netthandelen har fått inn dynavoice f-6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 33
    Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

netthandelen har fått inn dynavoice f-6

nå har netthandelen fått inn dynavoice f-6, tenkte jeg skulle bare nevne det her, for er mange som kjøper denne høyttaleren, og på netthandelen kan man få den enda noen kroner billigere enn hos pcutstyr som hittil har vært det billigste stedet.

ble nettop solgt et par til ca 600kr.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at netthandelen tar 65,- i eksp. gebyr + porto, kr 210,- hjem til meg.
    Komplett tar ca. 185 for det samme når jeg betaler forkudd.
    Netthandelen kan fort bli dyr, men for 600,- er det fortsatt billigere enn komplett.no, selv om de nok ikke er billigst.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, det tenkte jeg ikke på. da sparer man jo ikke noe særlig likevel da jo.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sparer hvertfall en del på de to parene jeg har bestillt.

I sort blir de automatisk en del dyrere. Disse er tydligvis en god del mer poppulær enn de andre.

Uansett, de sorte måtte jeg gi 500 og 700 for, så da kom hver av de på en total pris på ca 750 og 950 når frakt og gebyr var betalt. Hos komplett måtte jeg gitt ca 1200 for hvert par. Bare synd jeg ikke kjøpte begge parene samme dag, så hadde jeg spart litt på det.

Uansett, på onsdag morgen betalte jeg, onsdag ettermiddag var det registrert hos netthandelen. Torsdag morgen ble varen sendt, og i dag kom den til bergen

Så langt er hvertfall jeg kjempe fornøyd med netthandelen, og er kjempe fornøyd med at de ga meg muligheten for å kjøpe F6 i sort utførelse.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan nevne at det følger med spikes og HT kabler med i pakken.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare det at man, som ellers, må være oppmerksom på gebyrer og porto. Det virker som du Svortevik, har gjort et par bra handler. Gratulerer.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fulgt med en del på auksjonene da jeg vurderer å kjøpe et par til min bror. De sorte går sjeldenti for mer enn 700, mens de andre ligger mellom 5-600, så slik jeg ser det kan alle gjøre et bra kjøp her.

Når netthandelen i tillegg er de eneste som selger de i sort i norge, og er de eneste som har calvados på lager så er det bare å slå til om en finner en god pris.

Frakt til bergen blir hvertfall 193, så det kommer ca 250 kr i tillegg til prisen for høytalerene. Dersom kabler og spikes er av grei kvalitet vil jo dette nesten gå opp i opp.

Alternativet mitt var faktisk å kjøre fra bergen til sverige for å få disse i sort, men når netthandelen startet salg av disse slapp jeg 14-16 timer i bil.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått mine F6. HT kabel og spikes fulgte ikke med, selv om det stod i annonsen at det skulle følge med.

Har sendt en mail til netthandelen nå, så får vi se hva de gjør med saken.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte F-6 på Netthandelen for ca en uke siden, regner med de kommer imorgen. Ga 530,- for dem, kom på 788,- totalt inkl. frakt og eksp. gebyr. Det var egentlig et røverkjøp Har ikke sett de gå for mindre enn 530,- siden jeg kjøpte dem.

Fortell hvilke svar du får ang. kabler og spikes! Siden du ikke fikke dem får sikkert ikke jeg det heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk heller ikke med spikes og kabler. Har også kontaktet Netthandelen om dette. Blir spennende å se hva man får som svar

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke fått noe svar av dem enda, så vet ikke hva som vil skje der enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kontaktet Netthandelen via "Kontakt Support" på "Min Side".

Det jeg skrev var:

Emne : Fikk ikke med kabler og spikes
    Det står i produktbeskrivelsen at det følger med. Ettersender dere kabler og spikes eller har dere en annen måte å kompensere for dette med?

Vennlig hilsen

Kim Rune

Som svar fikk jeg:

Hei kim Rune!

Først en liten orientering om våre rutiner rundt avbestilling. Hvis du vil angre et kjøp her hos oss uten å motta varene først (før ordren er betalt), kan vi slette din faktura/ordre, eller deler av en faktura/ordre (e-faktura blir sendt ut dagen etter vunnede varer. Du finner også oversikt over dine ordre på "min side" under "ordre/kreditnota" dagen etter vunnede varer).

Vennligst bekreft dette ved å sende meg ordre/fakturanummer på den du ønsker å slette (når du har mottatt ordren), og evt. produktbeskrivelse hvis du ikke ønsker å slette hele ordren.

Sletter du en hel ordre 3 ganger eller mer vil kontoen din bli sperret for budgivning.

For å åpne kontoen igjen etter den er blitt sperret, må du betale et åpningsgebyr på 65,-

Gi da beskjed hvis du ønsker å betale dette gebyret, så lager vi en faktura til deg på dette.

Vil avslutningsvis takke deg for at du benytter deg av Norges desidert mest spennende nettauksjon www.netthandelen.no , og ønske deg velkommen tilbake igjen ved en senere anledning.

Ha en trivelig dag!

Er ikke bare jeg som føler at jeg ikke fikk noe som helst svar på det spurte dem om?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er svaret jeg har fått nå:

Hei Eirik!

Beklager dette!

For alle henvendelser som angår angre, reklamasjon, mangler og eller feilsendte varer ber vi deg om å logge inn på "Min side". Her vil du finne en link som heter retur/angre. Registrer dette her, og du vil få svar fra vår returavdeling iløpet av et par dager.
    Ta vare på den retur-id som du da får oppgitt pr epost.

Vil avslutningsvis takke deg for at du benytter deg av Norges desidert mest spennende nettauksjon www.netthandelen.no , og ønske deg velkommen tilbake igjen ved en senere anledning.

Ha en trivelig dag !

Kan jo nevne at jeg er ganske fornøyd med høyttalerene. Eneste er at det er et herk å koble til uten plugger, så tror dette er noe jeg kommer til å kjøpe meg etterhvert.

Nå skal jeg hvertfall slappe av med god lyd, og en episode av prison break

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hehe

snakka vekk poenget der. :P

men er f6 så bra som alle sier?? siden prisen er på 1000 kr

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du fikk hakket mer vettug svar enn jeg fikk svortevik
    men det er ikke aktuelt for meg å sende høytalerne tilbake kun pga det ikke fulgte med kabler og spikes. Kanskje det de mener er at man skal registrere det på Returner/Angre fordi det er eneste veien å gå hvis man skal klage?

Kan si at jeg også er fornøyd I tillegg må jeg nevne at jeg er ingen HiFi spesialist på noen måte.. Satte sammen mitt første anlegg nå faktisk, med Dynavoice F6, S4 og C4. Recieveren jeg bruker er en Kenwood KRF X9090D. Har så vidt hørt på det, og allerede nå syns jeg det låter veldig bra. Spørs jo hva man er vant til såklart. Det blir jo sagt rundt om kring at F6 forbedrer seg veldig mange hørbare hakk under innspilling, så det blir spennende å se om jeg vil merke noen forskjell på mine utrenede ører.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har registrert en Retur\klage nå, så får vi se om de ettersender det som mangler. Er også for meg uaktuelt å sende de tilbake da de alt er i bruk

Har forresten samme oppsett med høyttalere som deg, bare at jeg kjører de på en Pioneer 916.

Så nå blir sub neste kjøp, før jeg i januar avslutter med et lcd tv på 37".

Sliter forresten litt med plasering av center. Den blr for stor til at den ligger bra på TV, og under har jeg ikke plass, så må vel få meg et nytt tv møbel tenker jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter også med plasseringen av center hehe.. Skal avslutte med Tv jeg også, usikker på om det blir 37" eller 40". Det får lommeboka avgjøre. har et budsjett på ca 13000,- på tv, vil ikke så mye over det. Får ihvertfall bra 37" for det

Vet ikke helt om jeg skal investere i nytt tvmøbel, siden jeg etter all sannsynlighet kommer til å henge tven på veggen. Det ser fett ut

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mottok mine dynavoice F6 idag og det var ingenting som var med der heller.Verken spikes eller kabler.

Får sende klage jeg også .

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå fått svar på klagen min:

"Hei Kim Rune!

Beklager, men det viser seg at dette er en feil fra vår side. Spikes og kabler følger ikke med. Dette er nå fjernet fra vår produktbeskrivelse.
    Kan du som en kompensasjon godta 100 kroner avslag i pris?

Ha en fin dag!"

Venter med å svare før du får svar Svortevik. Kan jo hende du får en bedre kompensasjon, og da må jeg jo nevne det til Netthandelen :P

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått samme svar som deg:

Hei Eirik!

Beklager, men dette er en feil fra vår side. Det følger dessverre ikke med kabler og spikes til disse høyttalerene. Dette er nå fjernet fra produktbeskrivelsen.

Kan du godta 100 kroner i avslag, som en kompensasjon?

Ha en fin dag!

NB! ikke svar på denne eposten, skal du legge inn et svar til denne retursøknaden så logg inn på Netthandelen.no og velg "Min side" .

Nå spørs det jo hva jeg skal gjøre. Står jo følgende i auksjonen:

Høyttalerne leveres inkludert spikes og et par gode høyttalerkabler.

Så da spørs det om en får 8 spikes og et par gode høyttalerkabler for 100 kr.

Hva tenker du om saken da?

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •