russebussanlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

russebussanlegg

Hei. Vet ikke om dette er rette stedet å poste, men tenkte kanskje noen her hadde litt peil på anlegg. Vi har en russebuss, og skal leie anlegg ( snakk om bakkerigg, da vi ikke har takrigg)
    skal leie 2 dager i russetiden og har fått en del tilbud. det jeg lurer på er om noen her kan kommentere hvilke anlegg som er bra og om prisene er bra.
    hadde vært utrolig viktig/bra. Vi skal ha anlegget på et tryvannstreff og en skolekåring. prisene er per dag

anlegg 1( oslo lyd og lys) : d&b fifty line 4+4+8 pris: ca 7000

anlegg 2 (sentrum lyd) : d&b fifty line 20x FL18 subber 10x FL15 basser og 10x FL10 topper pris: ca 15.600,- + teknikkere ca 3.000,- og transport 1.600,

anlegg 3( sentrum lyd) : LX dobble kasser med 12x subber og 12x topper. pris: 12.000,- + teknikker ca 3.000,- og transport 1.600,

anlegg 4 ( drammen lydutleie) : D&B q-serie, 20 topper+ 20 bunnkasser ( har ikke fått pris.)

anlegg 5 ( Eurotek) : Line Array MA 210 ( vet ikke antall høytalere). 29 000 inkl teknikere+ trosser

anlegg 6( eurotek) : line array MA 206: 18 000 inkl samme som over

Fint om dere vet noe om utleierne og. Tusen takk på forhånd dersom noen kan hjelpe oss

Active
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

D&B er et kjent merke, og mange busser hadde dette når jeg var russ i 2005. Vanvittig kul bass av de subbene.

Uansett, når jeg var russ i 2005 var det ikke lov å ha bakkerigg på tryvann, er du/dere 100% sikre på at dette er lov til neste år?

Selv hadde vi Turbosound Flashlight oppsett med totalt 22 høyttalere, spilte greit, men savnet trøkk....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er lov ja, men det er regler for hvordan de skal plasseres. Står på russen.no i hvertfall.

Jeg kan ikke noe om anlegg, men ser jo litt mektigere ut med line array da. tenker på den q-serien og de andre fra MA

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •