har jeg holdt av og henter den i morgen hvis ikke jeg får vite at Rotel heller er veien og gå? skulle gjerne hørt dem på Rotel før jeg kjøper men vet ikke om noen butikker som tilbyr demo av den kombinasjonen i alle fall. , var veldig imponert av thule. fyldig og varm lyd :-D men som sagt jeg er open for forandringer.....
    Sorry. Tok nok feil jeg. Var vel en PA250B ja

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Har hatt 604 s3 i noen år nå sammen med en rotel 1075. Og jeg har i hele denne perioden levd i lykkelig uvitenhet.
    Har alltid kost meg og vært fornøyd.
    Endringen kom ganske nylig da jeg flytte bakhøyttalerene ut i stuen og bi-ampet de søte små. Bassen hevet seg flere hakk. Den ble fastere og mer kontant. En deilig forbedring og en helt annen høyttaler. Mitt tips: krefter er gode greier, veldig gode greier!

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takker for alle svar

Jeg takker for mange hyggelige svar og tips. :-D jeg har nå kjøpt Thule Pa250b mk2 som står hjemme hos meg nå og venter på at Denon og B&W skal komme i hus

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis!! Da mangler det bare at du legger ut bilder her på AVF så vi får se godbitene :-)

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Globe
    Grattis!! Da mangler det bare at du legger ut bilder her på AVF så vi får se godbitene :-)
    det kommer det kommer håper og få henta høyttalerne til fredag sammen med forsterkern også må jeg sette det opp og spille det inn litt men jeg legger nok opp noen bilder til helgen :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

det kommer det kommer håper og få henta høyttalerne til fredag sammen med forsterkern også må jeg sette det opp og spille det inn litt men jeg legger nok opp noen bilder til helgen :-D
    Grattis ja. Håper du blir fornøyd. Gi lyd fra deg når du ha fått testet litt
    Noen bilder hadde vært +

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt skal jeg gjerne legg ut noe bilder men kan bare legge ut bilder av effekt forsterkern så langt siden jeg ikke har fått det andre enda :-D

kan slenge ut noen bilder av effekt forsterkern med engang jeg komme hjem i kveld

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjør det! Det er mange her som liker å se sweespots, rackoppsett, utstyrsspec., kabelføringer, HT-plasseringer og andre HIFI- og HK-inspirerte screenshots! Bidra med din utgave av "hjemme hos" her inne du også

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Som sagt skal jeg gjerne legg ut noe bilder men kan bare legge ut bilder av effekt forsterkern så langt siden jeg ikke har fått det andre enda :-D

kan slenge ut noen bilder av effekt forsterkern med engang jeg komme hjem i kveld
    Enig med Globe her. Morro å se på planene til folk

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja moroa med ny effekt forsterker varte ikke lenge nei.... 2 channel ingangene er ødelagt og må byttes :evil: skal levere den på mandag i oslo og få den reparet samtidig som jeg henter resten av utstyret. så jeg får klare meg uten effekt forsterkern en stund :cry:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tragisk dette da, var den ikke ny da, forlangte du å få ny vare?

Har selv mottatt Rotel RB 1080 i dag, kan bare si at 604 S3 fortjente dette og deler fortjenesten med lytterne ;-) Nå mangler kun RB 1070 av det sist ervervede, ankommer "Globen" i neste uke. Kabler er innkjøp, ligger klar :-D

Håper det ikke drøyer for lenge med forsterkeren din da!

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •