Patos Symphony IV - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Newcomer Synergy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er også uenig i at EC passer dårlig til Symphonic IV eller Patos generelt.
    Synes Snickers er på villspor her, men personangrep er ikke nødvendig.

Forstår dog at folk kan bli litt revet med...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

løp å kjøp

hei dumonde!
    dersom du har fulgt noe med i hifi verden så vet du vel at den aktuelle høytaleren har en verdi på bruktbørsen på ca 30 000. hva er da problemet. Kjøp da vel. så kan du tjene deg noen gode penger. ganske mange faktisk. en annen ting, at denne høytaleren har en svak bass synes jeg høres litt merkelig ut. det er jo ikke så veldig mange andre høytalere som spiller flatt ned til 28 HZ før den runder av. så at det ikke er bass.... merklelig!!!
    patos parret med companiet. bør ikke være av veien det. hadde jeg hatt råd hadde jeg handlet nettopp dette. noe av det beste jeg har hørt. å jeg har lyttet i maaaange timer på dette oppsettet. skjønner ikke helt kritikken. men smaken er som baken. når det gjelder hr snikersis.....jo, jo han utaler seg jo aldri positivt om noe annet en sine egne midgard som er bygget på lesten til bang olufsen......

Newcomer suprmann sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Her var det veldig mange bra innlegg som sikkert veldig mange har nytte av å lese...:-?

Foreslår at moderator bare fjerner hele tråden...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Denne tråden må jeg si var både rotete, spesielt grunnet blanding av pris og teknisk diskusjon, men også fordi enkelte medlemmer blir litt ivrige i gjerningen (nevner ikke navn, har ikke tid til å gå så nøye etter i sømmene i kveld)...

Denne tråden skal omhandle pris og pris alene. Ønsker en diskutere produktet på teknisk vis oppretter en tråd under de tekniske fora og linker dit fra denne tråden. På den måten blir det langt lettere å diskutere de relevante emner...

For øvrig; diskusjon av pris bør primært skje på generelt grunnlag, ikke spesialtilbud som kun gjelder ett medlem. Her diskuteres en eller annen spesialpris ingen øvrige brukere har verken anledning til å kjøpe til eller har stor tiltro til at er reell. I så måte har vel denne tråden utspilt sin rolle, og videre diskusjon bør være av teknisk art med ny tråd i de tekniske fora.

TAKKER!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •