Patos Symphony IV - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 44
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sitat:
    edit: jeg kan strekke meg til å tro han kan ha fått ett superdubertilbud på de til høyre, men et tilbud på 12 000,- for de til venstre er bare ren fiksjon.

svar: vi lever i så fall i en fiksjonsverden
    Vil det si at du har tilbud på den nyeste modell til 48k

Da er du en heldig kar, dersom du ikke skal ha de, så må du gjerne videreformidle at det vil jeg Litt misunnelig her nå ja... :P

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Tror ikke høyttalerene er så dårlige, muligens bare vanskelige å få til?
    Prøv å send mail til Are Moen/Patos og hør hva han evt anbefaler?
    Skal godt være enig i at vi brukte ikke allveerdens med tid på å konfigurere om, og prøve alle mulige lytteposisjoner på disse, men de vi prøvde opplevde vi en ganske svak bass.. til noen typer musikk passet dette veldig bra, akustiske låter, Yes, jazz, og slikt var den veldig bra på, men når vi prøvde litt progressiv rock og litt tung musikk, var jeg ikke helt fornøyd...

men for all del. absolutt en bra høyttaler.. prøver såvisst ikke å disse patos her

Men jeg forventet bare LITT mer på en høyttaler til 48k.. da skal den være perfekt i mine ører

skal nok sies at den hadde nok spilt litt bedre mer litt mer kraft på forsterkerene

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor i landet er det du befinner deg?
    Her i Skien er det ihvertfall et oppsett med disse høyttalerene og elektronikken de fortjener! Tror nok ikke du hadde tenkt så mye på mangel av bass :-)

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dumonde

Men jeg forventet bare LITT mer på en høyttaler til 48k.. da skal den være perfekt i mine ører

Nå er det vel sånn at vi alle har forskjellige preferanser. Så selv om en høyttaler koster 48k, så betyr ikke det at den vil være perfekt for alle. Basstrøkket stiger heller ikke proposjonalt med prisen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TomH
    Nå er det vel sånn at vi alle har forskjellige preferanser. Så selv om en høyttaler koster 48k, så betyr ikke det at den vil være perfekt for alle. Basstrøkket stiger heller ikke proposjonalt med prisen.

Helt enig! Derfor er det viktigste å ha en høytaler som låter bra i dine ører, i ditt oppsett. Prisen spiller en mindre rolle, som sagt vi har forskjellige preferanser om hva som spiller bra osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    beklager, dette var litt dårlig sitert
    det jeg derimot mente var at lydopplevelsen er sefølgelig ikke proposjonal med prisen, men at dersom prisen stiger, forventer jeg at det appelerer bedre til meg, og dermed at jeg må finne en høyttaler som jeg er fornøyd med, uansett pris. men når den koster 48, så vil jeg ikke ha noe som jeg er middels fornøyd med selv, selv om naboen synes dette er verdens beste høyttaler :-D

Sitat: Revol2k Hvor i landet er det du befinner deg?

Jeg er fra Kristiansand jeg
    blir litt langt for en demo, men skal huske på det neste gang jeg eventuelt tar turen den veien

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Maarten
    Vil det si at du har tilbud på den nyeste modell til 48k

Da er du en heldig kar, dersom du ikke skal ha de, så må du gjerne videreformidle at det vil jeg Litt misunnelig her nå ja... :P
    Ja, det stemmer nok det
    men desverre.. det var et unikt tilbud bare til meg... sorry altså :-|

Newcomer Synergy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=dumonde] men når den koster 48, så vil jeg ikke ha noe som jeg er middels fornøyd med selv, selv om naboen synes dette er verdens beste høyttaler :-D
    QUOTE]

Men du skulle jo bare betale 12K for dem... Ikke 48...
    Finner du en annen og bedre høyttaler til 12K?

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det stemmer nok det
    men desverre.. det var et unikt tilbud bare til meg... sorry altså :-|
    Hvis du ikke kjenner personen godt hadde jeg blitt sabla skeptisk.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min påstand:

Enten har mannen/kvinnen utroooolig lite lyst å gjøre en god handel ved å kjøpe disse høyttalerne uansett f.. hvor fornøyd vedkommende er med de!!! Hallo!!!??? Koster de virkelig 48 k så kan du selge de for 40 k eller noe. Det blir 40 k - 12 k = 28k rett i lomma :twisted:

Eller dette er en syk måte å få oppmerksomhet på et forum på, og egentlig bare en bløff :???:

:-D

Newcomer Nobleman sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppgradering av Symphonic 4

beklager, dette var litt dårlig sitert
    det jeg derimot mente var at lydopplevelsen er sefølgelig ikke proposjonal med prisen, men at dersom prisen stiger, forventer jeg at det appelerer bedre til meg, og dermed at jeg må finne en høyttaler som jeg er fornøyd med, uansett pris. men når den koster 48, så vil jeg ikke ha noe som jeg er middels fornøyd med selv, selv om naboen synes dette er verdens beste høyttaler :-D

Sitat: Revol2k Hvor i landet er det du befinner deg?

Jeg er fra Kristiansand jeg
    blir litt langt for en demo, men skal huske på det neste gang jeg eventuelt tar turen den veien
    Hei,
    Anbefaler at du tar en telefon til Patos/Roar Moen for å sjekke om disse høyttalerene har siste versjon av delefilter. Roar oppgraderer nå tidligere utgaver med nye delefilter. Ifølge han selv er det en rimelig stor oppgradering av lyden. Han vil også kunne gi deg råd om hvordan Elektrokompaniet spiller sammen med 4'erne. Jeg vet at han har hatt et sett til test hos Elektrokompaniet på Tau.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvor er disse stjålet henne?

Hvem er så kåt på å selge høytalere til 12 000 når de lett kan selges for det dobble. dette lukter det av. for min del blir jeg aldri så fattig at jeg ville vurdert å kjøpe noe som lukter som dette.....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

???

ikke enig.
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Jeg føler meg ganske sikker på at dette er komponenter som passer serdeles dårlig sammen.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olebruum
    Hvem er så kåt på å selge høytalere til 12 000 når de lett kan selges for det dobble. dette lukter det av. for min del blir jeg aldri så fattig at jeg ville vurdert å kjøpe noe som lukter som dette.....
    Man kan så si, men det finnes faktisk mennesker her i verden som tjener såpass bra at de kke har noe problem med å selge noe til den prisen.
    Men, ja.. Er litt mistenkelig..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Synergy]
    men når den koster 48, så vil jeg ikke ha noe som jeg er middels fornøyd med selv, selv om naboen synes dette er verdens beste høyttaler :-D
    QUOTE]

Men du skulle jo bare betale 12K for dem... Ikke 48...
    Finner du en annen og bedre høyttaler til 12K?
    Det gjenstår å se.. hadde et par audiovector m3i super hjemme til test, sammen med et bra primare oppsett, og synes dette spilte omtrent likt.. bare en litt annen lyd i disse... fikk forresten tilbud på 15k for hele dette anlegget, brukt i 1mnd. primare forsterker, primare cd spiller, og primare radio... Noe bedre spilte jo sefølgelig patosene da, men var ganske fin lyd i audiovectorene

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baffen
    Min påstand:

Enten har mannen/kvinnen utroooolig lite lyst å gjøre en god handel ved å kjøpe disse høyttalerne uansett f.. hvor fornøyd vedkommende er med de!!! Hallo!!!??? Koster de virkelig 48 k så kan du selge de for 40 k eller noe. Det blir 40 k - 12 k = 28k rett i lomma :twisted:

Eller dette er en syk måte å få oppmerksomhet på et forum på, og egentlig bare en bløff :???:

:-D
    Hehe.. tror dette har sporet litt av
    spørsmålet mitt var egentlig bare hva folk her inne synes om disse høyttalerene? ikke hvorfor jeg avlår tilbudet jeg har fått på dem, eller hvorfor jeg får dem så billig, eller om dem er stjålet (lol)
    jeg synes bare dette ikke var en høyttaler som appelerte til mitt formål, men såklart kommer det nok an på hva slags musikk du hører på og hva slags sound du liker.

og btw...jeg er ikke såå oppmerksomhets syk at jeg trenger å ljuge her

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olebruum
    tufs.....

Sitat:
    Opprinnelig skrevet av Snickers-is
    Jeg føler meg ganske sikker på at dette er komponenter som passer serdeles dårlig sammen.

Kanskje du har lyst til å utedype litt olebruum? Uansett unødvendig å kalle folk navn bare fordi du har en annen oppfattning.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne tråden synes jeg virker useriøs, og jeg synes enkelte medlemmer ikke akkurat debuterer på forumet på en fordelaktig måte...

Intermediate Tony Soprano sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Denne tråden synes jeg virker useriøs, og jeg synes enkelte medlemmer ikke akkurat debuterer på forumet på en fordelaktig måte...
    Kunne ikke vært mer enig !

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du har lyst til å utedype litt olebruum? Uansett unødvendig å kalle folk navn bare fordi du har en annen oppfattning.
    utdype... tja. enig med deg. ingen grund til å bli ufin. beklager, lot meg rive litt med. men jeg lurer på om noe Snikers is, har du noen gang hørt dette oppsettet? særdeles dårlig kombinasjon sier du. om jeg skulle si noe slikt ville jeg hatt en del timer forran dette anlegget før jeg ville påståt noe slik. men selvsakt er det låv å være uenige.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •